Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Collie
Perry Mason

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Collie »

Collie kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 5:08 pm
Collie kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 9:25 pm Saako palstalla tietyt nimimerkit tosiaan vapaasti harrastaa henkilöspekua (vaikkakin virheellistä) ilman mitään seuraamuksia, Kyöpeli? Näin että olit "sulkenut raportin" eikä mitään ole tapahtunut.

*Henkilöspekulaatio on palstalla kielletty. Eri asia on jos nimimerkki itse paljastaa henkilöllisyytentä*tm
Nimimerkit "Murha-Pertti" ja "JanitaSlim" linkkasivat ketjussa "Kumisilmä" jonkun oikean henkilön YouTube-kanavan ja väittävät sen olevan minä, mikä ei ole totta. Tässä: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 8#p1822968 ja tässä: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 5#p1822975

Eikö tuo ole muka foorumin säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota? Minä en ole tuo henkilö eikä se ole minun YouTube-kanava. Haluaisin tähän selvän vastauksen.
Laitetaan nämä henkilöspekut vielä suoraan tännekin:
Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:36 pm Laitetaan Collienkin kanava tänne, niin saa ihmiset arvostella kumpi on naurettavampi:

Collie taistelutovereineen.

Collien youtube-kanava.
https://www.youtube.com/channel/UCrqBzS ... laTqt6CZDA
JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:48 pm
Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:36 pm Laitetaan Collienkin kanava tänne, niin saa ihmiset arvostella kumpi on naurettavampi:

Collie taistelutovereineen.

Collien youtube-kanava.
https://www.youtube.com/channel/UCrqBzS ... laTqt6CZDA
lihava persuhan sieltä paljastui, suomalaisittain röhnökki. :)
Raid kirjoitti:*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273

Tuoko on sallittua?

Poistettu jo kerran poistetut kuvat.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Collie kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 8:51 pm Nimimerkit "Murha-Pertti" ja "JanitaSlim" linkkasivat ketjussa "Kumisilmä" jonkun oikean henkilön YouTube-kanavan ja väittävät sen olevan minä, mikä ei ole totta.
JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:48 pm

lihava persuhan sieltä paljastui, suomalaisittain röhnökki. :)
En minä linkannut mitään. Lainasin vain edellistä kirjoittajaa. :)
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Parahin ylläpito,

Sitä minä vaan, että tarviiko ylläpito kaiken punasävyn omaan viestintäänsä?

Kun aikoja sitten kirkkaan punaisen varasitte käyttöönne, eikä siinä mitään, minun puolestani voitte pitää pinkit ja fuksiat.
Lähinnä kävisin kauppaa sellaisesta häränveren punaisesta elikkäs tummanpunaisesta sävystä.

Suopiko sitä kuitennii käetellä?
(onko oikein käännös?)

Korvaukseksi lupaan klikkailla satakunta mainosta auki. Tuhat, jos se varataan yksinomaan mulle. Ja käyttäytyä juhannuksena.

Käyttäytykäähän tekin.

Hyvää juhannusta!
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Collie
Perry Mason

Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:36 pm *Poistettu henkilöspekulaatiota*tm
JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 7:48 pm *Poistettu henkilöspekulaatiota*tm
Eli henkilöspekulaatiosta ei tule mitään seuraamuksia näille kahdelle?

Kyöpeli Ti Heinä 09, 2024 11:38 pm kirjoitti:Nimimerkki JanitaSlim tuomitaan kuukaudeksi keskittymisleirille.

Syynä tahallinen ja tietoinen valeinformaation levittäminen.

Tämä on jo toinen tuomio samasta aiheesta. Seuraavasta kerrasta joutuu teloituskomppanian eteen.
Onko nimimerkki JanitaSlim ylläpidon suojeluksessa?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Tupla kirjoitti: To Kesä 19, 2025 12:16 pm Parahin ylläpito,

Kun aikoja sitten kirkkaan punaisen varasitte käyttöönne, eikä siinä mitään, minun puolestani voitte pitää pinkit ja fuksiat.
Lähinnä kävisin kauppaa sellaisesta häränveren punaisesta elikkäs tummanpunaisesta sävystä.

(onko oikein käännös?)

Korvaukseksi lupaan klikkailla satakunta mainosta auki. Tuhat, jos se varataan yksinomaan mulle. Ja käyttäytyä juhannuksena.

Käyttäytykäähän tekin.

Hyvää juhannusta!
Punainen fontti on varattu ylläpidolle ja moderointiin.
Onhan siellä niitä värejä.
Etteköhän niillä pärjää.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Olisiko mitenkään mahdollista kiinnittää enemmän huomiota/moderoida/siivota tuota Karfin perheen lapsikaappausketjua?

Kiinnostava ketju, mutta tajuton määrä lainaustorneja/ylipitkiä lainauksia, jotka tekevät ketjusta hidasta ja raskasta luettavaa. Toki osaan skrollata ohi, mutta silti :? .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Collie
Perry Mason

Kilomies kirjoitti: Pe Kesä 20, 2025 3:11 pm
Tupla kirjoitti: To Kesä 19, 2025 12:16 pm Parahin ylläpito,

(onko oikein käännös?)

Käyttäytykäähän tekin.

Hyvää juhannusta!
Punainen fontti on varattu ylläpidolle ja moderointiin.
Onhan siellä niitä värejä.
Etteköhän niillä pärjää.
Saako muita punaisen sävyjä käyttää, pois lukien ylläpidon #FF0000 ?
Mariangel
Martin Beck

Salasana

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Kysyn täältäkin, ylläpidolta en vastausta saanut.

Miten voin vaihtaa/tietää/muistaa salasanani, joka on kauan sitten luotu? Ei minulla ole käytössäni sitä sähköpostia, mikä aikoinaan kirjautuessa oli.

Pystyn kirjautumaan nykyään vain kännykällä (hirveästi mainoksia) ja toivoisin ihan läppärilläkin tämän onnistuvan. Eli nykyään kirjautuessa näkyy salasanana 'pallorivi'. Neuvokaa, viisaammat. Kiitos.
Musta ruusu
Paikalla
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Mariangel kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 8:53 pm Kysyn täältäkin, ylläpidolta en vastausta saanut.

Miten voin vaihtaa/tietää/muistaa salasanani, joka on kauan sitten luotu? Ei minulla ole käytössäni sitä sähköpostia, mikä aikoinaan kirjautuessa oli.

Pystyn kirjautumaan nykyään vain kännykällä (hirveästi mainoksia) ja toivoisin ihan läppärilläkin tämän onnistuvan. Eli nykyään kirjautuessa näkyy salasanana 'pallorivi'. Neuvokaa, viisaammat. Kiitos.
Kännykkäselaimessakin on jossain 'näytä tallennetut salasanat' tms jossain asetuksissa.
Katos nyt se eka.
Take one for the team!
Mariangel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

murha.infon tiimi kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 10:12 pm Kännykkäselaimessakin on jossain 'näytä tallennetut salasanat' tms jossain asetuksissa.
Katos nyt se eka.
Paljon kiitoksia!
Musta ruusu
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

JasseHames kirjoitti: To Heinä 03, 2025 11:29 am "Quorthon", vastaisitko muutamaan kysymykseen:

Jos ilmoitat ikäsi oikein, niin olet ollut n. 16-17-vuotias, kun poliisi aloitti Gustafssonin mielipuolisen lynkkausyrityksen lehdistön avustuksella. Karjuiko isäsi Gustafssonin syyllisyyden puolesta perustellen näkemystään Gustafssonin syyllisen näköisellä ilmeellä (lehtikuvissa) tm. vajaaälyisellä "perusteella"? Kasvattiko isäsi sinuakin uskomaan Gustafssonin syyllisyyteen? Olivatko tällöin kasvatusmetodeina veriset selkäsaunat ja ehkäpä kaikenkukkuraksi rajut anaaliraiskaukset? Jokin mielisairas syy sinunkin Gustafssonin lynkkaamisellesi on, koska aihetodisteet eivät todellakaan viittaa järkiperusteisiin. Pelmahdit Bodom-alueelle riehumaan Gustafssonin syyllisyyden puolesta kuin jokin kiihkouskovainen evoluutioteoriaa vastaan.

Sama koskenee DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukkiakin (= "Ross Sullivan"), jos olette eri henkilö...
*Lainauksen boldaukset minun, huom.*

Miksi tämä minfolainen saa jatkuvasti noinkin tökeröllä tavalla homotella ja jauhaa noista anaali-raiskauksista, jotka tuntuvat olevan ko. tyypille oikein pakkomielle?
Toki ollaan Lautamiehet-osiossa, mutta jotain rajaa voisi sentään sielläkin olla.
Muutenkaan tyypin mielenterveys ei vaikuta kovin stabiililta, ehkä pitkähkökin tauko minfosta tekisi hänelle hyvää?

Koska eihän toi palstan tasoa saatika houkuttelevuutta nosta, päinvastoin.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Onko "Lautamiehet" osion tarkoitus nykyään olla kaikenlaisten hassunhauskojen ketjujen tukikohta, jossa palstan ongelmatapaukset perustavat toinen toistaan omituisempia ketjuja?

Noissa ketjuissa vaan n. kourallinen mainittuja ongelmatapauksia keskenään keskustelevat.

Olisiko noille ketjuille parempi paikka "HuuHaa" osio?

Mahtaakohan ylläpito vastata, vai onko tämä nykyinen "Status Quo"?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

claw kirjoitti: To Heinä 03, 2025 8:31 pm Onko "Lautamiehet" osion tarkoitus nykyään olla kaikenlaisten hassunhauskojen ketjujen tukikohta, jossa palstan ongelmatapaukset perustavat toinen toistaan omituisempia ketjuja?

Noissa ketjuissa vaan n. kourallinen mainittuja ongelmatapauksia keskenään keskustelevat.

Olisiko noille ketjuille parempi paikka "HuuHaa" osio?

Mahtaakohan ylläpito vastata, vai onko tämä nykyinen "Status Quo"?
Tähän liittyen voisinkin kysyä ylläpidolta, että jos "Quorthon" ja "Ross Sullivan" (jos edes ovat eri henkilöitä) ovat saaneet yhteensä noin 20 bannia, niin mikä luokitellaan ongelmatapaukseksi, jos näitä yhtä/kahta henkilöä ei sellaiseksi luokitella? Toinen kysymys: kuinka ongelmatapaus pitää olla, jotta ylläpito huomaa, ettei kyseisen henkilön tarkoituksena ole asiakeskustelu vaan trollaaminen yms.? Kolmas kysymys: milloin heitätte tuon mielisairaan vajukin ulos foorumilta? Voisi nimittäin lähes kaikkien foorumikokemus selvästi parantua. Neljäs kysymys: kun putkareissuista ei yleensä julkisesti tiedoteta, niin montako kertaa kyseinen parivaljakko on heitetty putkaan? "Veikkaan", että vähintään 40 kertaa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Onko NILS heittänyt ns. kirveen kaivoon palstan suhteen, kun ei niin toimiva moderointi on jäänyt ilmeisesti tyystin Kyöpelin vastuulle?

NILS sentään piti jonkinlaista kuria, jota ei enää nykyään palstalla lainkaan ole!
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Onko sivustolla joku ongelma, vai miksi ei meinaa pelittää nämä sivut?
Vastaa Viestiin