Ja montakohan ilmailuonnettomuutta on virolaisilla ollut ennen tätä?
Juu ymmärrän kyllä että joku virolainen vienyt sulta naisen ja olet katkera.
Ja montakohan ilmailuonnettomuutta on virolaisilla ollut ennen tätä?
Ainoa mitä ne multa on vienyt, ni roskat siivotessaan. Toki on jotain muutakin voinut mukaan tarttua, kun ei kaikkia tavaroitaan muista...Private dick kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:59 pmJa montakohan ilmailuonnettomuutta on virolaisilla ollut ennen tätä?
No nyt on unohtunut parikin asiaa: EMP voisi teoreettisesti vaikuttaa navigoinnissa tarvittaviin järjestelmiin, sekä moottorinohjausjärjestelmiin, MUTTA, lähialueella oli muitakin vispilöitä ilmassa - mahdoton yhtälö...Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:09 pm Miten elektromagneettinen pulssi käyttäytyy kyseiseen helikopteriin kohdistettuna?
No on ne yhden autolautankin saanut koheltamalla upotettuaPrivate dick kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:59 pmJa montakohan ilmailuonnettomuutta on virolaisilla ollut ennen tätä?
Se kimpoaa takaisin helikopperin heijastavasta pinnasta maahan päin ja muuttuu homokaasuksi.Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:09 pm Miten elektromagneettinen pulssi käyttäytyy kyseiseen helikopteriin kohdistettuna?
Kiitos. Onko kenelläkään tietoa et oliko ES-ETR Se jossa Olegin poppoo oli?
Eihän näistä mitään varmaa tietoa ole ollut...Kiväärinpiippu kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 8:12 pmKiitos. Onko kenelläkään tietoa et oliko ES-ETR Se jossa Olegin poppoo oli?
Sinulla tuntuu olevan joku pakottava tarve mollata minun esittämiä kysymyksiä? Eikö kaikilla ole oikeus täällä spekuloida eri vaihtoehtoja?
Jos esittää noloja kysymyksiä voi olla, ettei niihin kukaan viitsi edes vastata.Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 8:57 pmSinulla tuntuu olevan joku pakottava tarve mollata minun esittämiä kysymyksiä? Eikö kaikilla ole oikeus täällä spekuloida eri vaihtoehtoja?
Itse tykkään ottaa kaikista villeimmät teoriat tarkasteluun ja siksi kysyin tuosta Elektromagneettisesta pulssista. Muut eivät raaski edes vastata vaikka haluaisivat kun pyrit tekemään kaikesta muusta paitsi analyyttisesta tarkastelusta "noloa" .
No mitä pelleltä voi muuta odottaa...
Voiko tuommoista pulssia kohdistaa pienelle alueelle vai onko sen vaikutus aina laaja alainen?Foofighter kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 7:16 pmNo nyt on unohtunut parikin asiaa: EMP voisi teoreettisesti vaikuttaa navigoinnissa tarvittaviin järjestelmiin, sekä moottorinohjausjärjestelmiin, MUTTA, lähialueella oli muitakin vispilöitä ilmassa - mahdoton yhtälö...Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:09 pm Miten elektromagneettinen pulssi käyttäytyy kyseiseen helikopteriin kohdistettuna?
Jaahas... mikä tuosta niin nolon tekee?JanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 8:59 pmJos esittää noloja kysymyksiä voi olla, ettei niihin kukaan viitsi edes vastata.Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 8:57 pmSinulla tuntuu olevan joku pakottava tarve mollata minun esittämiä kysymyksiä? Eikö kaikilla ole oikeus täällä spekuloida eri vaihtoehtoja?
Itse tykkään ottaa kaikista villeimmät teoriat tarkasteluun ja siksi kysyin tuosta Elektromagneettisesta pulssista. Muut eivät raaski edes vastata vaikka haluaisivat kun pyrit tekemään kaikesta muusta paitsi analyyttisesta tarkastelusta "noloa" .
No mitä pelleltä voi muuta odottaa...
Mikä ongelma on ? Miksi käyttäydytte noin vammasesti? Selvästi koette olevanne muita parempia ja tietävämpiä. Paistaa melkoinen ylimielisyys näistä Ronaldin ja Janitan teksteistä,JanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 7:54 pmSe kimpoaa takaisin helikopperin heijastavasta pinnasta maahan päin ja muuttuu homokaasuksi.Pohtijaja kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:09 pm Miten elektromagneettinen pulssi käyttäytyy kyseiseen helikopteriin kohdistettuna?