Oli alueella asuvan mukaan saanut jo alleen eilen klo18 harmaan vanhan Mersun Petäisenpääntiellä josta havainto. Nimellään kirjoittanut joten henkilön tietäen varmasti infonnut havainnon eteenpäin tarvitseville. Siitä ei tietoa mitä on havainnon taustalla tai sen todennäköisyydellä, mutta alue täsmää hyvin.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
Henkirikos Mikkelissä 6.7.2025 19-vuotiaan epäillään murhanneen tukiperheensä äidin
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Re: Henkirikos Mikkelissä 6.7.2025 - Poliisi pyytää havaintoja henkilöautosta
-
vanhellsing
Mersusta juu ollut huhua, mutta ei faktaa, ehkä se sitten on mersulla ajellut siinä välillä, kummallista ettei sitten jonnekkin kauas ajellut tai voihan se olla että päätti lopulta jäädä kiinni.Touhupuntti kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:34 pmOli alueella asuvan mukaan saanut jo alleen eilen klo18 harmaan vanhan Mersun Petäisenpääntiellä josta havainto. Nimellään kirjoittanut joten henkilön tietäen varmasti infonnut havainnon eteenpäin tarvitseville. Siitä ei tietoa mitä on havainnon taustalla tai sen todennäköisyydellä, mutta alue täsmää hyvin.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
-
Sergio Leone
- Harjunpää
Sitten vaan odottelemaan kun poliisi avaa motiivia. Jos sellainen löytyy niin arvelen että se on tyyliin pienenä sain perhekodissa vain puisia leluja niin nyt pinna paloi lopullisesti. Jos eivät tienneet toisiaan niin saattoi kysymyksessä olla myös tiktok -haaste, elä päivä kuin John Rambo.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Jos pitäisi veikata, niin 100 kilometrin ympyrä, tasaisella 3 km/h vauhdilla.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
Käsittämättömän paska tuuri, että kiersi takaisin just ku poliisit saapui paikalle.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Sanoisin epäillyn kuvan perusteella että kyseessä asperger. On sen verran työkokemusta alalta.
Ns. kolmen pisteen tekniikalla pysyy kyllä pidempiäkin matkoja asteen-parin sisällä. Avomerellä hankalampi.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
Turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Kai sitä voi harhaantua ja ajaa mersullakin ympyrää. Keskinopeuskin on todennäköisesti suurempi kuin kävellen. Saattoi kiertää esim. 3000 kilometrin lenkin, 100 km/h tasavauhdilla.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:38 pmMersusta juu ollut huhua, mutta ei faktaa, ehkä se sitten on mersulla ajellut siinä välillä, kummallista ettei sitten jonnekkin kauas ajellut tai voihan se olla että päätti lopulta jäädä kiinni.Touhupuntti kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:34 pmOli alueella asuvan mukaan saanut jo alleen eilen klo18 harmaan vanhan Mersun Petäisenpääntiellä josta havainto. Nimellään kirjoittanut joten henkilön tietäen varmasti infonnut havainnon eteenpäin tarvitseville. Siitä ei tietoa mitä on havainnon taustalla tai sen todennäköisyydellä, mutta alue täsmää hyvin.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
-
vanhellsing
Varmaan näin, ehkä tämä kaveri ei tuntenut tuota kolmen pisteen tekniikkaa ja esitin vain nyt yhden teoreettisesti mahdollisen skenaarion, omiin kokemuksiinikin pohjautuen, muut voi sitten muita teorioita spekuilla, tästä ei mulla sen enempää1101 kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:43 pmNs. kolmen pisteen tekniikalla pysyy kyllä pidempiäkin matkoja asteen-parin sisällä. Avomerellä hankalampi.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
Turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
-
vanhellsing
Kyllä jos on sellainen ympyrätie, en tunne aluettaKeplotteleva konna kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:45 pmKai sitä voi harhaantua ja ajaa mersullakin ympyrää. Keskinopeuskin on todennäköisesti suurempi kuin kävellen. Saattoi kiertää esim. 3000 kilometrin lenkin, 100 km/h tasavauhdilla.vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:38 pmMersusta juu ollut huhua, mutta ei faktaa, ehkä se sitten on mersulla ajellut siinä välillä, kummallista ettei sitten jonnekkin kauas ajellut tai voihan se olla että päätti lopulta jäädä kiinni.Touhupuntti kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:34 pm
Oli alueella asuvan mukaan saanut jo alleen eilen klo18 harmaan vanhan Mersun Petäisenpääntiellä josta havainto. Nimellään kirjoittanut joten henkilön tietäen varmasti infonnut havainnon eteenpäin tarvitseville. Siitä ei tietoa mitä on havainnon taustalla tai sen todennäköisyydellä, mutta alue täsmää hyvin.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011351702.htmlMyös epäilty, parikymppinen mies on naapurin mukaan ollut Otavassa tuttu näky etenkin takavuosina.
”On hän pyörinyt täällä nuorena poikana. Poliisin kuvassa näytti vanhentuneen kyllä”, mies kertoo.
Naapurin mukaan taksi löytyi läheiseltä yksityistieltä palaneena.
Naapurien mukaan palaneessa talossa on aikoinaan toiminut perhekoti, mutta se ei ole ollut toiminnassa enää ”vuosikausiin”.
Naapurien mukaan uhri asui nykyisin talossaan yksin.
-
Koppihoitaja
- Armas Tammelin
Tuo Läsäkosken alue on Kyyveden ja Puulan kannas, oliskohan jotain 3x10km ja keskellä menee 13 tie. Kannaksen korkeuserot ovat varsin pieniä, maasto ei ole mitää metsähel*** kuten Mikkelin Jukolassa tänäkesänä. Sitten on pienempiä teitä, eli ei mitään erämaata joten ympyrä olisi aika pieni ja kun epäiltyllä on jonkin verran ilmeisesti kokemusta maastossa liikkumiseta, ihan tuoretta sellaista. 13 tien sillan lisäksi Läsäkosken päsee muistaakseni ylittämään (kuivin)jaloin Myllysaaresta. Muualtakin onnistuu ylistys, varsinkin kun nyt on vähän vettä. Uusimmassa tuntemattomassa Läsäkoski esittää Tulemajokea, siinä lopussa, missä Rokka haavoittuu.
- Tosin poliisin mukaan auto löytyi Kangasniemen alueelta, eli on ylittänyt 13 tien ja Läsäkosken autolla. Tuolla jossain Jodelissa oli mainittu, että oli auto jäänyt kiinni tai hajonut pikkutiellä.
No, oma päätelmä, että pakomatka keskeytyi kalustorikkoon ja tietoon siitä (jos radio päällä autossa) että nyt on haku päällä. Auto hylätty ja samalla puhelin virrattomaksi. Ei karttaa ja vieras alue. Tietää että poliisit perässä niin yrittää pakoilla ja piilotella. Mökeillä on ihmisiä ja on sitten kierrelyt niitä, siinä toivossa että löytyy auto, jossa avaimet paikalla.
- Tosin poliisin mukaan auto löytyi Kangasniemen alueelta, eli on ylittänyt 13 tien ja Läsäkosken autolla. Tuolla jossain Jodelissa oli mainittu, että oli auto jäänyt kiinni tai hajonut pikkutiellä.
No, oma päätelmä, että pakomatka keskeytyi kalustorikkoon ja tietoon siitä (jos radio päällä autossa) että nyt on haku päällä. Auto hylätty ja samalla puhelin virrattomaksi. Ei karttaa ja vieras alue. Tietää että poliisit perässä niin yrittää pakoilla ja piilotella. Mökeillä on ihmisiä ja on sitten kierrelyt niitä, siinä toivossa että löytyy auto, jossa avaimet paikalla.
vanhellsing kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:28 pm Sekin nyt mahdollinen teoria että jos metsään on kävellen lähtenyt pakomatkalle ja kävellyt kymmeniä kilometrejä kiertäen ympyrää ja itellekkin on tullut sitten yllätyksenä että on samassa paikassa mistä lähti ja turha mulle väittää vastaan tästä koska olen sen itse kokenut ja yleisesti tunnistettu ilmiö.
Nyt tuli sitä tietoo, mitä on ooteltukin. Eli kyseessä ei ollut sattumalta valikoitunu paikka ja uhri.URSA kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:57 pmhttps://www.hs.fi/suomi/art-2000011351702.htmlMyös epäilty, parikymppinen mies on naapurin mukaan ollut Otavassa tuttu näky etenkin takavuosina.
”On hän pyörinyt täällä nuorena poikana. Poliisin kuvassa näytti vanhentuneen kyllä”, mies kertoo.
Naapurien mukaan palaneessa talossa on aikoinaan toiminut perhekoti, mutta se ei ole ollut toiminnassa enää ”vuosikausiin”.
Ja taksinkin oli ehtinyt polttaa. Nyt on ollu raivokasta meininkiä.
Mikä ura edessä? Perus alikessu suorittamassa palvelusta, eikä yhtään sen enenpää..lammas1 kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:01 pm Ihme Jantteri tämäkin.. Ura edessä vaikka armeijassa, ja sitten yhtäkkiä lomilla älytön toiminta.
Näitä intissä olevia on jonkin verran pimahtanu viimevuosien aikana. Varmaan ennenkin ja moni päiväsä näistä päättäny. Onko sitten homma muuttunu erilaiseksi, onko päällystö mikä lie liian painostavaa, onko siellä kusihattusta meininkiä. Herkimmät ei sitten kestä, tosin tämä pojan kohdalla en herkkyydestä tiedä.
Toivon kuitenkin että kuntoutuu takas yhteiskuntaan.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Jätkä flipannut intin olosuhteissa, hölmöillyt ja sitten painellut sinne mistä koki saaneensa lapsenakin apua sekä tukea ongelmatilanteisiinsa.MaraM kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 11:01 pmNyt tuli sitä tietoo, mitä on ooteltukin. Eli kyseessä ei ollut sattumalta valikoitunu paikka ja uhri.URSA kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:57 pmhttps://www.hs.fi/suomi/art-2000011351702.htmlMyös epäilty, parikymppinen mies on naapurin mukaan ollut Otavassa tuttu näky etenkin takavuosina.
Ja taksinkin oli ehtinyt polttaa. Nyt on ollu raivokasta meininkiä.
Tällä kertaa sitä ei ehkä tullutkaan toivomallaan tavalla, vaan täti sanonut, että nyt on parempi soittaa virkavalta paikalle. Sehän ei jantterille sopinut ja tilanne eskaloitui nähdyllä tavalla.
Tuossa oma veikkaukseni tapahtumien kulusta.
- OJ's Glove
- Sofia Karppi
Jos se on pyörinyt liikenneympyrässä kunnes bensa on loppunut. Ei ole osannut ulos.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:45 pm Kai sitä voi harhaantua ja ajaa mersullakin ympyrää. Keskinopeuskin on todennäköisesti suurempi kuin kävellen. Saattoi kiertää esim. 3000 kilometrin lenkin, 100 km/h tasavauhdilla.
The Owl