Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 5:41 pm "Quorthon", miksi sinulle on alkanut sadella banneja välittömästi sen jälkeen, kun DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan") aktivoitui monen vuoden tauon jälkeen saastuttamaan foorumia mielisairaalla paskallaan?

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukilla vaikuttaa olevan erityisen vakavat suuruusharhat tulilla. Nyt tuo mielisairas idiootti kuvittelee päättävänsä Tenovuon puolesta, pitääkö Tenovuo foorumin kirjoituksia merkityksellisinä vai ei (toisaalta kun DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki tykitti lähemmäs 500 viestiä foorumille kesäkuussa, niin voidaan päätellä käytännössä varmuudella, että foorumi on DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin elämässä erittäin tärkeässä roolissa). Me vain selvitämme DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin henkilöllisyyden ja annamme Olli Tenovuolle tiedoksi häneen foorumilla kohdistetut törkeät kunnianloukkaukset.

Menkää nyt sinne Bodom-osioon käymään tuota keskusteluanne Gustafssonin syyllisyydestä. Sen verran kyllä lisään itse, että viime kesänä löysin valokuvan Gustafssonista kaksi vuotta rikoksen jälkeen. Poskessa oli aivan selvästi havaittavissa isohko arpi, joka oli ilmeisesti teräaseen aiheuttama. Kun tähän yhdistää potilaskertomukset ja uskottavat todistajat (= lääkärit, poliisit yms.), niin voidaan todeta, että Gustafssonilla todella oli puhuttu haava poskessaan.
Ei kovin suuressa roolissa. Ei esim. niin suuressa roolissa, että alkaisin käyttämään sinun tapaasi kymmeniä tai jopa satoja tunteja johonkin kirjautumistietojen tai viestien kyttäämisanalyyseihin.

" kuvittelee päättävänsä Tenovuon puolesta, pitääkö Tenovuo foorumin kirjoituksia merkityksellisinä" Suosittelen, että edes kesäaikaan poistuisit asunnostasi (tai mahdollisuuksien mukaan laitoksestasi). Ihan varmasti Tenua kiinnostaa todella kovasti, mitä hänestä ollaan mieltä yli 20 vuotta vanhaan tapaukseen liittyen. Miten, milloin, missä ja miksi irtauduit todellisuudesta?

" Me vain selvitämme DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin henkilöllisyyden ja annamme Olli Tenovuolle tiedoksi häneen foorumilla kohdistetut törkeät kunnianloukkaukset." Minähän olen esimerkiksi kutsunut sinut erikseen seuraavaan live-tapaamiseen, mutta ei sinulla riitä rohkeus osallistua. Ei sitten lähellekään. :D Kuvaat sen sijaan ujosti jotain kivilattiaa kaupassa.

Johan te olette kohta vuoden ajan antaneet tietoja asianosaisille. Olen edelleen vakuuttunut siitä, että Tenovuo todisti lahjottuna.

"Poskessa oli aivan selvästi havaittavissa isohko arpi" Hammas on mennyt poskesta läpi. Se on hyvin tavanomaista nakkikioskitappeluissa. Pää olisi todellakin kuvissa erilainen, jos siihen olisi hirmuinen murhamies lyönyt puukolla 11 kertaa. Sen verran pitäisi mielisairaan simpanssinkin ymmärtää.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"), miksi laitoit "Korpisoturi"-nimimerkkisi tauolle... Blokkasiko ylläpito "Korpisoturin" käyttämät IP-osoitteet...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Katsokaapa tätä, arvailee oman sivupersoonansa ja sukkanukkensa henkilöllisyyttä:
Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 20, 2023 10:04 pm Olen samaa mieltä, että pitäisi olla joku "lähtötaso"/ajokortti ketjuun. Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut :)
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hassu-Jaana on hauska henkilö. Toisaalta ei kai ihan selvästi häiriintynyttä henkilöä pitäisi kannustaa sekoilemaan lisää, mutta sekoilua on hauska seurata. :D

Vähän ikävää, että Hassu-Jaana on tyyppinä niin sosiaalisesti estynyt, että ei osallistu live-tapaamisiin. Syntyy vaikutelma, että Hassu-Jaanalla on jopa enemmän mielenkiintoa live-tapaamisiin kuin niihin osallistuvilla henkilöillä.

Miksi et Hassu-Jaana uskalla osallistua tapaamisiin? Voit ottaa turvaksi niitä naimisissa olevia naisia keskiluokasta "eteenpäin", joita sitten suutelet ravintolan asiakkaiden katsellessa. Voit myös lahjoa Tenunderin mukaan, ja lopuksi viette koko köörin putkaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 7:23 pm DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"), miksi laitoit "Korpisoturi"-nimimerkkisi tauolle... Blokkasiko ylläpito "Korpisoturin" käyttämät IP-osoitteet...
Blokkasi! Valtioneuvoston kanslian määräyksestä!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
JasseHames
Perry Mason

Korpisoturi kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 9:37 pm
JasseHames kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 7:23 pm DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"), miksi laitoit "Korpisoturi"-nimimerkkisi tauolle... Blokkasiko ylläpito "Korpisoturin" käyttämät IP-osoitteet...
No niin... vastaapa rehellisesti, miksi olit yli kolmen kuukauden foorumitauolla? Voisitko julkaista lisää "Quorthon"-sivupersoonasi lähettämiä yksityisviestejä?
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 9:51 pm
No niin... vastaapa rehellisesti, miksi olit yli kolmen kuukauden foorumitauolla? Voisitko julkaista lisää "Quorthon"-sivupersoonasi lähettämiä yksityisviestejä?
Minähän jo vastasin.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Pe Heinä 04, 2025 9:51 pm
Korpis oli kertausharjoituksissa. Joillain ne kestää 3kk. Lisäksi siellä nyt ihan tosissaan valmistauduttiin sotaan samaan tapaan kuin sitä käydään Ukrainassa, eli harjoiteltiin droonien kanssa, opeteltiin tappelemaan kuin Talebaanit, syötiin pilaantunutta ruokaa vanhan pakun takaosasta ja joka ukolta takavarikoitiin puhelimet ja yhteydet ulkomaailmaan.

Olis siistiä joskus nähdä JasseHames livemiitissä pitkä Hugo Bossin scent deo spray-pullo lyömäaseenaan huutamassa Rossille: "COME ON, FIGHT ME LIKE A TALIBAN!". Puuhelmet kaulassa toki.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

snufkin kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 9:04 pm RL/11:han jo totesi, että mitään tapaamista ei ollut, kun hän paikalla kävi viimeksi.
Laitetaanpa tänne tuo snufkinin aukoton todiste siitä, että Rupla-Ljudmila kävi tuolla paikalla toteamassa ettei siellä ollut tapaamista:
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 9:34 pm Minä olin baaritiskillä CCCP -tunnukset omaavassa keltapunaisessa urheilutakissa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Rescuer kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 10:37 am
snufkin kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 9:04 pm RL/11:han jo totesi, että mitään tapaamista ei ollut, kun hän paikalla kävi viimeksi.
Laitetaanpa tänne tuo snufkinin aukoton todiste siitä, että Rupla-Ljudmila kävi tuolla paikalla toteamassa ettei siellä ollut tapaamista:
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 9:34 pm Minä olin baaritiskillä CCCP -tunnukset omaavassa keltapunaisessa urheilutakissa.
No mä sentään olin siellä neukku-armeijan paraatimanttelissa toteamassa ettei Raija-luiza ollut paikalla.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kuuntelin lisäksi korvalappustereoilla Udo Dirkschneiderin They Want Waria ja 2 pacin So Many Tearsia. Sen sijaan sinä Putinin gavnojevy et ollut siellä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 10:46 am
Kuuntelin lisäksi korvalappustereoilla Udo Dirkschneiderin They Want Waria ja 2 pacin So Many Tearsia. Sen sijaan sinä Putinin gavnojevy et ollut siellä.
Paikalla olivat Ross, Quorthon ja minä. Itsehän tiedätkin, ettet ollut paikalla.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 10:47 am Ross, Quorthon ja minä.
Nuo on kaikki Rosita sinun nimimerkkejä samoin kuin Ruscuer, jonka olet tehnut samoin perustein kuin Korpisuttura nimimerkin. Motiivina on puhdas mielisairaus. Et pysty huijaamaan ketään.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 10:50 am Motiivina on puhdas mielisairaus.
Projisoit, tapasi mukaan.

Käsittääkseni edelleenkin ainoa, jonka kirjoitukset ylläpitokin on todennut mielisairaaksi mölinäksi, olet sinä.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 12:23 pm mielisairaaksi
Olet täysin mielisairas DID-hinttari, Rosita, näitten nimimerkkitehtailujesi kanssa ja sen on todennut moni täällä!
Vastaa Viestiin