Minä ainakin lähetin sinulle aamulla yhden yksityisviestin, jonka saat minun puolestani vapaasti julkaista halutessasi muille. Jotta ei tulisi kummallekaan bannia, niin voit tehdä sen esimerkiksi Lautamiehet-osiossa "Pieni liekki"-viestiketjuun. Laita sinne ystävällisesti myös viestiini antamasi vastaus. Kiitos aktiivisuudestasi!Miss Holmes #1 kirjoitti: To Touko 15, 2025 8:44 am En tiedä missä muuallakaan tätä kysyisi, joten kysyn täällä.
Saatteko te muut teonkuvaus -kirjoituksistanne aamulla varhain yksityisviestein uhkauksia ja kehotuksia lopettaa?
Nimimerkillä ”mitä hittiä?”
Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Hah!
OT
Jos olisin hieman arempi, olisin voinut hiljetä.
Voisit ehkä jakaa noita ’bannejasi’ itse julkisesti, etkä yyvein.
•••
Mä olen täällä vain analysoidakseni tapausta omasta vinkkelistäni.
Siihen tämä koko palsta perustuu.
vai olenko ymmärtänyt väärin?
Jos sinä haluat yrittää ’hiljentää’ kirjoittajia jatkossa, tee se täällä, älä yyvein.
Se on aika typerää ja tehoaa tuskin kehenkään. Ehkä päinvastoin.
Joku kai juuri tilasi etp:n saafakseen esiin vääristelyt… tai ainakin peitetyn totuuden.
OT
Jos olisin hieman arempi, olisin voinut hiljetä.
Voisit ehkä jakaa noita ’bannejasi’ itse julkisesti, etkä yyvein.
•••
Mä olen täällä vain analysoidakseni tapausta omasta vinkkelistäni.
Siihen tämä koko palsta perustuu.
Jos sinä haluat yrittää ’hiljentää’ kirjoittajia jatkossa, tee se täällä, älä yyvein.
Se on aika typerää ja tehoaa tuskin kehenkään. Ehkä päinvastoin.
Joku kai juuri tilasi etp:n saafakseen esiin vääristelyt… tai ainakin peitetyn totuuden.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Onko ilmassa paniikkia? 

- Pieni liekki
Millä suunnalla? Minä olen ainakin levollisin mielin ja luotan suoraselkäisiin poliiseihin. Juttu on helppo ja yksinkertainen, mutta murhaajan oikeuden eteen saaminen voi olla mahdoton tehtävä KRP:llekin. Näyttöä voi olla vaikea saada kasaan, tosin monialaisella yhteistyöllä kaikki on periaatteessa mahdollista. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Nyt kuitenkin nukkumaan.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
En julkaise sinun kirjoittamia yksityisviestejä tietenkään.
Hölmö.
Se loukkaisi lakia.
Voin sen sijaan julkaista oman vastaukseni sinulle.
PL pisti minulle viestiä ’tapahtumakuvaus’ tarinani jälkeen.
Viestissä hän pohti kirjoitukseni loukkaavuutta Annelia ja läheisiänsä kohtaan ja pohdiskeli, josko olisi syytä tehdä tutkintapyyntö loukkaavista ja herjaavista viesteistäni.
Vastasin näin:
Hölmö.
Se loukkaisi lakia.
Voin sen sijaan julkaista oman vastaukseni sinulle.
PL pisti minulle viestiä ’tapahtumakuvaus’ tarinani jälkeen.
Viestissä hän pohti kirjoitukseni loukkaavuutta Annelia ja läheisiänsä kohtaan ja pohdiskeli, josko olisi syytä tehdä tutkintapyyntö loukkaavista ja herjaavista viesteistäni.
Vastasin näin:
Re: xxxxxxxxxx
Lähetetty: To Touko 15, 2025 7:13 am
Lähettäjä: Miss Holmes #1
Vastaanottaja: xxxx xxxxx
Eli selkeästi totuutta.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa…
Aurinkoista Päivää Sinulle myös!
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Pieni liekki kirjoitti: To Touko 15, 2025 11:39 pmMillä suunnalla? Minä olen ainakin levollisin mielin ja luotan suoraselkäisiin poliiseihin. Juttu on helppo ja yksinkertainen, mutta murhaajan oikeuden eteen saaminen voi olla mahdoton tehtävä KRP:llekin. Näyttöä voi olla vaikea saada kasaan, tosin monialaisella yhteistyöllä kaikki on periaatteessa mahdollista. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Nyt kuitenkin nukkumaan.
En nyt olisi niinkään varma, etteikö juttu vihdoin ratkeaisi.
Tuo PL toimintakuvio alkaa jo muistuttamaan tätä:
Pieni liekki kirjoitti: La Marras 07, 2015 8:25 amJottei tulisi enempää väärinymmärryksiä, niin tunnustan soittaneeni yhden ainoan kerran Taralle ja käsittääkseni ainakin pyrin käyttäytymään puhelimessa niin asiallisesti kuin suinkin osaan. Olen avoimen keskustelun kannalla, koska se on ainoa keino selvittää niitä epäoikeudenmukaisuuksia, joiden kohteeksi Anneli Auer lapsineen ja Jens Kukka perheineen on joutunut. En hyväksy huonoa käytöstä puolin enkä toisin. Myös minun puhelinnumeroni on netistä helposti löydettävissä, mutta ainakin toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet asiallisia.Tara kirjoitti:En kerro. Miksi ihmeessä? Tiedän nimimerkin nimen, se riittää. Mitä se tai koko asia keillekään muille kuuluu yhtään sen tarkemmin? Olisiko tuo soitellut joillekin muille myös, sitä en tiedä enkä haluakaan tietää, mutta en ihmettelisi. Aika hämmästyttävä tapaus sinänsä.pikas.so kirjoitti:Nyt kun kerroit Tara, että sinulle on soitettu ja esitetty vaateita, niin parasta kertoa tänne kaikille lukijoille ja osallistuville mikä taho on tehnyt näin.
Paljon nimimerkkiä pientä liekkiä koskevaa hyökkäystä ei vain voi enää kestää sanomatta jotain puolustavaa. Selkeästi pienen liekin kestävyys ja asiaan paneutuminen on elämänkokemuksen tulosta ja humanismia yleensä.
Paljon on Tara sun helmoisi kerääntynyt huutosakkia. Karista ne äkkiä pois.
Rakkaudella pikasso
Toivottavasti Tara ei loukkaannu, mutta alla on tiedoksi toiselle henkilölle tekemäni selvitys puheluasiaan liittyen. Olen samaa mieltä Taran kanssa siitä, että kotirauhan häiritsemisestä ja omaan itseen kohdistuvista uhkailuista tulee ilmoittaa poliisille.
Tara oli erittäin hämmästynyt soitostani ja tivasi, mistä olen saanut hänen puhelinnumeronsa. Totesin saaneeni sen netistä eikä hän jatkanut siitä sen enempää. Jotta hän suostui jatkamaan keskustelua kanssani, piti paljastaa hänelle oikea nimeni. Toisaalta kai se oli oikeus ja kohtuus, koska tiedän hänen oikean nimensä. Hän totesi, että hänelle on aivan sama, onko Auer syyllinen vai ei. Sen jälkeen ihmettelin, miksi hän sitten mustamaalaa netissä ihmistä, joka saattaa olla syytön väitettyihin rikoksiin. Taisin todeta, että syyttömien ihmisten julkinen mustamaalaaminen on väärin ja että siitä voidaan rankaista. Siihen Tara jatkoi, että netissä saa kirjoittaa mitä haluaa, ja alkoi sen jälkeen kiroilemaan ja uhkailemaan minua poliisilla. Totesin hänelle, että hän voi vapaasti ottaa yhteyttä poliisiin. Sen jälkeen pyysin anteeksi aiheuttamaani häiriötä ja suljin puhelimen.
Myöhemmin huomasin, että olin saanut Taralta Murhainfossa yksityisviestin. En ole viestiin vastannut enkä aio vastatakaan. Tässä alla kuitenkin Taran viesti tiedoksi:
"Pyydän,
Lähetetty: Ti Syys 08, 2015 6:29 pm
Lähettäjä: Tara
Vastaanottaja: Pieni liekki
..Älä soittele tänne, ole hyvä.
Et voi vaikuttaa siihen mitä keskusteluja käyn täällä tai hejacissa. Jos julkinen foorumeilla käytävä keskustelu ei sinulle riitä, se ei ole minun ongelmani.
Numeroon johon soitit, voi vastata myös muut henkilöt kuin minä.
Minä en ole missään uhannut Auerin puolustajia millään, mutta minuun on uhkauksia kohdistettu, ja ne ovat poliisin tiedossa.
Kotirauhan häritsemistä en tule hyväksymään.
En myöskään ala käydä minkäänlaista yksityistä postailua kanssasi."
-
Tarkkailijatar
Siis mitä ihmeen touhua? Ketä kiinnostaa kenenkään henkilöllisyys ylipäätään? Tai laitella yksityisviestejä? Nyt alkakaa käyttäytyä ja keskustella aiheesta aikuisesti!sörsse kirjoitti: Pe Touko 16, 2025 2:13 pm Tuo PL toimintakuvio alkaa jo muistuttamaan tätä:
Pieni liekki kirjoitti: La Marras 07, 2015 8:25 amJottei tulisi enempää väärinymmärryksiä, niin tunnustan soittaneeni yhden ainoan kerran Taralle ja käsittääkseni ainakin pyrin käyttäytymään puhelimessa niin asiallisesti kuin suinkin osaan. Olen avoimen keskustelun kannalla, koska se on ainoa keino selvittää niitä epäoikeudenmukaisuuksia, joiden kohteeksi Anneli Auer lapsineen ja Jens Kukka perheineen on joutunut. En hyväksy huonoa käytöstä puolin enkä toisin. Myös minun puhelinnumeroni on netistä helposti löydettävissä, mutta ainakin toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet asiallisia.Tara kirjoitti:
En kerro. Miksi ihmeessä? Tiedän nimimerkin nimen, se riittää. Mitä se tai koko asia keillekään muille kuuluu yhtään sen tarkemmin? Olisiko tuo soitellut joillekin muille myös, sitä en tiedä enkä haluakaan tietää, mutta en ihmettelisi. Aika hämmästyttävä tapaus sinänsä.
Toivottavasti Tara ei loukkaannu, mutta alla on tiedoksi toiselle henkilölle tekemäni selvitys puheluasiaan liittyen. Olen samaa mieltä Taran kanssa siitä, että kotirauhan häiritsemisestä ja omaan itseen kohdistuvista uhkailuista tulee ilmoittaa poliisille.
Tara oli erittäin hämmästynyt soitostani ja tivasi, mistä olen saanut hänen puhelinnumeronsa. Totesin saaneeni sen netistä eikä hän jatkanut siitä sen enempää. Jotta hän suostui jatkamaan keskustelua kanssani, piti paljastaa hänelle oikea nimeni. Toisaalta kai se oli oikeus ja kohtuus, koska tiedän hänen oikean nimensä. Hän totesi, että hänelle on aivan sama, onko Auer syyllinen vai ei. Sen jälkeen ihmettelin, miksi hän sitten mustamaalaa netissä ihmistä, joka saattaa olla syytön väitettyihin rikoksiin. Taisin todeta, että syyttömien ihmisten julkinen mustamaalaaminen on väärin ja että siitä voidaan rankaista. Siihen Tara jatkoi, että netissä saa kirjoittaa mitä haluaa, ja alkoi sen jälkeen kiroilemaan ja uhkailemaan minua poliisilla. Totesin hänelle, että hän voi vapaasti ottaa yhteyttä poliisiin. Sen jälkeen pyysin anteeksi aiheuttamaani häiriötä ja suljin puhelimen.
Myöhemmin huomasin, että olin saanut Taralta Murhainfossa yksityisviestin. En ole viestiin vastannut enkä aio vastatakaan. Tässä alla kuitenkin Taran viesti tiedoksi:
"Pyydän,
Lähetetty: Ti Syys 08, 2015 6:29 pm
Lähettäjä: Tara
Vastaanottaja: Pieni liekki
..Älä soittele tänne, ole hyvä.
Et voi vaikuttaa siihen mitä keskusteluja käyn täällä tai hejacissa. Jos julkinen foorumeilla käytävä keskustelu ei sinulle riitä, se ei ole minun ongelmani.
Numeroon johon soitit, voi vastata myös muut henkilöt kuin minä.
Minä en ole missään uhannut Auerin puolustajia millään, mutta minuun on uhkauksia kohdistettu, ja ne ovat poliisin tiedossa.
Kotirauhan häritsemistä en tule hyväksymään.
En myöskään ala käydä minkäänlaista yksityistä postailua kanssasi."
Tuollainen soitteleminen ja suoraan mielipiteisiin vaikuttaminen on uutta ajattelua, ja ehdottomasti hyvä tapa toimia. Näin saamme keskustelijoiden mielipiteitä lähemmäksi toisiaan. Ja jos itse ei ehdi tai jaksa soitella, niin puhelinnumeroita voi hyvin netissä jakaa. Halukkaita soittelijoita näin varmasti löytyy avustamaan.
Ajatelkaapa, yöllä esim klo 03 on hyvä hetki saada puhelu ja keskustella murha-asioista, vaikka pitempäänkin. Silloin ihminen vastaanottavaisimmillaan. Eikä yleensä ole muita kiireitä.
On hyvä että löytyy uusia tapoja toimia. Näin paranevat mahdollisuudet tavoittaa huppumies. Ja sehän on pääasia.
Ajatelkaapa, yöllä esim klo 03 on hyvä hetki saada puhelu ja keskustella murha-asioista, vaikka pitempäänkin. Silloin ihminen vastaanottavaisimmillaan. Eikä yleensä ole muita kiireitä.
On hyvä että löytyy uusia tapoja toimia. Näin paranevat mahdollisuudet tavoittaa huppumies. Ja sehän on pääasia.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Tämä on niin tätä.
Annelia syyllisenä pitäviä uhkaillaan vaikka millä.
Jos Anneli on syytön, mitä helvettiä nämä hyeenat hyökkäävät kimppuun?
Aivan järkyttävää!
Aivan varmasti Tara oli järkyttynyt yhteydenotosta. Tämä on anonyymi palsta, kuten myös ”naapuri” ja on järkyttävää toimintaa ”ANNELISTEILTA”, että kiertävät ovelta-ovelle uhkailemassa!
Täysin ala-arvoista ilmiselvän syyllisen rahoilla dominointia
Rikosilmoituksen paikka!
(Mulla on onneksi niin kameroinvalvottu talo, ettei tarvitse tutista. Tervetuloa meille uhkailemaan ja uhoamaan. Täällä ainakin pääsee kasvoineen useaan kameraan tarkalla resoluutiolla
)
Annelia syyllisenä pitäviä uhkaillaan vaikka millä.
Jos Anneli on syytön, mitä helvettiä nämä hyeenat hyökkäävät kimppuun?
Aivan järkyttävää!
Aivan varmasti Tara oli järkyttynyt yhteydenotosta. Tämä on anonyymi palsta, kuten myös ”naapuri” ja on järkyttävää toimintaa ”ANNELISTEILTA”, että kiertävät ovelta-ovelle uhkailemassa!
Täysin ala-arvoista ilmiselvän syyllisen rahoilla dominointia
Rikosilmoituksen paikka!
(Mulla on onneksi niin kameroinvalvottu talo, ettei tarvitse tutista. Tervetuloa meille uhkailemaan ja uhoamaan. Täällä ainakin pääsee kasvoineen useaan kameraan tarkalla resoluutiolla
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Rikosilmoitus puhelinsoitosta? Ihme touhua taas täällä. Sinulle on ongelma, jos joku keskustelijoista on soittanut erittäin pahansuovalle minfolaiselle puhelinnumeroon, jonka hän on itse nettiin laittanut. Joosua taas jeesustelee mielipiteeseen vaikuttamisesta. Aivan kuin ei itse tekisi sitä koko ajan
Tämä tosiaan huvitti minuakin. Vai että puhelinsoitot kotiin kotirauhan häirintää? Ajatella, että sitä olisi oikeutettu kärsimyskorvauksiin joka kerta kun puhelin pirahtaapeltirumpu kirjoitti: La Touko 17, 2025 6:43 pmRikosilmoitus puhelinsoitosta? Ihme touhua taas täällä. Sinulle on ongelma, jos joku keskustelijoista on soittanut erittäin pahansuovalle minfolaiselle puhelinnumeroon, jonka hän on itse nettiin laittanut. Joosua taas jeesustelee mielipiteeseen vaikuttamisesta. Aivan kuin ei itse tekisi sitä koko ajan![]()
Puhelinsoitosta voidaan tehdä rikosilmoitus, jos siinä esitetään esim. laiton uhkaus.Hermione kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 10:18 amTämä tosiaan huvitti minuakin. Vai että puhelinsoitot kotiin kotirauhan häirintää? Ajatella, että sitä olisi oikeutettu kärsimyskorvauksiin joka kerta kun puhelin pirahtaapeltirumpu kirjoitti: La Touko 17, 2025 6:43 pmRikosilmoitus puhelinsoitosta? Ihme touhua taas täällä. Sinulle on ongelma, jos joku keskustelijoista on soittanut erittäin pahansuovalle minfolaiselle puhelinnumeroon, jonka hän on itse nettiin laittanut. Joosua taas jeesustelee mielipiteeseen vaikuttamisesta. Aivan kuin ei itse tekisi sitä koko ajan![]()
![]()
"Laiton uhkaus on kyseessä, kun henkilö uhkaa toista rikoksella niin, että uhatulla on perusteltu syy pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa."
Puhelimessa esitetystä uhkauksesta onkin helppo tehdä rikosilmoitus nauhoittamalla puhelu, jolloin voi liittää todisteen mukaan rikosilmoitukseen.
Puhelinsoitot voivat olla myös kotirauhan häirintää esim., jos joku soittelee toistuvasti eikä usko, vaikka kielletään.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Ei helvetti mitä idiootteja!
Eihän kenellekään voi soittaa tähän juttuun liittyen niin, ettei se olisi kotirauhan häirintää.
Minä todella toivon, että Tara on asian poliisille vienyt.
Aivoton soittaja tajunnee sen, että Taran puhelujen tiedoista soittaja kyetään jäljittämään aika helvetin tarkkaan.
Auts, että ihmiset täällä voivat olla tyhmiä ja yksinkertaisia

Mutta no hätä. Jos Tara ei itse huomannut keskustelua, minä laitan hänelle WAn, jotta huomaa ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.
Eihän kenellekään voi soittaa tähän juttuun liittyen niin, ettei se olisi kotirauhan häirintää.
Minä todella toivon, että Tara on asian poliisille vienyt.
Aivoton soittaja tajunnee sen, että Taran puhelujen tiedoista soittaja kyetään jäljittämään aika helvetin tarkkaan.
Auts, että ihmiset täällä voivat olla tyhmiä ja yksinkertaisia
Mutta no hätä. Jos Tara ei itse huomannut keskustelua, minä laitan hänelle WAn, jotta huomaa ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.
- Pieni liekki
Mitä mahtaa Taralle kuulua? Vieläkö hän on jatkanut perehtymistä Ulvilan murhatapaukseen? Muistelenkin, että olitte ystäviä keskenänne. Ja monille tämä Ulvilan murhatapaus on toki tuonut elämään pitkäaikaisia ystäviä, koska tapausta on vatvottu sen verran pitkään.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ti Touko 20, 2025 2:53 am ...
Voi olla, ettei Tara tosiaan huomaa murhainfossa viime aikoina käytyjä keskusteluja ilman, että olet häneen erikseen yhteyksissä. Tara on kirjoittanut viimeisen viestinsä murhainfoon noin kahdeksan vuotta sitten, eli 26.5.2017.