Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Olen sitä mieltä, että Suomen julkistaloutta kuulukin rempata, mutta avohoidosta ei tulisi säästää.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 9:04 pm Nyt minulla on käsitys siitä, miksi DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= Ross Sullivan/Korpisoturi/jne.) ei jää ylläpidolle kiinni multinikkailuistaan, vaikka käyttääkin Tor-verkkoa. DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki toimii torrc-nimisen asetustiedoston kanssa suurin piirtein tällä tavalla:
# Ross Sullivan
# Bridge IP1:ORPort1
# Bridge IP2:ORPort2
# Bridge IP3:ORPort3
# Bridge IP4:ORPort4
# Korpisoturi
# Bridge IP5:ORPort5
# Bridge IP6:ORPort6
# Bridge IP7:ORPort7
# Bridge IP8:ORPort8
Eli kun haluaa uhota foorumilla Ross Sullivanina, niin poistaa vain kommenttimerkit (#-merkin jälkeen tulevat merkit jätetään huomioimatta Tor-ohjelmassa) Ross Sullivanin alapuolelta. IPnro tarkoittaa jotakin Tor-verkon siltaa. Kun Tor käyttää siltoja, niin viimeinen solmu, josta IP-liikenne näyttää m-infon palvelimelle tulevan on aina jokin silloiksi määritelty solmu. Eli ohjelman asetustiedostossa on valmiina eri nimimerkeille eri exit-solmuja, joten yksikään nimimerkki ei käytä vahingossakaan ristiin samoja IP-osoitteita foorumilla. En edes viitsi kommentoida, kuinka lapsellista tuollainen touhu on.
Kun taas haluaa (yrittää) päteä Korpisoturina, niin lisää kommentimerkit takaisin Ross Sullivanin siltojen eteen ja poistaa kommenttimerkit Korpisoturin alapuolisten siltojen edestä. Ripulisoturia ei ole jostain syystä vähään aikaan näkynytkään foorumilla.
Toivon, että tää aukeaa muillekkin, mutta tyypillinen suomalainen mielisairas pitkäaikaistyötön ei lähde tuollaiseen toimintaan yksin, vaan kyseessä on mitä todennäköisimmin organisoitu toiminta. En siis sano, että ko. tyyppi ei kärsi mielenterveyden häiriöstä vaan, että hän on enemmänkin päätynyt osaksi tätä organisoitua toimintaa (venäläistaustainen mielipidevaikutus) oman persoonallisuushäriönsä seurauksena.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:11 pm Idea kuitenkin täsmälleen kuten aiemmassa viestissäni eli se, että on kovin helppo rajata sopivat exit-nodet tietyille nimimerkeille, jolloin eri nimimerkit eivät vahingossakaan näytä käyttävän foorumin palvelimella samoja IP-osoitteita.
Halvat on huvit DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukilla.
Nää minfon murha-keskustelut ei ole se pääasiallinen kohde vaan tää foorumi on yksi kohde suosionsa takia. Ja, koska tyyppi viettää täällä niin paljon aikaa muillakin tunnuksillaan, niin tottumuksesta toteuttaa samaa toimintatapaa muillakin alueilla.Ylilaudalla on ihan samantyyppistä toimintaa havaittu eli samaa jankkausta tulee eri proxyjen takaa. Uskon, että vaikuttanut myös suomi24 josta itse teit havaintoja.

Tää tyyppihän on esim. luonut mielipidevaikutusta varten facebookprofiilin joka meni lexveritaksellekkin läpi. Kävin tsekkaamassa tuon niin kyseessä on tekaistu profiili feikkikavereineen. Profiilikuvana oli käytetty ainakin yhtä tekaistua kuvaa joka hyvin paljon muistutti tämän "kostin" postaamia kuvia. Vaatteet saattoi olla niitä harvoja asioita, jotka oli aitoja ja josta pystyi ottamaan normaalin näköisen kuvan yrittäessään todistaa, että kirkkonummi-miitti tosiaan tapahtui : D
Edesmennyt tiedustelueversti Martti J. Kari on jo puhunut tästä ja kuvannut sitä miten tuo mielipidevaikutus toimii somessa. Kuulostaako tutulta:

-Riko sääntöjä (jatkuvat bannit)
-Harhauta ja petä kohdeyhteisöä (feikki Kirkkonummi-miitit)
-Valehtele (valheellinen identiteetti liittyen koulutus- ja armeijataustaan)
-Trollaus (jankkaa samoja asioita usean eri nimimerkin avulla)
Lopputulema on se, että tuo käyttää noita saamiaan resursseja maailman tappiin asti ja valjastaa oman persoonallisuushäiriönsä toimintaan, josta saa jopa jotain hiluja vieraalta valtiolta.Palkkio perustuu provikkapalkkaan eli tässä syy siihen miksi havaitsit, että postannut 4000 viestiä parin vuoden sisään (nyt luku jo yli 6000). Joutuu todistamaan sitä, että on tehnyt "töitä" näyttämällä esimiehelleen viestien määriä. Pitää myös nimimerkkejä varalla (esim juuri ross sullivan) jonka aktivoi hyvissä ajoin, että pääsee käyttämään toisen jouduttua banneihin.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
snufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:49 pm
Tää tyyppihän on esim. luonut mielipidevaikutusta varten facebookprofiilin joka meni lexveritaksellekkin läpi. Kävin tsekkaamassa tuon niin kyseessä on tekaistu profiili feikkikavereineen. Profiilikuvana oli käytetty ainakin yhtä tekaistua kuvaa
Vittu sä olet sekaisin.
Eli mun vajaa 200 facebook-kaveria on myös feikki-profiileja?
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Laitahan se profiilisi tänne, niin tsekataan yhdessä. Jos olet kerran sosioekonomiselta asemaltasi mikä olet, niin miksi raivotautinen psykopaatti Ross Sullivan ei kohdista sinuun mitään ivaa? Oletteko kenties jotain pitkäaikaisrakastavaisia homokavereita?Kosti kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:53 pmsnufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:49 pm
Tää tyyppihän on esim. luonut mielipidevaikutusta varten facebookprofiilin joka meni lexveritaksellekkin läpi. Kävin tsekkaamassa tuon niin kyseessä on tekaistu profiili feikkikavereineen. Profiilikuvana oli käytetty ainakin yhtä tekaistua kuvaa
Vittu sä olet sekaisin.
Eli mun vajaa 200 facebook-kaveria on myös feikki-profiileja?![]()
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ethän säkään laita. Et tullut edes 8.3. tapaamiseen, eikä muuten snuffekaan, raija-liisasta nyt puhumattakaan.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:01 pm Laitahan se profiilisi tänne, niin tsekataan yhdessä.
Miks Ross mua ivais kun me ollaan Rossin kanssa minfo-kamuja. Ihan asiallinen kaveri oli maaliskuun tapaamisessa.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:01 pm Jos olet kerran sosioekonomiselta asemaltasi mikä olet, niin miksi raivotautinen psykopaatti Ross Sullivan ei kohdista sinuun mitään ivaa? Oletteko kenties jotain pitkäaikaisrakastavaisia homokavereita?
snuffelle vielä, että huomaa, että mä ja Ross ollaan poliittisesti ihan eri suunnilla. Sun mielestä sekin on varmasti taas yhden ja saman persoonan ovela hämäys-yritys.
edit. korjattu väärinmuistettu maaliskuun tapaamisen päivämäärä 10 > 8
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Ehdottomasti suoritan hyvin merkittävää vaikuttamisoperaatiota ja nimenomaan Venäjän hyväksi. Maaliskuussa syytettiin Hybridikeskuksen vaikuttajaksi, mutta olen kyllä joo vaihtanut puolta.
En oikein ymmärrä näitä Hassu-Jaanoja ja Incel-muikkusia. Jos foorumilla tulee paha mieli*, niin miksi siihen käyttää aikaansa?
*psykoottinen raivo
En oikein ymmärrä näitä Hassu-Jaanoja ja Incel-muikkusia. Jos foorumilla tulee paha mieli*, niin miksi siihen käyttää aikaansa?
*psykoottinen raivo
Kosti kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:11 pm
snuffelle vielä, että huomaa, että mä ja Ross ollaan poliittisesti ihan eri suunnilla.
Tää spede luulee olevansa jotenkin ovela. Tästä huomaa sen toimintatavan jonka itsekkin myöntää eli, että on eri mieltä toisen nimimerkkinsä kanssa, niin sittenhän heidän on pakko olla eri henkilö xD koita olla vielä kovemmin eri mieltä keskenäsi, niin ehkä joskus vakuutat jonkun.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 12:22 am Hän on selvittänyt, että olen GDB, vaikka olen GDB:n kanssa ollut kaikissa ketjuissa eri mieltä paitsi tässä Tulilahden ketjussa.
Luulee ilmeisesti kaikkia yhtä yksinkertaisiksi. wouu uskokaa nytten olen heri henkilö, kun olen ton kanssa eri mieltä
Ainiin ja unohdin tietenkin mainita tekoälyn jota ross sullivankin on myöntänyt käyttävänsä. Tekoälystähän on muodostumassa megatrendi työelämässä ja sen vaikutuksia otetaan yhä enemmän huomioon jo tutkintokoulutustasolta lähtien. En siis pidä mitenkään ihmeellisenä, että Venäjän tiedustelu on valjastanut tämän työkalun käyttöönsä. Helpottaa varmasti "työn teossa", kun on tälläinen väline jonka avulla voi larpata "asiantuntijaa"
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
-
JasseHames
- Perry Mason
Koostuuko se 200 fb-kaveriasi kenties alkoholisteista tai Ross Sullivania lainatakseni "juoppokollektiivista" (silminnäkijät ja muut todistajat muuttuvat hyvin äkkiä tuon mielisairaan psykopaatin mielessä "juoppokollektiiviksi", jos he kertovat mitään sellaista, mikä on DID-psykopatti-hinttari-väärentäjä-vajukin omien käsityksien kanssa ristiriidassa).
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Minfon psykologian mestari ymmärtää paljon sellaista, mitä muut eivät ymmärrä.snufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:26 pmKosti kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:11 pm
snuffelle vielä, että huomaa, että mä ja Ross ollaan poliittisesti ihan eri suunnilla.Tää spede luulee olevansa jotenkin ovela. Tästä huomaa sen toimintatavan jonka itsekkin myöntää eli, että on eri mieltä toisen nimimerkkinsä kanssa, niin sittenhän heidän on pakko olla eri henkilö xD koita olla vielä kovemmin eri mieltä keskenäsi, niin ehkä joskus vakuutat jonkun.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 12:22 am Hän on selvittänyt, että olen GDB, vaikka olen GDB:n kanssa ollut kaikissa ketjuissa eri mieltä paitsi tässä Tulilahden ketjussa.
Luulee ilmeisesti kaikkia yhtä yksinkertaisiksi. wouu uskokaa nytten olen heri henkilö, kun olen ton kanssa eri mieltä
Ainiin ja unohdin tietenkin mainita tekoälyn jota ross sullivankin on myöntänyt käyttävänsä. Tekoälystähän on muodostumassa megatrendi työelämässä ja sen vaikutuksia otetaan yhä enemmän huomioon jo tutkintokoulutustasolta lähtien. En siis pidä mitenkään ihmeellisenä, että Venäjän tiedustelu on valjastanut tämän työkalun käyttöönsä. Helpottaa varmasti "työn teossa", kun on tälläinen väline jonka avulla voi larpata "asiantuntijaa"
Tavallaan ihan hauska ajatus, että ensin väittelisin GDB:n kanssa vuosia eri ketjuissa, ja sitten kyseessä olisikin ovela salajuoni.
Voidaan sopia, että olen GDP, mutta muistathan silti ottaa lääkkeet.
- Ross Sullivan
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011226653.htmlJasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:29 pm Koostuuko se 200 fb-kaveriasi kenties alkoholisteista tai Ross Sullivania lainatakseni "juoppokollektiivista" (silminnäkijät ja muut todistajat muuttuvat hyvin äkkiä tuon mielisairaan psykopaatin mielessä "juoppokollektiiviksi", jos he kertovat mitään sellaista, mikä on DID-psykopatti-hinttari-väärentäjä-vajukin omien käsityksien kanssa ristiriidassa).
"Mistä tämä tieto on peräisin?
Kioskimiehen kerrotaan tunnustaneen murhat humalassa ryyppykavereilleen. Minkäänlaista näyttöä syyllisyyden suhteen ei kuitenkaan ole."
Helsingin Sanomat käytti ilmaisua "ryyppykaverit". Onko toimittajakin DID-tsygo-hinuri-väärentäjä-vajukki? Nähdäkseni ryyppykaverit muodostavat juoppokollektiivin.
Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:01 pmLaitahan se profiilisi tänne, niin tsekataan yhdessä. Jos olet kerran sosioekonomiselta asemaltasi mikä olet, niin miksi raivotautinen psykopaatti Ross Sullivan ei kohdista sinuun mitään ivaa? Oletteko kenties jotain pitkäaikaisrakastavaisia homokavereita?Kosti kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:53 pmsnufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:49 pm
Vittu sä olet sekaisin.
Eli mun vajaa 200 facebook-kaveria on myös feikki-profiileja?![]()
Ootko Jasse ikinä saanut keneltäkään turpaan? Tämä on retorinen kysymys.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Onko GreenDotBluen käyttämän kameran resoluutio sama kuin siinä Ross Sullivanin dödöpönttökuvassa? viewtopic.php?p=1538531#p1538531snufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:26 pm Tää spede luulee olevansa jotenkin ovela. Tästä huomaa sen toimintatavan jonka itsekkin myöntää eli, että on eri mieltä toisen nimimerkkinsä kanssa, niin sittenhän heidän on pakko olla eri henkilö xD koita olla vielä kovemmin eri mieltä keskenäsi, niin ehkä joskus vakuutat jonkun.
-
JasseHames
- Perry Mason
Tunnut olevan kovin irrallaan todellisuudesta, jos siihen tapaamiseen tosiaan osallistui psykopaatti, jonka koko foorumitoiminta perustuu tällaiselle sisällölle:Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:36 pm Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".
Tosin ryssähän ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia.Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Oon tavannut elämässäni sekä sen verran psykopaatteja että etenkin ei-psykopaatteja, että ihan vähästä en housuun pasko.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:47 pmTunnut olevan kovin irrallaan todellisuudesta, jos siihen tapaamiseen tosiaan osallistui psykopaatti, jonka koko foorumitoiminta perustuu tällaiselle sisällölle:Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:36 pm Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".
Tosin ryssähän ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia.Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Miten itselläsi?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Kuinka monta psykopaattia oletkaan tavannut? Nautitko heidän seurastaan? Vankiaineksessa psykopaatteja on tutkitusti runsaasti. Oletko ollut linnassa?Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:57 pmOon tavannut elämässäni sekä sen verran psykopaatteja että etenkin ei-psykopaatteja, että ihan vähästä en housuun pasko.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:47 pmTunnut olevan kovin irrallaan todellisuudesta, jos siihen tapaamiseen tosiaan osallistui psykopaatti, jonka koko foorumitoiminta perustuu tällaiselle sisällölle:Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:36 pm Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".
Miten itselläsi?