Okei, miksi sitten et laittanut tuota tietoa tänne, kun vangitsemisoikeudenkäynti käytiin yli kaksi vuorokautta ennen tuota sinun viestiäsi? Okei et sitten tiedä miten tilata vai tilasit väärin? Tuskin kumpikaan, mutta et tiedä mistä naruista vetää. Se on juridiikkaa. Miten "vähään aikaan mitään vaikeutta saada näitä tietoja Helsingistä." ja sitten et niitä ole saanut ennen minun yhteydenottoa.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Kesä 03, 2025 5:05 pm Minulla ei ole ollut vähään aikaan mitään vaikeutta saada näitä tietoja Helsingistä.
Joskus syksyllä "miekkailin" Helsingin käräjäoikeuden laamannin kanssa melko pitkään näiden tietojen kertomisesta, mutta sen jälkeen tiedot ovat tulleet kuin apteekin hyllyltä.
Muiden käräjäoikeuksien kanssa ei koskaan olekaan ollut vaikeuksia, lukuun ottamatta joidenkin hitautta vastaamisessa.
Minä sain tunnissa, kun kysyin. Piti siinä paria juridista asiaa tuoda esiin, mutta sen jäkeen asia sujui jouhevasti.
Arvostan sinun kykyä saada tänne näitä vangitsemisjuttuja, mutta kun selvästi olet toisen tekemisen varassa, niin pitäisi se myöntää. Eli edelleen...
Kysymys: "Onko Oikeus ennen kaikkea tilaus vetämässä vangitun nimen osalta?"
Vastaus: "Tilaisin, jos tietäisin vangitsemispäivän. Jos tilaa väärällä päivämäärällä tulee vastauksena: "Kyseisenä ajankohtana ei käsitelty kuvauksenne mukaista vangitsemista". Eivät vaivaudu mitenkään neuvomaan..."
Noin ne minullekin sanoivat ensiksi. Sitten kerroin lait ja sain nuo tiedot nopeasti. Niinpä. Taisi lähteä sinullekin nuo tiedot minun esittämänä.