Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla

Viesti Kirjoittaja otus »

Poliisi kaipaa havaintoja Venäläismies hakattiin Katajanokalla

3.11.2008 16:23

Pahoinpitelyn päätteeksi mies oli heitetty usean metrin korkeudesta kalliolta alas.

Polisii kaipaa silminnäkijöitä toissa viikon lauantaina tapahtuneelle pahoinpitelylle. 27-vuotias venäläinen mies pahoinpideltiin aamuyöllä 25.lokakuuta Uspenskin katedraalin pysäköintipaikalla tai pysäköintipaikan viereisessä Katajanpuistossa. Pahoinpitely on tapahtunut kello neljän maissa.

Pahoinpitelyn päätteeksi mies oli ilmeisesti heitetty alas kalliolta Kanavakadulle. Pudotusta on useampi metri.

Uhri sai vakavia vammoja ja on edelleen sairaalahoidossa.

Poliisi pyytää tapahtuman nähneitä tai siitä jotain tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä Helsingin rikospoliisin väkivaltarikosyksikköön, puhelin virka-aikana (09) 189 5353 ja virka-ajan ulkopuolella (09) 189 4020.

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200811 ... 2_hi.shtml

-alamuailman hommia..?
Viimeksi muokannut otus, Ma Marras 03, 2008 8:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Eiköhän tää oo Venäjäisten keskenäistä "sotaa" , mafia asialla.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Insneaker
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 2:10 pm

Viesti Kirjoittaja Insneaker »

Helvetin rasistit! Nyt tunnetaan varmaan sitten olo todella miehiseksi... :?
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Hvetin humanisti! Nyt luulet varmasti pääseväsi taivaaseen.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Insneaker kirjoitti:Helvetin rasistit! Nyt tunnetaan varmaan sitten olo todella miehiseksi... :?
Mistä sinä tiedät kuka tuon tyypin hakkasi?
Insneaker
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 2:10 pm

Viesti Kirjoittaja Insneaker »

hehee... Jos afganinaista kaasutetaan niin saa huudella miten koko maailma on rasisti, mutta jos venäläinen pahoinpidellään niin se oli oikein? Mitä me tästä opimme?

Itse ainakin tunnen paljon enemmän yhteenkuuluvuutta ruotsalaisten ja venäläisten kanssa kuin afganistalaisten. ;)
Eli leipälävet nyt kiinni vain ihan reippaasti... Mistä te tiedätte, että se oli mafiaiskua tässä tapauksessa, mutta noi muut ulkomaalaisiin kohdistuvat pahoinpitelyt eivät ole?
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Ei kai tommoinen apina mitään tajuakaan^
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

aga kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Ryssiä täytyy opettaa 60v. välein.
En tajua, miten tää pelle saa jauhaa asiatonta rasistista provopaskaansa joka ketjuun ylläpidon puuttumatta. Em. kusipää huonontaa jokaisen threadin ja myös murha.infon tasoa. (ja pilaa myös teidän mahdollisten rasisti/natsipellepuolustelijoiden mainetta)
Viimeksi venäläiset taisivat muuten opettaa mongoloideja.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Marsalkka kirjoitti:
aga kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Ryssiä täytyy opettaa 60v. välein.
En tajua, miten tää pelle saa jauhaa asiatonta rasistista provopaskaansa joka ketjuun ylläpidon puuttumatta. Em. kusipää huonontaa jokaisen threadin ja myös murha.infon tasoa. (ja pilaa myös teidän mahdollisten rasisti/natsipellepuolustelijoiden mainetta)
Viimeksi venäläiset taisivat muuten opettaa mongoloideja.
Älä sano noin! Mä kuulen tänne asti, kun Combat18:n pieni kalju pää räjähtää :lol:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

katupoika kirjoitti:
Älä sano noin!
Olen pahoillani, mutta minun on pakko kertoa totuus.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:Niin kauan kuin täällä saa tietyistä väestöryhmistä käyttää esimerkiksi termiä apina, käytän minä suomalaisista termiä mongoloidi.
...oot valinnut aika pitkän polun kuljettavaksi. Voit yliviivata jo samantien sanavarastostasi sanan "suomalainen".
Muista pysyä jämynä päätöksesi kanssa! :wink:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Punikki itkee^
Tähän yksi naurava hymiö
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Nero Wolfe
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 7:43 pm

Viesti Kirjoittaja Nero Wolfe »

Ehkäpä kyseessä oli jonkin asteinen kosto??? Muistanette sen kun joku toveri meinas tappaa taxinkuljettajan skattalla kun ei kortti toiminut eikä ollut riittävästi käteistä. Siinä vaiheessa toveri otti puukon ja melkein tappoi kuskin. Onneksi kuljettaja selvisi hengissä mutta sai varmaan elinikäisen trauman. Todennäköisesti ei aja enää.
JOKU PUUHASTELIJA
IceQueen
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Tahiti

Viesti Kirjoittaja IceQueen »

Kuten joku jo aiemmin sanoi niin venäläisiin kohdistuvaa rasismia ei Suomessa käsittääkseni juurikaan ole. Niitä on sen verta paljon täällä katukuvassa. Eri asia on sitten huivipäät yms. karvakädet ja mokkakikkelit. Lähinnä varmaan venäläiset on toisiensa kimpussa (väkivaltaisia ihmisiä kun ovat).
..: Game Over :..
Vastaa Viestiin