Henkirikos Lohjalla 27.4.2025

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Re: Henkirikos Lohjalla 27.4.2025 - useita henkilöitä otettu kiinni

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

PK 25/149:
Vaatimuksen esittäjä: Länsi-Uudenmaan poliisilaitos/rikoskomisario Rauli Salonen
Vangittavaksi vaadittu: Vuorikoski, Mac Micky Moritz (s. 18.05.2001)
Syytteen käsittelevä tuomioistuin: Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus
Syytteennoston määräpäivä: 14.8.2025
Henkilö on vangittu 30.4.2025 todennäköisin syin epäiltynä taposta 27.4.2025 Lohjalla.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Pääseeköhän veljensä kanssa samaan vankilaan. Tää on varmaan tappo niin ehtii vielä tappaa uudestaankin
Emanon
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Emanon »

Millavaan kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 2:50 pm Pääseeköhän veljensä kanssa samaan vankilaan. Tää on varmaan tappo niin ehtii vielä tappaa uudestaankin
Toivottavasti seuraavaksi tappaa itsensä. Arvostaisin sitä.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Äiti voisi katsoa peiliin kun hänen somestaan huokuu hyväksyntä näiden poikien tekemisiä kohtaan.
Emanon
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Emanon »

Millavaan kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 3:01 pm Äiti voisi katsoa peiliin kun hänen somestaan huokuu hyväksyntä näiden poikien tekemisiä kohtaan.
Joku esimerkki?
naavala
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja naavala »

Kukaan ei ole siivonnut someaa, ei tekijä, ei äiti, ei sisko. Sisko on päivitelly naamakirjaansa "I don't care" postauksilla. Taitaa olla niin että tämän porukan mielestä mitään rikosta ei ole edes tapahtunut. Ehkä näiden mielestä uhri ansaitsi tulla ammutuksi huumevelkojen tmv. takia.
"Ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua"
- Fatim Diarra (vihr)
Mr.Nobody81
Alokas

Viesti Kirjoittaja Mr.Nobody81 »

Outoa sinänsä että sisko Henna on ollut kummallisen hiljaa, toisin oli toisen veljen kohdalla kun puolusteli sitä jokaisessa mediassa missä vaan mainittiinkin Max!
LohjanFixer1
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja LohjanFixer1 »

Joo voin myöntää että olen iltalehden jutussamainittu Teemu ja mulle on tän homman takia soittanu varmaan 15 toimittajaa ja haastatellut asiasta. Tunnen vuorikoskien veljekset monen vuoden takaa ja töstä macistö en olisi ikinä uskonu et pystyisi tuollaiseen tekoon. Mac oli aina rento ja rauhallinen eikä koskaan näytränyt mitään väkivaltaisia merkkejä. Tää on nyt 7 henkilö jonka tunnen joka on tehnyt henkirikoksen, muut 6 istuu elinkautista tällähetkellä mukaanlukien Max. Ja mulla oli vapaata muutama päivä ja lähdettiin kaverinkaa ajelemaan ja satuttiin paikalle kun isoliuta järjestyspoliiseja ajoi lohjansaareen niin seurattiin niitä ja pysähdyttiin lohjansaarentielle bussipysäkille ja polteltiin tupakkaa ja seurattiin tilannetta ja päivitin iltalehdelle koko ajan taoahtumankulkua ihan vaan sen takia että jos en olisi sitä tehnyt niin tää juttu olis jääny pimentoon ja vasta kun käräjäoikeus olisi antanut tuomion niin tää juttu oli paljastunut. Ja olihan siinä tekemidtä seurailla tilannetta js miettiä että mithän on tapahtunu ja kun hauturi tuli paikalle niin osasin jo arvats et siellö on tapahtunut henkirikos. Yhdessövaiheessa sieltä kuului sellasta pauketta että ihankuin siellä olisi murrettu ovea. Ja mun saamien tietoijen mukaan tapahtumat tapahtui sen mökkialueen isossa mökiddä jonka voi vuokrata kirkniemen paperitehtaan työntrkijöt isompiin pippaloihin
Maarit toivanen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Maarit toivanen »

LohjanFixer1 kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 4:46 pm Joo voin myöntää että olen iltalehden jutussamainittu Teemu ja mulle on tän homman takia soittanu varmaan 15 toimittajaa ja haastatellut asiasta. Tunnen vuorikoskien veljekset monen vuoden takaa ja töstä macistö en olisi ikinä uskonu et pystyisi tuollaiseen tekoon. Mac oli aina rento ja rauhallinen eikä koskaan näytränyt mitään väkivaltaisia merkkejä. Tää on nyt 7 henkilö jonka tunnen joka on tehnyt henkirikoksen, muut 6 istuu elinkautista tällähetkellä mukaanlukien Max. Ja mulla oli vapaata muutama päivä ja lähdettiin kaverinkaa ajelemaan ja satuttiin paikalle kun isoliuta järjestyspoliiseja ajoi lohjansaareen niin seurattiin niitä ja pysähdyttiin lohjansaarentielle bussipysäkille ja polteltiin tupakkaa ja seurattiin tilannetta ja päivitin iltalehdelle koko ajan taoahtumankulkua ihan vaan sen takia että jos en olisi sitä tehnyt niin tää juttu olis jääny pimentoon ja vasta kun käräjäoikeus olisi antanut tuomion niin tää juttu oli paljastunut. Ja olihan siinä tekemidtä seurailla tilannetta js miettiä että mithän on tapahtunu ja kun hauturi tuli paikalle niin osasin jo arvats et siellö on tapahtunut henkirikos. Yhdessövaiheessa sieltä kuului sellasta pauketta että ihankuin siellä olisi murrettu ovea. Ja mun saamien tietoijen mukaan tapahtumat tapahtui sen mökkialueen isossa mökiddä jonka voi vuokrata kirkniemen paperitehtaan työntrkijöt isompiin pippaloihin
eikös tää Mac saanu aiemmin jo tuomion jostain huumejutuista ja pahoinpitelyistä ? kun olin lukevinani et jo 2021 ois saanu vankeutta tai 2022 eli rauhallinen ?? noh ei aiemmin sentää oo tappanu ketään mut nyt sekin tehty , veljensä perässä sitte kulki ....
Siirimaria
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Siirimaria »

Millavaan kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 3:01 pm Äiti voisi katsoa peiliin kun hänen somestaan huokuu hyväksyntä näiden poikien tekemisiä kohtaan.
Kai se hivelee kahjon ikääntyneeltä hoolta näyttävän itsetuntoa, kun nuoret pojat on sitten poikia. Että MUN POJAT!
aku88
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja aku88 »

Vahvasti paistaa osattomuus, elämkolu ja emänsä nussija! Nyt pääsee osastolle missä joutuu olemaan bottom :D
ElPolloLoco
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja ElPolloLoco »

LohjanFixer1 kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 4:46 pm Joo voin myöntää että olen iltalehden jutussamainittu Teemu ja mulle on tän homman takia soittanu varmaan 15 toimittajaa ja haastatellut asiasta. Tunnen vuorikoskien veljekset monen vuoden takaa ja töstä macistö en olisi ikinä uskonu et pystyisi tuollaiseen tekoon. Mac oli aina rento ja rauhallinen eikä koskaan näytränyt mitään väkivaltaisia merkkejä. Tää on nyt 7 henkilö jonka tunnen joka on tehnyt henkirikoksen, muut 6 istuu elinkautista tällähetkellä mukaanlukien Max. Ja mulla oli vapaata muutama päivä ja lähdettiin kaverinkaa ajelemaan ja satuttiin paikalle kun isoliuta järjestyspoliiseja ajoi lohjansaareen niin seurattiin niitä ja pysähdyttiin lohjansaarentielle bussipysäkille ja polteltiin tupakkaa ja seurattiin tilannetta ja päivitin iltalehdelle koko ajan taoahtumankulkua ihan vaan sen takia että jos en olisi sitä tehnyt niin tää juttu olis jääny pimentoon ja vasta kun käräjäoikeus olisi antanut tuomion niin tää juttu oli paljastunut. Ja olihan siinä tekemidtä seurailla tilannetta js miettiä että mithän on tapahtunu ja kun hauturi tuli paikalle niin osasin jo arvats et siellö on tapahtunut henkirikos. Yhdessövaiheessa sieltä kuului sellasta pauketta että ihankuin siellä olisi murrettu ovea. Ja mun saamien tietoijen mukaan tapahtumat tapahtui sen mökkialueen isossa mökiddä jonka voi vuokrata kirkniemen paperitehtaan työntrkijöt isompiin pippaloihin
Montako päivää oot valvonut? Terve mitä paskaa, anna mun kaikki kestää. Haha!! Vai et aina chilli ja rauhallinen? Mitä tossa lueskelin niin luonnevikainen, varmaan myös kehitysvammainen väkivaltainen mulkku tämä "Mac" kuten ilmeisesti koko säälittävä valkoroskaperhe. Mutsi vasta tapaus onkin, pahimmasta päästä kun facee kattoo. Voin kuvitella et sillä on sellainen oikein korvia repivä pubiruusun ääni.. Onkohan nyt möxäilyt möxäilty? Ja sä itseäsi toistava lohjalainen, oot ihan selvästi macin kaveriporukkaa. Se, ja sun kirjoitustyyli saa mut olettaa että olet myös samanlainen läpeensä tatuoitu mitättömyys. Toivottavasti noi Vuorikosket kuolee sukupuuttoon
Maarit toivanen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Maarit toivanen »

ElPolloLoco kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 6:07 pm
Montako päivää oot valvonut? Terve mitä paskaa, anna mun kaikki kestää. Haha!! Vai et aina chilli ja rauhallinen? Mitä tossa lueskelin niin luonnevikainen, varmaan myös kehitysvammainen väkivaltainen mulkku tämä "Mac" kuten ilmeisesti koko säälittävä valkoroskaperhe. Mutsi vasta tapaus onkin, pahimmasta päästä kun facee kattoo. Voin kuvitella et sillä on sellainen oikein korvia repivä pubiruusun ääni.. Onkohan nyt möxäilyt möxäilty? Ja sä itseäsi toistava lohjalainen, oot ihan selvästi macin kaveriporukkaa. Se, ja sun kirjoitustyyli saa mut olettaa että olet myös samanlainen läpeensä tatuoitu mitättömyys. Toivottavasti noi Vuorikosket kuolee sukupuuttoon
mulla kanssa pisti silmään eniten " rento ja rauhallinen " jota ei todellakaa ole eikä veljensäkään !! luin tän rikos historiaa ja aikas karua luettavaa kun tosiaa useita pahoinpitelyitä , uhkailuja , varkauksia ja ties mitä vielä...aloitti ainaki vähintää 18 vuotiaana ja rivien välistä saatto lukee et rötösteli alkuun tän Maxin kanssa ennenku jälkimm joutu linnaan...1 poika pitäs vielä olla eli nyt täytyyki toivoo et ees se pysys pois noista rikollis piireistä ,,,on joo ihme sakkia :oops:
Mr.Nobody81
Alokas

Viesti Kirjoittaja Mr.Nobody81 »

Päivän parhaimmat naurut 😂 Rauhallista, rentoa ja väkivallatonta henkilöä ei Vuorikosken suvusta ole ensimmäinenkään. Ne on pitänyt yksi toisensa jälkeen lohjaa ja virkkalaa kauhun ja pelon alla Kristuksen syntymästä lähtien ja tulee pitää ellei joku sido niille elämämkoulu pelleille betonisaappaita ja upota Suomenlahden syvimpään kohtaan. Väkivalta on niitä kaikkia kasvattanut ja tässä tulos. Ne elää ihan omaa gangstafantasiaa ja oikeuttanut toisillaan teot oikeiksi, äitiä ja siskoaan myöten. Mä olen vuosikymmenen ajan seurannut tätä niiden ”saagaa” ja se että Mac syyllistyy tappoon, oli vain ajan kysymys.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

LohjanFixer1 kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 4:46 pm Joo voin myöntää että olen iltalehden jutussamainittu Teemu ja mulle on tän homman takia soittanu varmaan 15 toimittajaa ja haastatellut asiasta. Tunnen vuorikoskien veljekset monen vuoden takaa ja töstä macistö en olisi ikinä uskonu et pystyisi tuollaiseen tekoon. Mac oli aina rento ja rauhallinen eikä koskaan näytränyt mitään väkivaltaisia merkkejä.
Rento ja rauhallinen kaveri, joka ei näyttänyt koskaan väkivaltaisia merkkejä, vaikka on lainvoimaisia tuomioita väkivaltarikoksista? Just just. :D

Eikös joku muuten sanonut, että Mac käyttää nykyisin nimeä Makkonen? Taitaa olla lähinnä somessa sitten, kun virallinen nimi näyttää olevan edelleen Vuorikoski. Facebookissa tietenkin voi laittaa nimekseen vaikka Kyrpä-Jooseppi Iso-Mulkkunen.
Vastaa Viestiin