Jaa, mun mielestä hänellä oli HPR aikaan varsin oikeistolainen lähtökohta eikä mitenkään vasemmalle ollut kallellaan (perustele faktoilla jos näin oli, olen mielelläni väärässä). Mun mielestä vois rinnastaa tommoseen peräkammaripersupoikaan, joka sai kerralla liikaa ja pääsi "pinnalle" eikä pää tai älykkyysosamäärä kestänyt...ASierra kirjoitti: Pe Touko 16, 2025 7:46 pm Sekaisinhan tuo vajakki oli jo HPR-aikoina. Tyypillinen vassari.
Nyt elää veronmaksajien rahoilla kuten muutkin vihavassarit. Tuuvan idoli
Poliisi löysi Simo Rantalaisen (nyk. Mujahed bin Risto Faisal) lompakosta väärennetyn poliisin virkamerkin
-
Folsom Prison
- Aloitteleva Besserwisser
Re: Poliisi löysi Simo Rantalaisen (nyk. Mujahed bin Risto Faisal) lompakosta väärennetyn poliisin virkamerkin
-
Harmaasusi
- Lauri Hanhivaara
Re: Poliisi löysi Simo Rantalaisen (nyk. Mujahed bin Risto Faisal) lompakosta väärennetyn poliisin virkamerkin
Kyllä Karpo ja Pyykkö menee kepeesti ohi.viivahattu kirjoitti: Ti Touko 13, 2025 11:53 pm Outo hiihtäjä tuo on ollut aina, mutta Simo Rantalaisen ja Jari Sarasvuon vetämä Hyvät. pahat ja rumat oli Suomen tv-historian tärkeimpiä ohjelmia.