Henkirikos Lohjalla 27.4.2025
Re: Henkirikos Lohjalla 27.4.2025 - useita henkilöitä otettu kiinni
Selitys tolle nimelle Makkonen vois löytyä niinkin simppelistä syystä että poikien biologinen isä on Marko Makkonen , Hullu-Makkonen tai Nappimakkonen.
Onko äiti sitten alunperin Vuorikoski vai mistä se nimi tulee? Näyttää olevan virallinen nimi macilla edelleen
-
Serialchiller
- Alibin satunnaislukija
Väitetyn kaltaista videota ei ole, ei edes voisi olla.Tyytyttäjä kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 7:56 pm Siihen väitettyyn videoon ei ole varmaan kukaan törmännyt?
Ja tämän iltalehtien haastatteleman Teemun pystyy kirjoittelun perusteella varmaan moni lohjalainen tunnistamaan.
-
liukaslahna
- Neuvoja-Jack
Vähän lähti lapasesta jutut. Jo siinä vaiheessa kun oli 7 poliisipartiota, nyt päälle 15 toimittajaa soittelee ja 6 kaveria lusii ek:ta.
-
LohjanFixer1
- Aloitteleva Besserwisser
Ihan selvinpäin olin niin tapahtumayönä koska ajoin sitä autoa ja satuin vain juuri sillonkuin järjestyspoliisi meni lohjansaareen. En ollut samaisella mökillä ja en muutenkaan käytä mitään päihteitä. En yritä nostaa itseäni minkäänlaiselle jalustalle tässä, mua ennenninki ottaa päähän et mun kohdalle on sattunut tälläisiä ihmisiä. Ja siis perustan tuon macin rauhallisuuden siihen mitä minä olen kokenuy kun olen hänen seurassaan ollut ja tämä kaveri oli rauhallinen ja osasi ajatella järkevästi, oli fiksu ja osasi ajatella loogisesti. Se mitä hän on nuoruudessa tehnyt ja muut väkivaltaisuudet ei vaikuttanut minun mielikuvaan hänestä vaan se mitä itse näin tästä ihmisestä. Ja siitä että ajoin autolls niitten järjrstyspoliisien perässä ja pysäytin auton bussipysäkillr ja siitä oli pienen metsikön läpi noin 50 metriä sinnr mökkialurrllr ja ajoin uudempaa sutoa ja minulla oli ystäväni kyydissä ja koko tilanteen päivittäminen oli ystäväni idea. Sain vasta paripäivää myöhemmin tietää epäillyn nimen.ElPolloLoco kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 10:10 pmHuvittavaa tekstiä lohjalaiselta tosiaan. Eihän noita ole selvinpäin kirjoitettu, sen näkee sokeakin. Hauskasti nostaa itseään jalustalle, että ilman häntä olis jäänyt tämä keissi pimentoon! Jotain täysin turhaa jorinaa moneltako mikäkin auto on tullut ja lähtenyt mökiltä, huoh.. Ja maininta että tuntee 7 tappajaa, saavutus sekin kai. Mä oon aika varma että tämä iltiksen tietolähde on ollut mökillä kans juhlimassa, ja kun on mimmi ammuttu niin on häipynyt nopeesti ja jäänyt lähistölle tarkkailee kun alkaa poliiseja saapua. Uskon että ihan samaa sarjaa ihmisenä kuin nämä vuorikosket.hullujaakob kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 9:47 pm Ei nyt ihan mene yks yhteen kuvailla toista ”rento ja rauhallinen” jos noin nuorella iällä rikoshistoria on jo aika kattava…miten ei voi uskoa ihmisestä tollasta jos on jo pahoinpidellyt ihmisiä tuon tuosta ja väittää ettei muka ole näyttänyt mitään väkivaltaisia merkkejä…?
-
LohjanFixer1
Arvaappa kahdesti annoinko iltalehdellr oikean nimeni julkaisuun. Toimitaja ehdotti että laitetaan anonyymi sinne juttuun, mutta sanoin et kyllä siellä nyt joku nimi pitää olla ja ehdotin tuota nimeä.Serialchiller kirjoitti: To Touko 01, 2025 8:27 amVäitetyn kaltaista videota ei ole, ei edes voisi olla.Tyytyttäjä kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 7:56 pm Siihen väitettyyn videoon ei ole varmaan kukaan törmännyt?
Ja tämän iltalehtien haastatteleman Teemun pystyy kirjoittelun perusteella varmaan moni lohjalainen tunnistamaan.
-
Serialchiller
- Alibin satunnaislukija
En perustanut tunnistustani lehtijutun nimeen.LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 1:44 pmArvaappa kahdesti annoinko iltalehdellr oikean nimeni julkaisuun. Toimitaja ehdotti että laitetaan anonyymi sinne juttuun, mutta sanoin et kyllä siellä nyt joku nimi pitää olla ja ehdotin tuota nimeä.Serialchiller kirjoitti: To Touko 01, 2025 8:27 amVäitetyn kaltaista videota ei ole, ei edes voisi olla.Tyytyttäjä kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 7:56 pm Siihen väitettyyn videoon ei ole varmaan kukaan törmännyt?
-
Brasabin66
- Jack Taylor
Ei ainakaan jää epäselväks kuka teemu kyseessä kun kaikki tän lohjalla tietää ja melkeen samallainen valkoroska kun tää tekijäkin.
No älkää nyt tätä "Teemua" dissatko kun hyvä vaan että joku tietää jotain
-
Siirimaria
- Lauri Hanhivaara
Samaa mieltä. Asiaan keskitytään.Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 7:35 pm No älkää nyt tätä "Teemua" dissatko kun hyvä vaan että joku tietää jotain
-
LohjanFixer1
Oikea nimeni alkaa M-kirjaimella ja olen 32 vuotias. Tunnistatko näitten tietojen perusteella?Brasabin66 kirjoitti: To Touko 01, 2025 7:14 pm Ei ainakaan jää epäselväks kuka teemu kyseessä kun kaikki tän lohjalla tietää ja melkeen samallainen valkoroska kun tää tekijäkin.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Ihan on mannejen juttuja nämä, yrittävät vain taas näytellä kuin on fiksua ja kekseliästä sakkia. Luulis nyt tulevan parempaa tietoa, kun useita ollu paikalla.Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 7:35 pm No älkää nyt tätä "Teemua" dissatko kun hyvä vaan että joku tietää jotain
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Emme tunnista, koska nimesi ei ala M-kijaimella, etkä ole 32-vuotias.LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:24 pmOikea nimeni alkaa M-kirjaimella ja olen 32 vuotias. Tunnistatko näitten tietojen perusteella?Brasabin66 kirjoitti: To Touko 01, 2025 7:14 pm Ei ainakaan jää epäselväks kuka teemu kyseessä kun kaikki tän lohjalla tietää ja melkeen samallainen valkoroska kun tää tekijäkin.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
LohjanFixer1
Täytyy vaan todeta että tämän viestisi perusteella, sinulla ei ole harmainta hajua siitä että kuka olen. Voin vielä yhden vinkin antaa. Minua ei tunne kovin moni Lohjalla ja olen asunut täällä 7 vuotta. Jos tämä ei soita kelloa niin antaapi asian olla. Minulle ei ole väliä vaikka joku tunnistaisi minut, mutta ei enempää vinkkejä. Näillä vinkeillä ne jotka oikeesti tuntee/tietää minut niin tunnistavat varmasti.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:44 pmLohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:24 pmOikea nimeni alkaa M-kirjaimella ja olen 32 vuotias. Tunnistatko näitten tietojen perusteella?Brasabin66 kirjoitti: To Touko 01, 2025 7:14 pm Ei ainakaan jää epäselväks kuka teemu kyseessä kun kaikki tän lohjalla tietää ja melkeen samallainen valkoroska kun tää tekijäkin.
Emme tunnista, koska nimesi ei ala M-kijaimella, etkä ole 32-vuotias.
-
Tyytyttäjä
Nyt uusi lanka "Teemun" henkilöllisyyden selvittämiseksi niin täällä päästään keskittymään oikeaan keissiinLohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 10:26 pmTäytyy vaan todeta että tämän viestisi perusteella, sinulla ei ole harmainta hajua siitä että kuka olen. Voin vielä yhden vinkin antaa. Minua ei tunne kovin moni Lohjalla ja olen asunut täällä 7 vuotta. Jos tämä ei soita kelloa niin antaapi asian olla. Minulle ei ole väliä vaikka joku tunnistaisi minut, mutta ei enempää vinkkejä. Näillä vinkeillä ne jotka oikeesti tuntee/tietää minut niin tunnistavat varmasti.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:44 pmLohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:24 pm
Oikea nimeni alkaa M-kirjaimella ja olen 32 vuotias. Tunnistatko näitten tietojen perusteella?
Emme tunnista, koska nimesi ei ala M-kijaimella, etkä ole 32-vuotias.