17-vuotias tyttö myi kaverinsa neitsyyden Rovaniemellä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: 17-vuotias tyttö myi kaverinsa neitsyyden Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja damfin »

Leifhackman kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:30 pm Kyllä mustakin vanhemmatkin naiset viehättäviä voivat olla ja usein ovatkin, mutta ei samalla lailla sekstailuaalisessa mielessä kuin sanokaamme oletettavasti 20-30-veeläiset. Kai sekin kertoo jotain nimenomaan tuosta seksuaalis-fantasiaalis-puolesta, että tätä kypsempää naiskauneutta harvemmin esiintyy esim. aikuisviihteessä, ja jos esiintyykin, niin meikkauksella, ehostuksella yms. nämä pyritään tuunaamaan näyttämään ikäistään nuoremmilta.
Samoin, kyllä minäkin pidän vanhempiakin naisia seksuaalisesti viehättävinä silloin jos he ovat seksuaalisesti viehättäviä, eihän toki kaikki 18 vuotiaat tytötkään ole seksuaalisesti viehättäviä :D

Oma rouvani oli mielestäni seksuaalisesti varsin viehättävä silloin kun hänet tapasin, siitä huolimatta että itse olin kolmekymppinen ja hän kymmenen vuotta vanhempi, nyt tässä iässä parisuhteelta on sitten löytänyt paljon muutakin merkitystä kuin sen seksin, ja aikuisviihteessäkin myönnän usein katselevani myös näitä "milf" kategorioita, kyllä heilläkin siellä suosiota ja katsojia riittää.
Itse en tosiaan laita asialle mitään ikärajaa, ulkoinen olemus ja toki myös se ulkonäkö sen seksuaalisen viehättävyyden ratkaisee.
Leifhackman
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Leifhackman »

damfin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 1:18 pm Suojaikäraja toki toisaalta on se 16 vuotta, mutta todennäköisesti "normaali" mies ei ainakaan halua myöntää pitävänsä 16 vuotiasta tyttöä seksuaalisesti viehättävänä jos tietää hänen ikänsä, mutta jos ikä ei ole tiedossa voi sitten mielessään ajatella että kyllä tuo näyttää 18 vuotiaalta joten on ihan ok ajatella että näyttää seksuaalisesti viehättävältä.

Itse en ehkä ole siinä mielessä täysin normaali, minä en osaa ajatella seksuaalisesti viehättävällä mitään tarkkaa kiveen hakattua ikärajaa, minulle merkitys on sillä miltä tyttö näyttää, toki alaikäiseen tai varsinkaan alle 16 vuotiaaseen en koskisi enkä edes ehdottelisi mitään, mutta en voi kiistää sitä etteikö 16 vuotiaskin voisi näyttää seksuaalisesti viehättävältä, jos hän ei näytä enää lapselta.
Minusta noiden ajatusten suhteen kysymys kiteytyy siihen, että "Miltä näyttää 18-vuotias?" Toinen kysymys on, että jos ihmisillä ei olisi lainkaan tapana pitää kirjaa ikääntymisestä, niin missähän rajat niin sopivaksi katsotussa toiminnassa ja mielenkiinnon kohteissa menisivät?

Jälleen haluan kiirehtiä sanomaan, että on hyvä että suojaikäraja on, eikä varmasti haittaisi vaikka se olisi korkeampikin ja tiukempikin. Minä olen ymmärtänyt, että siitä on enemmän haittaa jos lapsi joutuu liian aikaisin aikuisten maailmaan kuin on pidempään lasten maailmassa. Ja kyllä noita sekstailuhommiakin ehtii harrastamaan ihan tarpeeksi ja liikaakin vaikka ei teininä aloittaisikaan.
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

LENI kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:05 am
aumari kirjoitti: To Kesä 05, 2025 6:20 pm
Leifhackman kirjoitti: To Kesä 05, 2025 1:49 am

Paitsi on tuolla itäisillä mailla kyllä kolmevitosia, jotka meikäläisin silmin näyttää häthätää 2-kymppisiltä, jos edes senkään ikäisiltä.
Eurooppalaisten mielestä kaikki aasialaiset ovat saman näköisiä ja aasialaisten mielestä eurooppalaiset samannäköisiä. Mutta kyllä suomalaisen luulisi erottavan 15-vuotiaan suomalaisen ja täysi-ikäisen suomalaisen toisistaan, eli turha väittää muuta. Ellei tässä jutussa ns. asiakas tarkoittanut täysi-ikäisyydellä 16 v. Aikuisikäisellä, joka haluaa seksiä alaikäisen kanssa on joko mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriö.

Epävakaan persoonallisuushäiriön (BPD) esiintyvyys Suomessa on arviolta 0,7 % väestöstä. Ja niistä n. 75% on naisia, siis yht 38.490 naishenkilöä jolla on epävakaapersoonallisuushäiriö (just laskin). Onko he kaikki pefofiileja? Idiootti. Enkä laskenut edes mukaan muita persoonallisuushäiriöitä.

Aika karu tyyli kirjotella asioita joista ei selkeästi tiedä Yhtään Mitään!
Enhän minä mikään asiantuntija ole, eikä täällä moni muukaan. Kerroinpahan oman mielipiteeni miehestä joka maksoi 15-vuotiaan neitsyyden viemisestä.
Mansen Miäs
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

Leifhackman kirjoitti: To Kesä 05, 2025 2:54 pm

Filippiineillä käsittääkseni on semmosta meininkiä, että 20-30 vee plikat menee jonkun Eurooppalaisen tai USAlaisen eläkeläisen kanssa naimisiin tai ainakin yhteiseloon. Elakelainen muuttaa asumaan Filippiineille, missä jossain pikkukaupungeissa tai maalla eläminen on käsittämättömän halpaa. Perusidiksenä näillä nuorilla morsiamilla on käytännössä se, että siinä länkkäri-papan siivellä elelee sitten osittain tai kokonaan puoli sukua. Filippiineillä on hyvin tavallista sekin, että perheen lapsista yritetään saada joku ulkomaille töihin tai "rikkaisiin naimisiin", että tämä voi alkaa lähettää rahaa kotimaahansa. Entinen työkaveri oli (ja varmaan on vieläkin) Filippiiniläisen tytön kanssa naimisissa, ja sanoi tuolloin, että Filippiinien tärkein ulkomaanvaluutan lähde ovat ulkomailla asuvat maan kansalaiset, jotka lähettävät rahaa kotimaahansa. Tuoho kaikkeen tuo aika lailla paineita se, että sikäläisessä kulttuurissa lasten tehtävä on pitää vanhemmistaan huolta näiden vanhoilla päivillä, sekä myös nuoremmista sisaruksistaan jos ovat sen ikäisiä etteivät pysty vielä tuloja hankkimaan.
Ihan sitte samalla lailla menee Thaimaalaisten kanssa. Rahan lähettämisestä en heidän kohdalla tiedä, mutta mulla oli työkaverinaki sellanen vanhempi mies joka muutti Thaimaahan. En oo muutamaan vuoteen hänestä edes kuullu, mutta siis rakensi hyvän kokosen talon apuvoimin sinne n,25 000€ makso koko lysti. Elelee sitte eläkkeellä siellä nuorehkon Thai naisen hoitaessa käytännössä kaikki. Oli siinä yhteinen tyttölapsikin heille tullut. Sielläpäin kaikki ostoksetki on paikallisille eri hinnoissa mitä länkkäreille, mutta tätä se on mones muussaki paikas.
damfin

Ymmärrän kyllä nuo aiheesta poukkoilut, mutta muutenkin on kyllä erikoinen ketju kun täysin ilman huomiota näyttää jäävän se että ketjun tapauksen rikollinen ja rikoksen alullepanija oli käsittääkseni 17 vuotias tyttö joka painosti nuoremmat kaverinsa myymään seksiä.

Pitääkö tämä ketju nyt käsittää niin että tyttö olikin oikeastaan hyväntekijä ja omatoiminen poliisi joka auttoi käräyttämään rikoksesta vanhemman pervon miehen joka alentui ostamaan alaikäiseltä seksiä ja neitsyyden?
Leifhackman
Harjunpää

aumari kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 6:49 pm
LENI kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:05 am
aumari kirjoitti: To Kesä 05, 2025 6:20 pm

Eurooppalaisten mielestä kaikki aasialaiset ovat saman näköisiä ja aasialaisten mielestä eurooppalaiset samannäköisiä. Mutta kyllä suomalaisen luulisi erottavan 15-vuotiaan suomalaisen ja täysi-ikäisen suomalaisen toisistaan, eli turha väittää muuta. Ellei tässä jutussa ns. asiakas tarkoittanut täysi-ikäisyydellä 16 v. Aikuisikäisellä, joka haluaa seksiä alaikäisen kanssa on joko mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriö.

Epävakaan persoonallisuushäiriön (BPD) esiintyvyys Suomessa on arviolta 0,7 % väestöstä. Ja niistä n. 75% on naisia, siis yht 38.490 naishenkilöä jolla on epävakaapersoonallisuushäiriö (just laskin). Onko he kaikki pefofiileja? Idiootti. Enkä laskenut edes mukaan muita persoonallisuushäiriöitä.

Aika karu tyyli kirjotella asioita joista ei selkeästi tiedä Yhtään Mitään!
Enhän minä mikään asiantuntija ole, eikä täällä moni muukaan. Kerroinpahan oman mielipiteeni miehestä joka maksoi 15-vuotiaan neitsyyden viemisestä.
Mutta miksi lainasit tuon mun kommentin siihen? En minä sitä asiaa siinä kommentoinut, vaan sitä että kun "härmäläinen" näkee Thaikuissa tms. näkee jonkun meidän mielestämme 15-vuotiaan vanhan ukon kainalossa, niin se voi ihan hyvin oikeasti olla vaikka 25-vuotiaskin.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

damfin kirjoitti: La Kesä 07, 2025 8:40 am Ymmärrän kyllä nuo aiheesta poukkoilut, mutta muutenkin on kyllä erikoinen ketju kun täysin ilman huomiota näyttää jäävän se että ketjun tapauksen rikollinen ja rikoksen alullepanija oli käsittääkseni 17 vuotias tyttö joka painosti nuoremmat kaverinsa myymään seksiä.
Kyllähän minä tein melkein heti kärkeen sen huomion, että on kyllä erikoinen paritusrikostuomio, kun itse parittaja saa selvästi kevyimmän tuomion. Pillualennus on jostain kivenkolosta kaivettava, oli mikä oli.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: La Kesä 07, 2025 8:40 am Ymmärrän kyllä nuo aiheesta poukkoilut, mutta muutenkin on kyllä erikoinen ketju kun täysin ilman huomiota näyttää jäävän se että ketjun tapauksen rikollinen ja rikoksen alullepanija oli käsittääkseni 17 vuotias tyttö joka painosti nuoremmat kaverinsa myymään seksiä.
Tässä kutsut 17-vuotiasta "tytöksi", vaikka 17-vuotias ei sinun mielestäsi ole lapsi.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
damfin

Collie kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 1:15 am
Tässä kutsut 17-vuotiasta "tytöksi", vaikka 17-vuotias ei sinun mielestäsi ole lapsi.
No enhän minä häntä lapseksi kutsunut, vaan tytöksi :lol:
Minulle vielä 20 vuotiaskin on tyttö.

Nyt oli kyllä jopa sinun sanomanasi melkoinen aivopieru yrittää vääntää että tyttö = lapsi :mrgreen:

Oletko ikinä kuullut termiä "tyttöystävä", mitä se sinulle merkitsee, lapsen leikkikaveriako? :roll:
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 7:29 am
Collie kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 1:15 am
No enhän minä häntä lapseksi kutsunut, vaan tytöksi :lol:
Minulle vielä 20 vuotiaskin on tyttö.

Nyt oli kyllä jopa sinun sanomanasi melkoinen aivopieru yrittää vääntää että tyttö = lapsi :mrgreen:

Oletko ikinä kuullut termiä "tyttöystävä", mitä se sinulle merkitsee, lapsen leikkikaveriako? :roll:

Sinä sanoit, että "alle 15-vuotias on lain mukaan lapsi", mutta yli 15-vuotias ei ole:
damfin kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 8:48 am Eli, alle 15-vuotias on lain mukaan lapsi, alle 18-vuotias eli myös se 17-vuotias on nuori
Rikostoimittaja, nainen, poliisi ja Finlex ovat eri mieltä damfin papan omituisen tulkinnan kanssa:
IS/Niko Ranta kirjoitti:Mies löi lasta ja naista bussissa
---
Poliisi epäilee keski-ikäisen miehen syyllistyneen naisen ja yli 15-vuotiaan lapsen pahoinpitelyyn bussissa Helsingissä sunnuntai-iltana.
---
– Nainen nousi ylös ja sanoi miehelle, että älä lyö lapsia. Sitten mies meni naisen luo ja löi tätäkin naamaan, silminnäkijä sanoo.

Bussista hälytettiin poliisit paikalle. Poliisit puhuttivat miestä, mutta eivät ottaneet tätä kiinni. Poliisin mukaan nainen ja lapsi saivat vähäisiä vammoja.

Poliisi epäilee miestä kahdesta pahoinpitelystä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011286946.html
Finlex kirjoitti:12 § (8.7.2022/723)
Lapsenraiskaus

Joka on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa, on tuomittava lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Lapsenraiskauksesta tuomitaan myös se, joka on sukupuoliyhteydessä kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.
20-vuotias on aikuinen.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Annuli66
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

Backspace kirjoitti: Ke Kesä 04, 2025 5:40 pm Mitä ihmettä, 9 vuotta sitten tapahtunut tapaus ja tuomio saatiin vasta nyt? Rikosilmoituskin vasta n. 4 vuotta tapauksen jälkeen. Eikö tällaiset rikokset vanhene koskaan?
Muistaakseni seksuaalirikoksen uhri voi tehdä rikosilmoituksen aina siihen asti, kun täyttää 28 vuotta.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Annuli66 kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 1:50 pm
Backspace kirjoitti: Ke Kesä 04, 2025 5:40 pm Mitä ihmettä, 9 vuotta sitten tapahtunut tapaus ja tuomio saatiin vasta nyt? Rikosilmoituskin vasta n. 4 vuotta tapauksen jälkeen. Eikö tällaiset rikokset vanhene koskaan?
Muistaakseni seksuaalirikoksen uhri voi tehdä rikosilmoituksen aina siihen asti, kun täyttää 28 vuotta.
Itsekään en ole ihan varma tarkoista ikävuosista, mutta joku tälläinen muutos tosiaan tuli aika hiljattain nimenomaan alaikäisiin kohdistuneiden seksuaalirikosten osalta.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Pitääkö tämä ketju nyt käsittää niin että tyttö olikin oikeastaan hyväntekijä ja omatoiminen poliisi joka auttoi käräyttämään rikoksesta vanhemman pervon miehen joka alentui ostamaan alaikäiseltä seksiä ja neitsyyden?
Puhumattakaan siitä, ettei sitä 15-vuotiasta varmaankaan 15-vuotiaana kaupiteltu vaan täysi-ikäisenä(?)

Suomessa on joku erikoinen käytäntö pitää tyttöjä ja naisia ikäänkuin pikkulapsina, jotka eivät voi itse tehdä huonoja päätöksiä elämässään. Syyllinen on aina mies. Jos nainen menee 4 tuntemattoman miehen mukana yksiöön ja tulee raiskatuksi aina muistetaan kertoa, että nainen ei voinut asialle mitään eikä uhria saa syyllistää. Näin ei kuitenkaan toimita poikien, tai miesten kohdalla, jos he toimivat typerästi ja tulevat esim. ryöstetyksi, tai tapetuksi.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Leifhackman
Harjunpää

Annuli66 kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 1:50 pm
Mistäköhän tuo 28 vuotta on tullut? Miksei esim. 30?
Annuli66
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

Nuoren parittajan ohella kiinnostaisi seksin ostajien nimet myös :shock:
Vastaa Viestiin