Ja tuohon rahakeskusteluun: Hassu-jaana siis on vakuuttunut, että tienaan nolla euroa vuodessa. Olen ehdottanut hänelle, että hän tulee seuraavaan live-miittiin (tai joku muu hörhö edustaen noita sekoboltseja), niin voin puhelimella omaverosta näyttää, että noin 80-120 tuhannessa mennään vuositasolla (riippuu vuodesta ja 2025 todennäköisesti yli).Quorthon kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 8:26 amYlipäänsä tällaisten jauhaminen foorumilla sellaisten tyyppien kesken, jotka eivät 100% varmuudella ikinä tule tietämään toistensa henkilöllisyyksiä, on suht helvetin typerä tapa viettää aikaansa.snufkin kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:47 pmSe tässä on hauskaa, että RL/11:stä voi enemmän olettaa, että tällä on korkeakoulututkinto kuin Sullivanilla. Tämän perustan mm. siihen, että RL/11 on luovempi ajattelija eikä tarvitse tekoälyä analyyseissään tai esseissään, mutta myös koska hän hahmottaa paremmin kokonaisuuksia ja hänellä on parempi yleissivistys kuin Sullivanilla. Myös se miksi Sullivan ei voi uskoa RL/11 olevan lääkäri paljastaa miten kaukaisia ne ihmiset, jotka kuuluvat tuohon Sullivanin hypettämään ylempien korkeakoulutettujen sosioekonomiseen luokkaan, hänelle ovat.JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:16 pm
Tämä on mennyt minulta ohi. Minkälainen kuva DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukilla on lääkäreistä?
Mutta joo, minunkin mielestäni RL on vähintään Filosofian Maisteri, mahdollisesti jopa Yliopiston Professori. Tuskin juuri ketkään muut kirjoittelee homoista mollaavaan sävyyn tai haaveilee retkikirvestappeluista maanalaisessa luolassa. Lähes kaikki tuntemani yliopistovirassa olevat ihmiset vihaavat homoja ja neekereitä yli kaiken, ja ylläpitävät kunnioituksen ilmapiiriä omassa kaveripiirissään väkivallan keinoin. Väkivalta perustellaan yleensä lauseella, joka alkaa: "Näin se Hitlerkin teki Puolalle, kun...".
Itse ostan yleensä kaikki dödöni ja teen kaikki muutkin ratkaisuni provotakseni muita murha.infon kirjoittajia. Jos joku esim. vihjaa minun olevan Menneniä käyttävä 70v sairaseläkeläinen, niin seuraavana päivänä otan loparit ja ostan Menneniä.
Murha-Pertti on muuten hieno nick! Vaikea uskoa, että kolme Finnairin lentokapteenia maailmalle parinkin eri Miss Suomen perintöprinsessan kanssa kasvattanutta "Peraa" kiinnostaisi juuri mikään muu kuin foorumimiittien kommentointi "OMG LOL mitä vittuu"-tyyliin.
Ja Ross oli muuten jotenkin sen näköinen, että siitä on vaikea sanoa minkä ikäinen se on. Ehkä suunnilleen mun ikäinen, mutta voi olla yli tai allekin. Oletettavasti tämän kerrottuani JasseHames lentää katosta läpi ja uskoo tietävänsä miltä Ross näyttää.
Totean randomisti vielä loppuun, että kun olin reilu vuosi sitten vappuna Helsingin keskustassa isossa baarissa (tiedän, huono idea), niin yhteensä kolme eri henkilöä tuli noin 1,5 tunnin aikana hehkuttamaan mulle rahojaan, urheiluautojaan ja ulkomaanmatkojaan, vaikka niillä oli kaikilla päällä joko tosi paskaiset verkkarit tai muuten vaan sellaista UFFilta löytyvää kamaa. Yksi mainosti olevansa parin tunnin päästä menossa bisnesluokassa Los Angelesiin, ei ilmeisesti tiennyt sellaisten lentojen lähtevän Helsingistä iltapäivisin. Kyllä ihmisillä on nykymaailmassa kovat paineet näiden juttujen suhteen. Noi kaikki kuitenkin kykeni ihan normaaliin keskusteluun enimmiltä osin, ja oli niillä varaa ainakin ryypätä ytimessä. No, tämä on tätä nykypäivää.
Ei minua noiden hörhöjen tulot kiinnosta. Heitä kuitenkin kiinnostaa tuloni, joten mahdollisuus on tarjolla.