Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Hirvittävää vuodatusta. En jaksanut lukea kuin pari lausetta.

Tilanne on nyt tämä:
- Minä en ole se, joksi minua luulet
- Se joksi minua luulet, ei vielä tiedä, kuka sinä olet
- Minä tiedän, kuka sinä olet
- Se, joksi minua luulet, haluaa varmasti tietää, kuka sinä olet

Tältä pohjalta mennään.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Sairas mies. Ole jo fiksu ja lopeta, tai mene sinne poliisin puheille eläkä vingu tuota samaa säälittävää virttä. Ei ole sinusta muuhun, näköjään. Vuosia samaa kitinää -ei mitään vastetta puheille. Hoida loput yksityisesti, naurettavaa jankata täällä NETTIPALSTALLA.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Hirvittävää vuodatusta. En jaksanut lukea kuin pari lausetta.

Tilanne on nyt tämä:
- Minä en ole se, joksi minua luulet
- Se joksi minua luulet, ei vielä tiedä, kuka sinä olet
- Minä tiedän, kuka sinä olet
- Se, joksi minua luulet, haluaa varmasti tietää, kuka sinä olet

Tältä pohjalta mennään.
Taisit juuri taannoin kertoa että hän joksi sinua epäilet, tietää asiasta ja kyselit onko minuun jo otettu yhteyttä.

Ei ole.

Sinä et tiedä kuka olen.

No niin varmaan haluaa... siihen tahtiin olet esim. urhon henkilöllisyyttä eri suunnilta vinkunut.

Ja se sairaus on kyllä muualla kuin täällä.

n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Ei minua kiinnosta Urhon yksityiset tiedot. Ainoastaan hänen teoriansa Kopla-9:stä on kiinnostava asia. Se, josta hän aloitti täällä debatin.

Sinun osaltasi asia on ollut sikäli helppo, että olet itse kertonut nimesi minulle.

Olet näköjään taas aloittanut tarinoinnin Suomi24-palstalla. Eikö me jo sovittu, että pysyt poissa sieltä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Ei minua kiinnosta Urhon yksityiset tiedot. Ainoastaan hänen teoriansa Kopla-9:stä on kiinnostava asia. Se, josta hän aloitti täällä debatin.

Sinun osaltasi asia on ollut sikäli helppo, että olet itse kertonut nimesi minulle.

Olet näköjään taas aloittanut tarinoinnin Suomi24-palstalla. Eikö me jo sovittu, että pysyt poissa sieltä.
Minä olen kertonut sinulle etunimeni, joka suinkaan ei ole harvinainen. Sillä tiedolla ei kukaan mitään tee.

Ja sinua on kovasti tuntunut kiinnostavan urhon henkilöllisyys. Ja sitähän minä en sinulle kerro. En nyt, en huomenna enkä ensi vuosisadalla..

Ja se nyt vaan on niin etten kirjoita suomi24-palstalle, ja jos joskus kirjoitan, se liittyy harrastukseen josta sinä et tiedä mitään. Tosin en ole tainnut tämän vuoden puolella kirjoittaa edes sinne.

Mitä tulee hiukan pitempään kirjoitukseeni, olet kyllä uusavuton onneton nysvä jos et saanut sitä luettua. En minä sinne sentään mitään sinuhe egyptiläistä kirjoittanut. Mutta se on tietysti kullakin rajansa kuinka pitkään jaksaa tekstiä lukea.

Minä kun olen muuten koko ajan ollut kuulopuheiden varassa sitä mieltä että se olet sinä joka sinne suomi24:n kirjoittaa.

En voi sanoa että hajoa aamuihisi, koska niitä sulla on surkean paljon palstan keskiarvoon nähden tai ainakin minuun.

Kerro ihmeessä sille jota pidät minun olettamukseni mukaan vääränä mazana minun yhteystietoni.

n
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Ja sinua on kovasti tuntunut kiinnostavan urhon henkilöllisyys. Ja sitähän minä en sinulle kerro. En nyt, en huomenna enkä ensi vuosisadalla..

n
Pakko oikaista tämä väite. Maza ei kyllä ole koskaan ollut kiinnostunut Urhon tai kenenkään muunkaan henkilötiedoista. Jos hän olisi kiinnostunut niin kai hän olisi sitä minulta kysynyt. Mutta ei todellakaan ole. Ja miksi olisi? Samahan se on kuka tällaiselle viihdepalstalle kirjoittaa. :wink:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti: Kerro ihmeessä sille jota pidät minun olettamukseni mukaan vääränä mazana minun yhteystietoni.
Vastoin sinun tapojasi, minä en levittele täällä tietoja kenestäkään. Enkä niitä utele. Sinun tapauksessasi ihan vaan huvikseni jäljitin sinut tiukan loogis-analyyttisen pohdiskeluni jälkeen.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:kuka minuun olisi ollut yhteydessä? Paitsi ne joiden kanssa pidän muutenkin yhteyttä? :?:

n
Tarkoitan sitä henkilöä, jonka epäilet minun olevan. Hän tietää kyllä, mitä touhuat täällä. On vain ajan kysymys, milloin teet wagnerit.
Toistan kysymykseni: Miksi kysyt onko minuun otettu yhteyttä, kun myöhemmin kerrot että olettamasi yhteydenottaja ei tiedä henkilöllisyyttäni?

Onkos tää nyt sitä että unohtaa mitä on tullut valehdelleeksi, vai astuitko korkin päälle?

n
Maza
Jane Marple

Miksi väität, että olen urkkinut Urhon henkilötietoja? Miksi luulet sen kiinnostavan minua? Urho on asiallinen amatörinuuskija, joka on perehtynyt syvällisesti mm. Kopla-9 teoriaan. Jatkakoot arvokasta tytötään anonyyminä.
supernova
Martin Beck

Toistan edellen kysymykseni.

Lisäksi olet udellut urhon tietoja minulta, urholta itseltää ja muilta.

n
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Toistan edellen kysymykseni.

Lisäksi olet udellut urhon tietoja minulta, urholta itseltää ja muilta.

n
Lopeta jo valehtelu amistollo. Missä on se viesti, jossa olen udellut Urhosta yhtään mitään? Näytä minulle se tai ne viestit tai lopeta roskan puhuminen.

Eikö sinun kaaliisi mahdu se, että voisin kysyä Pharaohilta Urhon yksityistietoja milloin tahansa. Mutta kun ei kiinnosta.
supernova
Martin Beck

Enpä oikein pysty näyttämään todeksi. Syy on se että jos lainaan yksityisviestejäsi, vihjaan samalla henkilöllisyydestäsi.

Sama pätee pharaoon, jolta ei löytynyt kuin

EDIT: Poistettu pykala 10 vaistaista tekstia - RAID

Raid kuitenkin on ohjeistanut minua seuraavasti:
Raid kirjoitti:Morjens.

Periaatteessa en tule puuttumaan siihen etta olet valittanyt joitakin viesteja toiselta nimimerkilta. Muista kuitenkin etta kaikki viestit jotka laitat palstalle ovat omia viestejasi.

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia.

Kun kaydaan keskustelua jossa edes vahankin vihjaillaan jonkun nimimerkin takana olevasta henkilosta ei sita tulla hyvaksymaan. Oli vihjailu sitten oikeata tai vaaraa.

RAID
Ja toki minä ylläpitoa tottelen. Ja sinun kirjoituksiasi siinä määrin kun ne on tallessa en voi lainata ilman § 10 rikkomista.

Huvittavaa tuo sinun amispaskasta jauhaminen. Ensinnäkin se on loukkaavaa ammattikoulun käyneitä hohtaan ja toiseksi se on silkkaa paskapuhetta taholtasi, mutta siihenhän ollaan jo totuttu.

n
Maza
Jane Marple

Kuules nyt amistollo. Minun sinulle lähettämissäni viesteissä ei udella kenenkään henkilöllisyyttä. Miksi sinä valehtelet tässä asiassa?

Minun sinulle lähettämissäni vieteissä ei myöskään millään lailla vihjata minun omaan henkilöllisyyteeni.

Miksi ihmeessä sinä valehtelet kerrasta toiseen?
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
EDIT: Poistettu pykala 10 vastaista tekstia - RAID

Raid kuitenkin on ohjeistanut minua seuraavasti:
Raid kirjoitti:Morjens.

Periaatteessa en tule puuttumaan siihen etta olet valittanyt joitakin viesteja toiselta nimimerkilta. Muista kuitenkin etta kaikki viestit jotka laitat palstalle ovat omia viestejasi.

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia.

Kun kaydaan keskustelua jossa edes vahankin vihjaillaan jonkun nimimerkin takana olevasta henkilosta ei sita tulla hyvaksymaan. Oli vihjailu sitten oikeata tai vaaraa.

RAID
Ja toki minä ylläpitoa tottelen.

n

Siis mikä "sama" pätee Pharaoon?

Kerrot tottelevasi ylläpidon määräystä olla edes vihjaamatta mitään nimiä ja samalla vihjaat nimeä julkaisemalla luottamuksellisen yksityisviestin.
Hei haloo. Ja ylläpito ei taaskaan noudata itse laatimiaan sääntöjä.
Maza
Jane Marple

Tämä alkaa jo muodostua Murhainfon perinteeksi, että Supernovan annetaan tiputella ihmisten nimiä ilman, että siitä mitenkään rangaistaan. Edelliselläkin kerralla asiasta vaadittiin moderoinnin kannanottoa, joka oli luokaton ja vastuutapakoileva. Tällainen lammasmainen mentaliteetti mädättää enstisestäänkin palstan imagoa. Moderoinnissa pitää olla tinkimätön ja säälimätön linja.

Vaadin Supernovalle ankaraa rangaistusta palstan sääntöjen rikkomisesta.
Mikään yhden viikon kurtushuone ei riitä, koska kyse on jo moninkertaisesta rikkomuksesta, josta olisi kuulunut rangaista jo aikaisemmin.
Vastaa Viestiin