Poliisi paiskasi käsiraudoissa olleen teinin päin betoniseinää – selitti tekoa stressillä
-
Make69
Re: Poliisi paiskasi käsiraudoissa olleen teinin päin betoniseinää – selitti tekoa stressillä
Oliko nyt niin että tämä väkivaltarikollinen poliisi saa jatkaa virassaan, yleensä on niin ettei nämä ole ensimmäistä kertaa asialla.
Ehdonalainen, sakot ja irtisanominen olisi ollut oikea seuraus. Myös tekijän nimi ja kuva julkiseksi.
Ehdonalainen, sakot ja irtisanominen olisi ollut oikea seuraus. Myös tekijän nimi ja kuva julkiseksi.
Re: Poliisi paiskasi käsiraudoissa olleen teinin päin betoniseinää – selitti tekoa stressillä
Tietääkö joku, mikä tämän mulkkueläimen nimi on. Ainakin näyttää olevan kovin blondattu tukka. Selvä blondi. Olen huolissani Suomen poliisissa tapahtuvasta älykkyysosamäärän laskusta.Make69 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 7:16 pm Oliko nyt niin että tämä väkivaltarikollinen poliisi saa jatkaa virassaan, yleensä on niin ettei nämä ole ensimmäistä kertaa asialla.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Niin...hhdg kirjoitti: To Kesä 19, 2025 7:35 pmTietääkö joku, mikä tämän mulkkueläimen nimi on. Ainakin näyttää olevan kovin blondattu tukka. Selvä blondi. Olen huolissani Suomen poliisissa tapahtuvasta älykkyysosamäärän laskusta.Make69 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 7:16 pm Oliko nyt niin että tämä väkivaltarikollinen poliisi saa jatkaa virassaan, yleensä on niin ettei nämä ole ensimmäistä kertaa asialla.
...olisi pitänyt...vaan kun...- Tuomion mukaan teko oli tahallinen, sillä kokeneen poliisin olisi pitänyt ymmärtää, ettei hän voi heittää raudoitettua henkilöä seinää päin.
X X X X X
-
Make69
Pahempaa oli se että poliisi valehteli ensin teostaan, vasta sen jälkeen kun videotallenne näytti mitä tapahtui alkoi vaikeroimaan "stressistä". No, jos ei olisi ollut videota vaan sana sanaa vastaan... Niin, paljon näitä valehtelutapauksia mahtaa olla.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 19, 2025 8:43 pmNiin...hhdg kirjoitti: To Kesä 19, 2025 7:35 pmTietääkö joku, mikä tämän mulkkueläimen nimi on. Ainakin näyttää olevan kovin blondattu tukka. Selvä blondi. Olen huolissani Suomen poliisissa tapahtuvasta älykkyysosamäärän laskusta.Make69 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 7:16 pm Oliko nyt niin että tämä väkivaltarikollinen poliisi saa jatkaa virassaan, yleensä on niin ettei nämä ole ensimmäistä kertaa asialla.
Ehdonalainen, sakot ja irtisanominen olisi ollut oikea seuraus. Myös tekijän nimi ja kuva julkiseksi....olisi pitänyt...vaan kun...- Tuomion mukaan teko oli tahallinen, sillä kokeneen poliisin olisi pitänyt ymmärtää, ettei hän voi heittää raudoitettua henkilöä seinää päin.![]()
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Saattaa olla jonkinkin verran. Vaan kun jotkut tahot haluavat, että valvontakameroita ei saisi alkuunkaan olla olemassa, niin...Make69 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 9:06 pm
...No, jos ei olisi ollut videota vaan sana sanaa vastaan... Niin, paljon näitä valehtelutapauksia mahtaa olla.
Mahtaako olla edes poliisivankiloiden ja muiden vastaavien pidätystiloissa...?
X X X X X
Olikohan niin että kameroita ei saa niissä tiloissa olla, ettei näy kun narkkarit panevat toisiaan.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 19, 2025 9:23 pmSaattaa olla jonkinkin verran. Vaan kun jotkut tahot haluavat, että valvontakameroita ei saisi alkuunkaan olla olemassa, niin...Make69 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 9:06 pm
...No, jos ei olisi ollut videota vaan sana sanaa vastaan... Niin, paljon näitä valehtelutapauksia mahtaa olla.
Mahtaako olla edes poliisivankiloiden ja muiden vastaavien pidätystiloissa...?
Jospa tämä mussukka olisi toiminut niin kuten pitääkin, eli punninnut ne naminsa oikeaan hintaan, niin ei olisi mitään käynyt. Mutta miksi piti taas alkaa kikkailemaan?
Ja mitä poliisin toimintaan tulee, niin aivan oikein tehty. Vai mitä siinä oli väärin? Kyllä pieni kurinpalautus on aina paikallaan, ja kyllä, olen kokenut myös itse. Toki vartijoiden toimesta.
Eikä siinä mitään, hiukan naama sattui sen jälkeen, mutta ei tullut mieleenkään alkaa tekemään siitä jotain asiaa, koska itse olin tehnyt väärin.
Kyllä meidän yhteiskunta vielä sortuu tuohon päänsilittelyyn ja muuhun paskaan.
Ja mitä poliisin toimintaan tulee, niin aivan oikein tehty. Vai mitä siinä oli väärin? Kyllä pieni kurinpalautus on aina paikallaan, ja kyllä, olen kokenut myös itse. Toki vartijoiden toimesta.
Eikä siinä mitään, hiukan naama sattui sen jälkeen, mutta ei tullut mieleenkään alkaa tekemään siitä jotain asiaa, koska itse olin tehnyt väärin.
Juuri näin on käymässä. Ihan identtisesti ollaan samalla tiellä jolla Ruotsi oli aikoinaan. Ja nyt siellä ei sitten enää paljoa olekaan tehtävissä. Ja näin tulee menemään kehitys täälläkin.Vesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm
Mutta siihen asti kannattaa haukkua ja syyttää poliisia liian kovista otteista. Ja sitten lopuksi voi haukkua poliisia kun eivät tehneet tarpeeksi. Eli kaikki valittajat ovat tyytyväisiä. Jotakuta muuta voi sitten ottaa pikkuisen aivoon. Mutta ne on rasisteja joten niistä ei tarvitse välittää.
Joosua kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 12:20 amJuuri näin on käymässä. Ihan identtisesti ollaan samalla tiellä jolla Ruotsi oli aikoinaan. Ja nyt siellä ei sitten enää paljoa olekaan tehtävissä. Ja näin tulee menemään kehitys täälläkin.Vesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm
Mutta siihen asti kannattaa haukkua ja syyttää poliisia liian kovista otteista. Ja sitten lopuksi voi haukkua poliisia kun eivät tehneet tarpeeksi. Eli kaikki valittajat ovat tyytyväisiä. Jotakuta muuta voi sitten ottaa pikkuisen aivoon. Mutta ne on rasisteja joten niistä ei tarvitse välittää.
Eli, kun pikkupentu syyllistyy 1.2€:n arvoiseen rikokseen on aikuisella isokokoisella poliisimiehellä oikeus viskellä sitä pitkin kaupan putkan betoniseiniä?
En minäkään kriminaaleille suosittele "päänsilitysmenetelmiä", mutta kuka meistäkään kommentoijista ei olisi vastaavanlaiseen rikokseen nuorena syyllistynyt?
Olihan tuo ylilyönti ja tulisi tuossa ammatissa olla se viimeinen ylilyönti.
Niin, oliko tuo 1,2€ arvoisen makeisen näpistys ainoa rikos jonka lapsi teki?MrAhab kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 1:04 amJoosua kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 12:20 amJuuri näin on käymässä. Ihan identtisesti ollaan samalla tiellä jolla Ruotsi oli aikoinaan. Ja nyt siellä ei sitten enää paljoa olekaan tehtävissä. Ja näin tulee menemään kehitys täälläkin.Vesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm
Eli, kun pikkupentu syyllistyy 1.2€:n arvoiseen rikokseen on aikuisella isokokoisella poliisimiehellä oikeus viskellä sitä pitkin kaupan putkan betoniseiniä?
En minäkään kriminaaleille suosittele "päänsilitysmenetelmiä", mutta kuka meistäkään kommentoijista ei olisi vastaavanlaiseen rikokseen nuorena syyllistynyt?
-
Make69
Mihin sitten vedät rajan, jos poliisi "opettaa" sinua ja on sitä mieltä että ansaitset luodista niin onko sekin ok?Vesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm Jospa tämä mussukka olisi toiminut niin kuten pitääkin, eli punninnut ne naminsa oikeaan hintaan, niin ei olisi mitään käynyt. Mutta miksi piti taas alkaa kikkailemaan?
Toki olisit voinut välttää kaiken tomimalla oikein, itse haluan asua maassa missä poliisi noudattaa lakeja ja kohtuutta. Jos tämä ei jollekkin sovi niin hyviä maita on mm. Venäjä, pohjois-korea, kiina ja amerikka, siellä saa sitä parempaa poliisi palvelua.
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Ei ole oikeutta juu, mutta mitä videosta päätteli, niin toi "viskaisu" ei ollu sen kummosempi ku tyyliin poikien vähä leikkimielisesti painia. Ihan turha toki kaikinpuolin. Noin muuten varkaus on varkaus, eikä me tiedetä oliko tämä varkaan ensimmäinen kerta, mutta toivottavasti ainaki viimenen. Homma vaan menee niin että toisen tavara on toisen, ja oma tavara on oma. Tottapuhuen jostain kauppiaan täytyy aina menetetty omaisuus tehdä, ja sitähän makselee sitte ne muut asiakkaat.MrAhab kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 1:04 am
Edit, varmaan on poliisitkin aika turhautuneita tämmösiin, ku olis oikeitaki rikoksia selviteltävänä jne...
Juuri tällaisian pienistä näpistyksistä ja vielä surkeampien kavereiden "kannustuksesta" alkaa tulevan rikollisen "paskahousun" urapolku kehkeytymään. Kysymys ei ole näpistyksen rahallisesta arvosta vaan jo nuorena opituista/valituista elämänasenteista. Tuskinpa tämäkään oli ensimäinen kerta kaupassa varastamassa..eikä viimeinenkään. Kun suhtautuminen on tällaista niin enemmän kuin todennäköisesti "paskalakit ja kytät" tulee vielä tutuimmiksi "ystäviksi" jatkossa.Joosua kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 12:20 amJuuri näin on käymässä. Ihan identtisesti ollaan samalla tiellä jolla Ruotsi oli aikoinaan. Ja nyt siellä ei sitten enää paljoa olekaan tehtävissä. Ja näin tulee menemään kehitys täälläkinVesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm
Poliisin turhautuminen on aika helppo ymmärtää. Mitään vahinkoa ei siinä kuitenkaan tapahtunut. Vaikka olisi tietysti pitänyt vain sietää tuonkin wannabe roadmanin "pullikointi".
No jaa, luulen että tässä on juuri sellainen poliisi että jos saisi itse päättää, lähteekö retuuttamaan lapsia tai ratsaako jonkun harmittoman pilivpään kämpän, sen sijaan että tekee rynnäkön johonkin vakavampaan paikkaan, niin varmaan valitsisi jomman kumman ensinmainituista. Onhan se helpompaa.Mansen Miäs kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 10:16 am varmaan on poliisitkin aika turhautuneita tämmösiin, ku olis oikeitaki rikoksia selviteltävänä jne...
Kyllä. Eikä jätkä takuulla ole ollut kiinni jouduttuaan ollut kovin asiallinen käyttäytymisessään poliisia kohtaan. Tiedän nämä naamaansylkijät ja isottelevat "lapset". Ruotsista nähdään kuinka hyvin on ns diskuteeraava poliisi pärjännyt.Sil5 kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 11:03 amJuuri tällaisian pienistä näpistyksistä ja vielä surkeampien kavereiden "kannustuksesta" alkaa tulevan rikollisen "paskahousun" urapolku kehkeytymään. Kysymys ei ole näpistyksen rahallisesta arvosta vaan jo nuorena opituista/valituista elämänasenteista. Tuskinpa tämäkään oli ensimäinen kerta kaupassa varastamassa..eikä viimeinenkään. Kun suhtautuminen on tällaista niin enemmän kuin todennäköisesti "paskalakit ja kytät" tulee vielä tutuimmiksi "ystäviksi" jatkossa.Joosua kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 12:20 amJuuri näin on käymässä. Ihan identtisesti ollaan samalla tiellä jolla Ruotsi oli aikoinaan. Ja nyt siellä ei sitten enää paljoa olekaan tehtävissä. Ja näin tulee menemään kehitys täälläkinVesimies kirjoitti: To Kesä 19, 2025 11:03 pm
Poliisin turhautuminen on aika helppo ymmärtää. Mitään vahinkoa ei siinä kuitenkaan tapahtunut. Vaikka olisi tietysti pitänyt vain sietää tuonkin wannabe roadmanin "pullikointi".
Mutta käydään vain poliisin kimppuun aina kun vähänkin mahdollista, niin nopeammin nähdään mihin joudutaan. Sitten on hyvä rätkättää poliisille että miksi poliisi ei tee mitään, kun mitään ei enää ole tehtävissä.