Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja hieman toisten ketjujen herättämää teoreettista ajattelua tähän väliin. Toivottavasti aikaisempia ketjuja ei ole ajatuksen tiimoilta aloitettu?
Mikäli olisit pakotettu syömään ihmislihaa pysyäksesi hengissä, kenet söisit?
Itse iskisin hampaani lihavaan naiseen...
Puhtaasti energiansaannin kannalta. naisessa lie enempi rasvaa kuin miehessä.
Jos se olisi jo kuollut niin, Lokan takareidestä aloittaisin.
Turjukan persaus olisi kyllä houkutteleva.
ABC:n olkavarsissa olisi lihaa.
No monelta muulta vetäisin sisäfileet.
Täältä palstalta löytyisi monia vähänkäytettyjä aivoja. Siivuina nopeasti kuumassa pannussa valkosipulioliiviöljyssä käytettynä. Päälle sormisuolaa ja vastarouhittua mustapippuria kera tuoreiden basilikanlehtien. Joku täyteläinen punaviini kruunaisi aivan erityisen gormethetken.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper kirjoitti:Täältä palstalta löytyisi monia vähänkäytettyjä aivoja. Siivuina nopeasti kuumassa pannussa valkosipulioliiviöljyssä käytettynä. Päälle sormisuolaa ja vastarouhittua mustapippuria kera tuoreiden basilikanlehtien. Joku täyteläinen punaviini kruunaisi aivan erityisen gormethetken.
Neiti Etsivä kirjoitti:Ihmisen liha maistuu kuulemma ihan kanalle
...vai sialle? Itse muistelen jostain tuollaisesta olleen puhe jossain dokkarissa tms...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Apua! Olenko siis tomaatti vai olenko tietämättäni syönyt lajitovereitani?
Minfolaisista upottaisin hampaani johonkuhun näistä ihanista uroista... Jos ne on liian sitkeitä niin voisin vähän pureskella imeskellä muutoin vaan... (Ei, en kehtaa varattuna mainita nimiä, kylli ne itse tietää joita tämä koskee vai mitä?).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
En ainakaan ketään miespuolista, niissä kun tuppaa olemaan sitä karffaa joka paikassa*pthyi*
Valkkaisin jonkun kasvisruokavaliota noudattavan naisen...eli edellä kirjoitetun perusteella Kyllin tomaateilla taitaisin ensimmäiseksi popsaista.*slurps*