Beauceron kirjoitti: Ti Touko 06, 2025 1:50 pm
Mä en usko kirjailijan Rantasen juttuihin, jokin ei vaan täsmää.. tuntuu niin uskomattomalta että jokainen joka on tässä keississä mukana, ovat sössineet pahasti ja kuvio on jo valmis sekava. Kirjailijan Rantasen ei olisi pitänyt lähtä tähän mukaan koska ei ole 100% varmaa mitä A:lle on tapahtunut. Mä olen sitä mieltä että se kävelijä ei ole Antti.
Poliisi voimaton (eivät tee yhteistyötä), silminnäkijöiden havainnot huterat, ja kuinka moni oli aamulla aikaisin liikkeellä, varsinkaan kun aamulla oli tuolloin pikkupakkasta ja puun kaatajilla on yleensä tapana ottaa vähän konjakkia, viskiä… siitä sitten lähtee mielikuvitus laukkaamaan joo se oli Antti kävelemässä…toisella nuorukaisella oli nimittäin samanlainen lippalakki ja pituus lähes sama kuin Antilla.
Täytyy vaan sanoa että asialla on taitava porukka ja huikea käsikirjoitus rikoksen mitätöimistä varten. Kyllä heidät saadaan vielä kiinni
Olenko mä ainoa joka ajattelee näin?!?
Minä ajattelen samoin, että joku tuossa Lindan jutussa ei täsmää.
Ehkä hänelle on maksettu tuosta kirjan tekemisestä, ja joku voinut sanella tai uhkailla mitä siellä pitää lukea. Hän kuitenkin menetti minun kohdalla uskottavuutensa siinä, kun Iltalehden podcastissa kuvaa J:tä ihan eri tavoin ja minusta tarkoituksellisesti syyllistävästi, vaikka hän on jo siinä vaiheessa minusta tiennyt ymmärrettävän perustelun tälle käytökselle. Tämän hän kuittaa vain ylimalkaisesti, että "on tullut toimittua ohuella pohjalla". Hän täällä myöntää, että syy kuvan ottamiseen on ollut ymmärrettävä. Podcastissa sitä ei niin esitetty.
Samoin hän kirjoitti tänne: "kaikkia syitä omille näkemyksilleni en voi kertoa, mutta on todella vahvat perusteet kertoa asiat kirjassa esitetyllä tavalla."
Eli hän ei väitäkään, että kaikki olisi totta hänenkään mielestä?
Tässä on huono se, että ilmeisesti hän yrittää vihjata jotain, ja kaikkea ei voi kertoa, mutta jokainen sitten tulkitsee sen omalla tavallaan ja asia sekoittuu entisestään. Vaikka sehän voi ollakin toivottu lopputulos