Jätkäsaari: Ravintolan asiakkaat saivat kivenmurikoita melkein niskaansa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Re: Ravintolan asiakkaat saivat kivenmurikoita melkein niskaansa

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

ViidakonCasanova kirjoitti: Su Touko 25, 2025 10:03 pm
Matt-125 kirjoitti: Su Touko 25, 2025 9:06 pm
Poliisi on ollut tietoinen jo pidemmän aikaa. Samoin alueen koulu. Koulu ei varsinkaan tee yhtään mitään koska "lasta ymmärtävä kasvatus". Ja Mitäs teet kun pojille ei tule
mitään seurauksia ja huutavat "Mulla on oikeuteni! En tehny mitään!" vaikka olisit omin silmin nähnyt miten kivenmurikka lentää ihmistä kohden pojan kädestä tai poika hakannut oveasi. Jos saat yhden kiinni niin "yllättäen" eivät koskaan tiedä muitten mukana olleiden nimiä.
Realistisin vaihtoehto olisi hakata nämä teinit. Tekee riittävän kivuliaita vammoja, esim katkoo luut sormista, niin varmasti miettii kahteen kertaan. En usko, että siitä jäisi kiinni kun eikai nuo uskalla poliisille puhua kun olleet itsekin pahanteossa.
Juuri noin. Tummennetaan hieman poikien läskiä niin loppuu. Ei olisi tapahtunut 50 vuotta sitten tätä ja jos olisikin, niin ei olisi huudettu poliisia ja oikeuslaitosta peliin mukaan.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Matt-125 kirjoitti: To Touko 29, 2025 2:03 pm
jasso kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 9:55 am
Matt-125 kirjoitti: Su Touko 25, 2025 9:06 pm tummempia kiharatukkia.
Kuka olisi uskonut, mutta hei ihanaa monikulttuurisuutta tämäkin, mutta nauttikaa nyt, kun tätä unelmahöttöä olette halunneet.
Kuule useampi näistä on ihan pellavapäisiä esiteinejä. Ja kaikki puhuvat täydellistä suomea, mitä olen itse kuullut.
Mamukin voi puhua suomea. Eivät ne viidakon ja aavikon tavat jää sen mukana pois.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

jasso kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 9:55 am
Matt-125 kirjoitti: Su Touko 25, 2025 9:06 pm tummempia kiharatukkia.
Kuka olisi uskonut, mutta hei ihanaa monikulttuurisuutta tämäkin, mutta nauttikaa nyt, kun tätä unelmahöttöä olette halunneet.
Kuule useampi näistä on ihan pellavapäisiä esiteinejä. Ja kaikki puhuvat täydellistä suomea, mitä olen itse kuullut.
Kuule. Ei ole. Suurin osa näistä on tummempia ananastukkia ja muuta yhteiskunnan paskasakkia, jotka pitäisi karkottaa Suomesta. Eivät puhu täydellistä suomea. Ehkä jonkun paskavassarin mielestä joka ei itse edes osaa peruskoulun jälkeen lukea, kirjoittaa ja laskea.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
ViidakonCasanova

Viesti Kirjoittaja ViidakonCasanova »

ed_gein kirjoitti: To Touko 29, 2025 10:22 pm Juuri noin. Tummennetaan hieman poikien läskiä niin loppuu. Ei olisi tapahtunut 50 vuotta sitten tätä ja jos olisikin, niin ei olisi huudettu poliisia ja oikeuslaitosta peliin mukaan.
Muistan kun oltiin nuorena pahanteossa, tehtiin juurikin kaikkea typerää, rikottiin postilaatikoita, kukkaruukkuja jne muuta hauskaa ilkivaltaa. Yhden meistä otti joku setä kiinni ja sai selkäänsä, ei käynyt edes mielessä valittaa kenellekään asiasta. Jotkin lapset eivät ymmärrä mitään muuta kuin väkivaltaa, mielestäni sopusuhtainen fyysinen kuritus pitäisi olla laillista, eli selkään antaminen tai vaikka remmillä hakkaaminen. Ei aiheuta pysyviä vammoja, mutta varmasti pistää miettimään kahteen kertaan.
Matt-125
Alokas

Re: Jätkäsaari: Ravintolan asiakkaat saivat kivenmurikoita melkein niskaansa

Viesti Kirjoittaja Matt-125 »

Collie kirjoitti: To Touko 29, 2025 10:53 pm
jasso kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 9:55 am Kuka olisi uskonut, mutta hei ihanaa monikulttuurisuutta tämäkin, mutta nauttikaa nyt, kun tätä unelmahöttöä olette halunneet.
Kuule. Ei ole. Suurin osa näistä on tummempia ananastukkia ja muuta yhteiskunnan paskasakkia, jotka pitäisi karkottaa Suomesta. Eivät puhu täydellistä suomea. Ehkä jonkun paskavassarin mielestä joka ei itse edes osaa peruskoulun jälkeen lukea, kirjoittaa ja laskea.
Oletkos ihan paikan päällä ollut? Minä olen, ja parvekkeelta näitä katsellut. Yksi on selvästi tummaihoinen, pari on jotain sekoitusta. Ja sitten ainakin neljä ihan supisuomalaista, pari pikku rimpulaa keskiruskealla tukalla ja pari äiskän syöttämää pullasorsaa. Yksi pullasorsa uhittelee kovasti vaikka hengästyis hengiltä korttelin ympäri juostessa - siksi vetääkin skuutilla.
Matt-125
Alokas

jasso kirjoitti: To Touko 29, 2025 9:15 pm
Matt-125 kirjoitti: To Touko 29, 2025 2:03 pm Kuule useampi näistä on ihan pellavapäisiä esiteinejä. Ja kaikki puhuvat täydellistä suomea, mitä olen itse kuullut.
Vai silleen, voivat ne kikkarapäätkin puhua täydellistä suomea, vai oletko rasisti-reppana, häh?
Häh tuupa tekee noille geenitesti? Kolme on taatusti muuta kuin supisuomalaista alkuperää, pari on ihan kotitekoisia läskejä kuten pari kitukasvuista pikkupaskiaistakin. On siniset silmät, kalpeanvalkoinen iho ja keskivaalea tukka,tämä taitaa sinua ilahduttaa.

Mutta tulepa ottamaa noi kiinni ja katso lähietäisyydeltä itse.
Collie
Perry Mason

Matt-125 kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 9:44 pm
Collie kirjoitti: To Touko 29, 2025 10:53 pm
Oletkos ihan paikan päällä ollut? Minä olen, ja parvekkeelta näitä katsellut. Yksi on selvästi tummaihoinen, pari on jotain sekoitusta. Ja sitten ainakin neljä ihan supisuomalaista, pari pikku rimpulaa keskiruskealla tukalla ja pari äiskän syöttämää pullasorsaa. Yksi pullasorsa uhittelee kovasti vaikka hengästyis hengiltä korttelin ympäri juostessa - siksi vetääkin skuutilla.
Olipas niin rasistista tekstiä ettei oikein tiedä mitä tuohon vastaisi. Anna kun arvaan, olit vasemmistoliiton puoluetoimiston parvekkeella katselemassa?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

ViidakonCasanova kirjoitti: Su Touko 25, 2025 10:03 pm
Matt-125 kirjoitti: Su Touko 25, 2025 9:06 pm
Poliisi on ollut tietoinen jo pidemmän aikaa. Samoin alueen koulu. Koulu ei varsinkaan tee yhtään mitään koska "lasta ymmärtävä kasvatus". Ja Mitäs teet kun pojille ei tule
mitään seurauksia ja huutavat "Mulla on oikeuteni! En tehny mitään!" vaikka olisit omin silmin nähnyt miten kivenmurikka lentää ihmistä kohden pojan kädestä tai poika hakannut oveasi. Jos saat yhden kiinni niin "yllättäen" eivät koskaan tiedä muitten mukana olleiden nimiä.
Realistisin vaihtoehto olisi hakata nämä teinit. Tekee riittävän kivuliaita vammoja, esim katkoo luut sormista, niin varmasti miettii kahteen kertaan. En usko, että siitä jäisi kiinni kun eikai nuo uskalla poliisille puhua kun olleet itsekin pahanteossa.
Niin tai fiksumpaa olisi katkoa päät niiltä ulkomaalaisilta jotka yrittävät rekrytä alaikäisiä rikosten tekemiseen. Muslimineekerit uhraa omatkin lapsensa uskontojen takia niin miksi eivät tekisi sitä suomalaisille.

Espoossa ja Vantaalla yleistynyt näky missä joku shiskebabturbaani tupacci tai Afrikan neekeri istuu nuorten suomalaisten junnujen kanssa keskustelemassa ostarilla päivän projekteista.

Kamppailukerhoihin junnut antamaan toisilleen pataa niin lähtee paha olo, taksikuskeille kantarekisteri nuhteettomuudesta ja karkoitus Suomesta jos napsahtaa yksikin rikos ja ruokaläheteille työsopimukset niin ei tuu enää neekereitä kuskaan douppia Suomeen.

Pakolaisten vastaanoton ja karkoituksen voi siirtää vankiloille ja kaikki julkinen rahoitus pois maahanmuutosta. Raksafirmat ja ravintolapesulat voi hoitaa projektit ilman julkisen sektorin mahdollistamaa halpatyövoimaa. Mopokerhot, kiinalaiset ja turkkilaiset voi sitten heilutella refugees welcome kylttejä elokapinan kanssa eduskunnan rappusilla ja käydä suorittamassa työhaastattelut vankilassa. (Tulkit, turvallisuusselvitykset työnantajan maksettavaksi.)

Kyllä niillä junnuilla menee taas hyvin kun valtio ei tuhlaa rahaa Israelin hiekkaneekeri uskontokiistoihin, näiden kolmansiin toimijoihin Suomessa vaan julkisen sektorin automaatioon, sähköverkon kansallistamiseen, yksin asumisen mahdollistamiseen ja valtion tekoälyn kehittämiseen.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Tuttu seurannut näitä parvekkelta jo pitemmän aikaa, sompansseja ja arabeita noin kymmenen. Yksi suomalaisen näköinen reppana mukana.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
B€st
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja B€st »

Uusi sauna on yleinen sauna / korttelisauna. Otsikko on tarkoitushakuisesti virheellinen.
Matt-125
Alokas

[/quote]
Olipas niin rasistista tekstiä ettei oikein tiedä mitä tuohon vastaisi. Anna kun arvaan, olit vasemmistoliiton puoluetoimiston parvekkeella katselemassa?
[/quote]
Vaikutat mieheltä joka tarvitsee apua punnertamisessa.
Collie
Perry Mason

Matt-125 kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 8:42 pm Vaikutat mieheltä joka tarvitsee apua punnertamisessa.
Itse asiassa nyt oli toinenkin silminnäkijä nähnyt tämän parvekkeelta kuinka mamut nakkelivat kiviä suomalaisten ravintola-asiakkaiden niskaan. Mielenkiintoisena huomiona silminnäkijä kertoi myös Sannulin olleen völjyssä ja "vetäneen valkoista viivaa peilin päältä". Eli olisko ollut jotain jauhoa tms.

Ja tämä oli ilmeisesti demareiden parvekkeen silminnäkijä, eli taatusti luotettava.

Kannattaa muuten opetella se lainaaminen, ettei olisi tuollaista sillisalaattia, eiksni?
Vastaa Viestiin