Tuusulan pulkkamurha - 34-vuotias mies epäiltynä naisen raa´asta surmasta
Re: Tuusulan pulkkamurha - 34-vuotias mies epäiltynä naisen raa´asta surmasta
Minä en pysty uskomaan, isän tunteneena, jotta hän olisi mitenkään liittynyt murhaan. Ajattelen hänen yrittäneen estää poikansa toimintaa ja pojan aiheuttaneen hänen kuolemansa.
-
Pirunaiseksi_69
Ittekin olen sitä mieltä, että siinä olisi nikn käynyt. Tosin, kun sitä ei tiedä mitä isän kohdalla on käynyt, onko tämä kyseinen poika hänet tappanut vai mihin on menehtynyt
Hän on kuitenkin ollut siellä asunnossa tuon 10 päivää. On osallistunut tai ei, niin ei ainakaan ole pyrkinyt hankkimaan apua uhrille...joten selityksittä osa syylinen murhaan. hän tosin selvittelee tekosiaan korkeammissa tuomioistuimissa kun poikansa. Mä en tajua miksi kukaan ei ole puuttunut tekoon? Onko Jokelan räkänistit jo niin alhaista sakkia, että pelkäävät tällaista isin nurkissa kaatopaikan näköisessä asunnossa loisivaa näätää. Tällaista tapahtuu vain, jos sen annetaan tapahtua ja jokainen asiasta tiennyt on moraalisessa vastuussa ihmisen hengestä!Rajis kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 12:46 am Minä en pysty uskomaan, isän tunteneena, jotta hän olisi mitenkään liittynyt murhaan. Ajattelen hänen yrittäneen estää poikansa toimintaa ja pojan aiheuttaneen hänen kuolemansa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Olisiko isällä ollut jotain tietoa Amfetamiinin kohtalosta. Jos sitä ainetta edes oli kadoksissa. Isän henki säilyi ainakin niin kauan kuin huomio oli toisaalla.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Pirunaiseksi_69
No tämä, kun jokainen kuka siellä on käynyt niin ei ole asian eteen tehnyt yhtään mitään. Taitaa nää Jokelan räkänistit olla just sitä alhaista sakkia. Toivottavasti heillä edes vähän omatunto kolkuttaa, mutta epäilenpä ettei kolkutaBlondie kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 1:13 pmHän on kuitenkin ollut siellä asunnossa tuon 10 päivää. On osallistunut tai ei, niin ei ainakaan ole pyrkinyt hankkimaan apua uhrille...joten selityksittä osa syylinen murhaan. hän tosin selvittelee tekosiaan korkeammissa tuomioistuimissa kun poikansa. Mä en tajua miksi kukaan ei ole puuttunut tekoon? Onko Jokelan räkänistit jo niin alhaista sakkia, että pelkäävät tällaista isin nurkissa kaatopaikan näköisessä asunnossa loisivaa näätää. Tällaista tapahtuu vain, jos sen annetaan tapahtua ja jokainen asiasta tiennyt on moraalisessa vastuussa ihmisen hengestä!Rajis kirjoitti: Ke Touko 14, 2025 12:46 am Minä en pysty uskomaan, isän tunteneena, jotta hän olisi mitenkään liittynyt murhaan. Ajattelen hänen yrittäneen estää poikansa toimintaa ja pojan aiheuttaneen hänen kuolemansa.
”Elämäni pahin virhe” – näin julmasta paloittelumurhasta syytetty mies kertoi hirmuteosta
Oikeus kuulee julmasta paloittelumurhasta syytettyä 35-vuotiasta miestä perjantaina. IS seuraa oikeudenkäyntiä hetki hetkeltä tässä artikkelissa.
"Mahdollisimman kova tuomio"
Äidin oikeusavustaja kysyi kuulemisen lopuksi, olisiko hänellä jotain erityistä sanottavaa.
-Mun mielestä tuollaiselle kusipäälle pitää antaa mahdollisimman kova tuomio. Häntä ei pitäisi päästää koskaan vapaaksi, äiti sanoi.
Mies paloitteli ruumiin
27. lokakuuta, eli kymmenentenä päivänä miehen ihoa kutitti, ja hän valitti, että asunnossa olisi lutikoita.
Mies syytti siitä naista ja pahoinpiteli naista.
Seuraavana aamuna 28. lokakuuta, mies kysyi jälleen huumeista, mutta ei saanut vastausta. Mies kihisi raivosta ja jatkoi pahoinpitelyä.
- Mä oon kihissyt raivosta. En muista mitä sanoin, mutta hän ei reagoinut mitenkään.
Sitten mies tajusi, ettei naisella ole pulssia. Hän yritti suihkuttaa naisen päälle kylmää vettä, mutta tämä ei reagoinut.
- Mä olin ihan paniikissa.
Lopulta hän tajusi tai ajatteli, että nainen on kuollut. Mies oli isäänsä yhteydessä, ja kysyi tältä, mitä pitäisi tehdä.
- Hän sanoi, että paloittele se. Mies mietti asiaa pari tuntia, ja päätti sen olevan oikea tapa toimia.
- Ymmärsin, että faija on ihan oikeassa. Mies kertoo, että paloittelu kesti "sairaan kauan". Hänen muistikuvansa asiasta muuten ovat hatarat.
Mies vaikeni poliisikuulusteluissa täysin
Syyttäjä ihmetteli sitä, miksi syytetty vaikeni tapahtumista poliisikuulusteluissa.
Miksi täällä on esitutkinnassa 50 sivua, joissa kerrot, että ”en kommentoi”? syyttäjä kysyi
- Koska mulla on itsekriminointisuoja, mies sanoi.
Se tarkoittaa sitä, ettei epäillyn tarvitse myötävaikuttaa rikoksen selvittämiseen. Tämänpäiväisessä oikeudenkäynnissä syytetty on kuitenkin selvittänyt avoimesti omia näkemyksiä surmaan ja paloitteluun.
Syyttäjä kysyy vielä ruumiin paloittelusta. Mies kertoo paloittelun kestäneen useita päiviä. Hän käytti teossa kolmea eri veistä ja kuviosahaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011235352.html
Oikeus kuulee julmasta paloittelumurhasta syytettyä 35-vuotiasta miestä perjantaina. IS seuraa oikeudenkäyntiä hetki hetkeltä tässä artikkelissa.
"Mahdollisimman kova tuomio"
Äidin oikeusavustaja kysyi kuulemisen lopuksi, olisiko hänellä jotain erityistä sanottavaa.
-Mun mielestä tuollaiselle kusipäälle pitää antaa mahdollisimman kova tuomio. Häntä ei pitäisi päästää koskaan vapaaksi, äiti sanoi.
Mies paloitteli ruumiin
27. lokakuuta, eli kymmenentenä päivänä miehen ihoa kutitti, ja hän valitti, että asunnossa olisi lutikoita.
Mies syytti siitä naista ja pahoinpiteli naista.
Seuraavana aamuna 28. lokakuuta, mies kysyi jälleen huumeista, mutta ei saanut vastausta. Mies kihisi raivosta ja jatkoi pahoinpitelyä.
- Mä oon kihissyt raivosta. En muista mitä sanoin, mutta hän ei reagoinut mitenkään.
Sitten mies tajusi, ettei naisella ole pulssia. Hän yritti suihkuttaa naisen päälle kylmää vettä, mutta tämä ei reagoinut.
- Mä olin ihan paniikissa.
Lopulta hän tajusi tai ajatteli, että nainen on kuollut. Mies oli isäänsä yhteydessä, ja kysyi tältä, mitä pitäisi tehdä.
- Hän sanoi, että paloittele se. Mies mietti asiaa pari tuntia, ja päätti sen olevan oikea tapa toimia.
- Ymmärsin, että faija on ihan oikeassa. Mies kertoo, että paloittelu kesti "sairaan kauan". Hänen muistikuvansa asiasta muuten ovat hatarat.
Mies vaikeni poliisikuulusteluissa täysin
Syyttäjä ihmetteli sitä, miksi syytetty vaikeni tapahtumista poliisikuulusteluissa.
Miksi täällä on esitutkinnassa 50 sivua, joissa kerrot, että ”en kommentoi”? syyttäjä kysyi
- Koska mulla on itsekriminointisuoja, mies sanoi.
Se tarkoittaa sitä, ettei epäillyn tarvitse myötävaikuttaa rikoksen selvittämiseen. Tämänpäiväisessä oikeudenkäynnissä syytetty on kuitenkin selvittänyt avoimesti omia näkemyksiä surmaan ja paloitteluun.
Syyttäjä kysyy vielä ruumiin paloittelusta. Mies kertoo paloittelun kestäneen useita päiviä. Hän käytti teossa kolmea eri veistä ja kuviosahaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011235352.html
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Kyllä, onhan syytetyllä itsekriminointisuoja aivan kuten oikeuden istunnossakin paskanpuhumissuoja eli saa valehdella niin paljon kuin sielu sietää! 
-
Pirunaiseksi_69
Niinpä ja paskaahan tuo jauhaakin sen minkä sylki suuhun tuo. Täytyy vaan toivoo, että tuomio on aikanaan mahdollisimman kovaOikeus ennen kaikkea kirjoitti: Pe Touko 16, 2025 11:48 am Kyllä, onhan syytetyllä itsekriminointisuoja aivan kuten oikeuden istunnossakin paskanpuhumissuoja eli saa valehdella niin paljon kuin sielu sietää!![]()
Lainaus ylläolevasta uutisartikkelista: "Avustaja kysyy, miksei todistaja soittanut poliisille.Pirunaiseksi_69 kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 3:57 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pul ... uXBmUVL66w
– Se tilanne oli sellainen ja mä olin viimeisilläni raskaana. Mä pelkäsin, etten itse joudu siihen, todistaja kertoo."
Toivon, että henkilö, joka viimeisimmillään raskaana on ollut silminnäkijänä tilanteessa, jossa toista ihmistä (erityisesti oman sukupuolensa edustajaa, ja jollen väärin muista, myöskin äiti-ihmistä) on kohdeltu näin kaltoin, ymmärtää itsekin antaa lapsensa adoptioon. Ihminen, joka ei kykene ilmoittamaan poliisille yksittäisestä henkilöstä, joka tekee maailmasta turvattomamman paikan, ei ansaitse pitää omaa lasta. Halveksun tätä naista. En pysty ymmärtämään tilannetta, joka "on sellainen", että kokisin itseni ja lapseni kannalta turvallisemmaksi olla ilmoittamatta henkilöstä, joka riistää toisen ihmisen vapautta noin brutaalisti. Etenkin, kun tässä ei ollut taustalla monen ihmisen joukkiota, vaan yksin toiminut henkilö. (Jollei huomioida vanhaa(?) isää, joka syytetyn sanojen mukaan on kehottanut paloittelemaan ruumiin, kun on havaittu, ettei uhri ole enää elävien kirjoissa. Tästähän ei varmaan saada paikkansa pitäviä lisätietoja, koska isä on kuollut.)
-
Pirunaiseksi_69
Näinpä. Kyllä uhri oli äiti itsekin. Niin halveksun minäkin. Mua suorastaan vituttaa tollanen, että kun kerran näki mitä uhrille tehtiin niin ei. Eikä syy ole se, että pelkää omasta puolestaan. Mä olisin jopa sen pelon varjollakin asiasta ilmoittanut eteenpäin. Mutta tietäähän sen, kun tuollasessa jengissä pyörii niin pidetään ne suut kiinni eikä vasikoida. Toivottavasti niillä ihmisillä, jotka ovat nähneet mitä siellä on tapahtunut edes vähän omatunto kolkuttaa, kun ovat asian silloin pitäneet omana tietonaanKinkajou kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 10:59 pmLainaus ylläolevasta uutisartikkelista: "Avustaja kysyy, miksei todistaja soittanut poliisille.Pirunaiseksi_69 kirjoitti: Pe Touko 23, 2025 3:57 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pul ... uXBmUVL66w
– Se tilanne oli sellainen ja mä olin viimeisilläni raskaana. Mä pelkäsin, etten itse joudu siihen, todistaja kertoo."
Toivon, että henkilö, joka viimeisimmillään raskaana on ollut silminnäkijänä tilanteessa, jossa toista ihmistä (erityisesti oman sukupuolensa edustajaa, ja jollen väärin muista, myöskin äiti-ihmistä) on kohdeltu näin kaltoin, ymmärtää itsekin antaa lapsensa adoptioon. Ihminen, joka ei kykene ilmoittamaan poliisille yksittäisestä henkilöstä, joka tekee maailmasta turvattomamman paikan, ei ansaitse pitää omaa lasta. Halveksun tätä naista. En pysty ymmärtämään tilannetta, joka "on sellainen", että kokisin itseni ja lapseni kannalta turvallisemmaksi olla ilmoittamatta henkilöstä, joka riistää toisen ihmisen vapautta noin brutaalisti. Etenkin, kun tässä ei ollut taustalla monen ihmisen joukkiota, vaan yksin toiminut henkilö. (Jollei huomioida vanhaa(?) isää, joka syytetyn sanojen mukaan on kehottanut paloittelemaan ruumiin, kun on havaittu, ettei uhri ole enää elävien kirjoissa. Tästähän ei varmaan saada paikkansa pitäviä lisätietoja, koska isä on kuollut.)
Facing the truth I can no longer deny: alone, as ever.
-
Pirunaiseksi_69
Sepä se. Ei paljon järki oo päätä pakottanut, kun on pyörinyt/pyörii noissa porukoissa.ira kirjoitti: La Touko 24, 2025 6:33 pmSamaan kiinnitin huomiota. Viimeisillään raskaana ja pyörii tämmöisessä narkkiporukassa. Hieno tuleva äiti.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
No niin! Tässä se on, nimittäin jutun ETPK.
Posti kulkee, kun kusti polkee! No, tällä kertaa kusti eksyi muutaman kerran matkalla, nimittäin tämä DVD oli laitettu postiin jo 13.5.2025 ja nyt sen jo sain haltuuni.
https://gofile.io/d/2K5RZD
Posti kulkee, kun kusti polkee! No, tällä kertaa kusti eksyi muutaman kerran matkalla, nimittäin tämä DVD oli laitettu postiin jo 13.5.2025 ja nyt sen jo sain haltuuni.
https://gofile.io/d/2K5RZD
- matamimimmi
- Jack Bauer
Hurjaa luettavaa tuon etpk n liitetiedostot jossa tämä tekijä kertoo teoistaan uhrille yms isänsä ehdotuksista ruumiin suhteen yms.
Itse tilasin myös tuon etpk mut tänne ns jumalan selän taakse syrjäkylille kustilla kestää polkea vähän kauemmin kiitoksia sinulle hyvin paljon etpk sta +liitteistä

Itse tilasin myös tuon etpk mut tänne ns jumalan selän taakse syrjäkylille kustilla kestää polkea vähän kauemmin kiitoksia sinulle hyvin paljon etpk sta +liitteistä
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
Murha ei vanhene koskaan