Kirkkonummen kolmoissurma 28.7.1990 - 29.7.1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Quorthon
Adrian Monk

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 6:00 pm Näkisin uskottavampana, että joku alamaailmalainen on saanut vihiä Rytkösen säilyttävän keittiössään suurta summaa käteistä ja murtautunut sitten sekopäisessä epätoivossaan niitä kähveltämään. Rytkönen herännyt kolisteluun, luullut esim. poikansa tulleen myöhäiselle vierailulle, mutta yllättänytkin varkaan itse teossa. Varas on sen jälkeen pakottanut aseella uhaten Rytkösen takaisin makuuhuoneeseen, missä hakannut hänet astalolla ja/tai puukolla hengiltä. Berit on niin ikään murhattu todistajana ja Jessica "vahingossa".
Mielestäni tämänkin skenaarion voi katsoa kuuluvan kategoriaan "Veikon yhteentörmäys alamaailman kanssa".
No voi joo.

Ongelman vaan muodostaa kaikki tekoa edeltäneet asiat.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Quorthon kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:10 pm
LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 6:00 pm Näkisin uskottavampana, että joku alamaailmalainen on saanut vihiä Rytkösen säilyttävän keittiössään suurta summaa käteistä ja murtautunut sitten sekopäisessä epätoivossaan niitä kähveltämään. Rytkönen herännyt kolisteluun, luullut esim. poikansa tulleen myöhäiselle vierailulle, mutta yllättänytkin varkaan itse teossa. Varas on sen jälkeen pakottanut aseella uhaten Rytkösen takaisin makuuhuoneeseen, missä hakannut hänet astalolla ja/tai puukolla hengiltä. Berit on niin ikään murhattu todistajana ja Jessica "vahingossa".
Mielestäni tämänkin skenaarion voi katsoa kuuluvan kategoriaan "Veikon yhteentörmäys alamaailman kanssa".
No voi joo.

Ongelman vaan muodostaa kaikki tekoa edeltäneet asiat.
Eikä muodosta. Rytkönen kantoi asetta mukanaan ehkä vain työnsä ja asehulluutensa takia, outoja puhelinsoittoja saivat kylän muutkin asukkaat kesällä 1990, tuulilasiin ei tiettävästi ampunut kukaan, Paanasen viesti oli mahdollisesti kylän kakaroiden kolttonen, joka sai Rytkösen varovaiseksi.

VAIKKA Rytkönen olisi sekaantunut johonkin laittomaan, niin Rytkösen käteiskassa mielessään sisään murtautunut väkivaltarikollinen/varas on vaihtoehto vähintään siinä missä esimerkiksi soramafioson järjestämä murha.

Joku pitkätukka vihreissä verkkareissa siellä on ilmeisesti nähty liikuskelemassa. Kukahan lienee ollut. Väyrynen? Serimaa? R....?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Muotoilen uudestaan:

Jos joku olisi ampunut luodin läpi Rytkösen auton tuulilasista, niin hän olisi tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja nimennyt tekijäksi epäilemiään henkilöitä. Tällaista rikosilmoitusta ei taida löytyä.

Toimittaja Niemi -"argumentti" on vähintäänkin älyllistä epärehellisyyttä (voi olla myös mielisairasta paskaa). Ei voi itse päättää Niemen olevan perehtyneempi (= "todennäköisesti" oikeassa) asiaan kuin joku toinen ja sitten (tapahtuu myös toisessa järjestyksessä) "perustella" oman kantansa vetoamalla Niemeen. Käytännössä kyse on siis hieman monimutkaistetusta kehäpäätelmästä. "Minä olen oikeassa, koska minä olen oikeassa."
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 12:39 am Toimittaja Niemi -"argumentti" on vähintäänkin älyllistä epärehellisyyttä (voi olla myös mielisairasta paskaa). Ei voi itse päättää Niemen olevan perehtyneempi (= "todennäköisesti" oikeassa) asiaan kuin joku toinen ja sitten (tapahtuu myös toisessa järjestyksessä) "perustella" oman kantansa vetoamalla Niemeen. Käytännössä kyse on siis hieman monimutkaistetusta kehäpäätelmästä. "Minä olen oikeassa, koska minä olen oikeassa."
Niemi lienee seinähullu persoonallisuushäiriöinen paska, joka joutui vastaanottamaan isänsä verisimmät selkäsaunat... vai miten se paskafraasi meni.

Onneksi meillä on nämä Kruunuhaan Incel-kultin jäsenet täällä kertomassa, miten asiat on.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:32 pm Eikä muodosta. Rytkönen kantoi asetta mukanaan ehkä vain työnsä ja asehulluutensa takia, outoja puhelinsoittoja saivat kylän muutkin asukkaat kesällä 1990, tuulilasiin ei tiettävästi ampunut kukaan, Paanasen viesti oli mahdollisesti kylän kakaroiden kolttonen, joka sai Rytkösen varovaiseksi.
"Ja näytti samalla että hänellä on pistooli mukana, että jos päivällä tulee ja edestä, niin sitten ei oo mitään hätää."

"Siihen oli tuulilasiin ammuttu. Samana vuonna tai vuotta ennen kuin Veikko kuoli. No jos tuulilasiin ammutaan, ilmeisesti vielä auton ollessa liikkeellä, niin ei sillä mitään hyvää tarkoiteta."

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 12:39 am Muotoilen uudestaan:

Jos joku olisi ampunut luodin läpi Rytkösen auton tuulilasista, niin hän olisi tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja nimennyt tekijäksi epäilemiään henkilöitä. Tällaista rikosilmoitusta ei taida löytyä.

Toimittaja Niemi -"argumentti" on vähintäänkin älyllistä epärehellisyyttä (voi olla myös mielisairasta paskaa). Ei voi itse päättää Niemen olevan perehtyneempi (= "todennäköisesti" oikeassa) asiaan kuin joku toinen ja sitten (tapahtuu myös toisessa järjestyksessä) "perustella" oman kantansa vetoamalla Niemeen. Käytännössä kyse on siis hieman monimutkaistetusta kehäpäätelmästä. "Minä olen oikeassa, koska minä olen oikeassa."
Muotoile vaan.

"Jos joku olisi ampunut luodin läpi Rytkösen auton tuulilasista, niin hän olisi tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja nimennyt tekijäksi epäilemiään henkilöitä." Mistä sinä tiedät, että hän olisi tehnyt asiasta rikosilmoituksen?

https://yle.fi/aihe/a/20-10002967

"Kun juttelin tutkinnanjohtajan kanssa saamastani poikkeuksellisesta haastattelusta, hän sanoi “onneksi olkoon, olet nyt edennyt jutussa pidemmälle kuin poliisi 35 vuodessa”. Se kommentti ikään kuin palkitsi vaivat. Olin saanut aikaan jotain yhteiskunnallisesti merkittävää."

Niemi on ehdottomasti ottanut vastaan anaaliraiskauksia lapsena ja on ihan täysin DID-huijari! Suosittelen kuitenkin, että kuuntelisit Niemen varsin laadukkaan podcastin ketjun aiheesta. Ehkä Niemi tässäkin tapauksessa eteni pidemmälle kuin poliisi?
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 9:17 am Suosittelen kuitenkin, että kuuntelisit Niemen varsin laadukkaan podcastin ketjun aiheesta. Ehkä Niemi tässäkin tapauksessa eteni pidemmälle kuin poliisi?
Se vasta raskasta olisikin, kun tuo ihan tosissaan kiinnostuisi foorumin aiheesta. :mrgreen:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
LexVeritas
Frank Columbo

Muistutan, että vaikka Niemi ilmeisen mielellään väittääkin tulleensa kehutuksi, niin Rytköstä ei tiedetä mm. yritetyn ampua autoonsa. Epämääräisestä reiästä tuulilasista saattaa toki väitetysti olla jokin havainto. Myöskään ei tiedetä häiriöpuhelinsoittojen liittyvän suoraan kolmoissurmaan (niitä ilmeni soitellun alueella muillekin kuin Rytköselle). Rytkösen väitetyn varuillaanolon ei siis tiedetä johtuneen muusta paitsi ehkä Paanasen viestistä ja puhelinterrorista, jotka molemmat saattoivat olla surmiin liittymättömän häirikön järjestämää, sinänsä harmitonta jäynää. On toki mahdollista myös, että ko. puhelinsoitot olivat esimerkiksi murtovarkaan ns. "varmistussoittoja".
3 merkkiä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja 3 merkkiä »

LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:32 pm Joku pitkätukka vihreissä verkkareissa siellä on ilmeisesti nähty liikuskelemassa. Kukahan lienee ollut. Väyrynen? Serimaa? R....?
Mun veikkaus on Mika Rytkösen alibin vahvistanut Jesse Ristilä. Toivottavasti poliisi ottaa Jesse Ristilän, Kristian Hurstin ja Mika Rytkösen vielä ristiinkuulusteltaviksi, sillä vähintään yksi heistä puhuu soopaa.
Quorthon
Adrian Monk

*Poistettu mukahauska roskapostaus*tm

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 10:59 am Muistutan, että vaikka Niemi ilmeisen mielellään väittääkin tulleensa kehutuksi, niin Rytköstä ei tiedetä mm. yritetyn ampua autoonsa. Epämääräisestä reiästä tuulilasista saattaa toki väitetysti olla jokin havainto. Myöskään ei tiedetä häiriöpuhelinsoittojen liittyvän suoraan kolmoissurmaan (niitä ilmeni soitellun alueella muillekin kuin Rytköselle). Rytkösen väitetyn varuillaanolon ei siis tiedetä johtuneen muusta paitsi ehkä Paanasen viestistä ja puhelinterrorista, jotka molemmat saattoivat olla surmiin liittymättömän häirikön järjestämää, sinänsä harmitonta jäynää. On toki mahdollista myös, että ko. puhelinsoitot olivat esimerkiksi murtovarkaan ns. "varmistussoittoja".
Veikon siskon mukaan Veikko piti asetta mukanaan "päivin ja öin".

https://yle.fi/a/74-20079315

"Niemen hankkima haastattelu johti siihen, että poliisi avasi vanhan murhatutkinnan.

– Podcast laukaisi tämän lisätutkinnan liikkeelle. Pidän tätä kyllä poikkeuksellisena, sanoo tutkinnanjohtaja Jussi Luoto."
LexVeritas
Frank Columbo

Tämä väite vahvistanee siis lähtökohtaisesti osaltaan, että Veikko mahdollisesti piti asetta mukanaan lähinnä hinauskeikoillaan.

En nyt mitenkään väheksy Niemen tuotoksia mutta selvää kai on, ettei mitään merkittävää uutta ole tapauksen lisätutkinnassa ilmennyt.
Viimeksi muokannut LexVeritas, Ti Heinä 08, 2025 12:39 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Quorthon
Adrian Monk

LexVeritas kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 12:37 pm
Tämä väite vahvistanee siis lähtökohtaisesti osaltaan, että Veikko mahdollisesti piti asetta mukanaan lähinnä hinauskeikoillaan.
Jep, koska mitään muita hommiahan sillä ei ollut!

Itse olen ostanut Ferrari F355 Spiderin ja Vitossarjan Mersun, jotka rahoitin hinaamalla rattijuoppojen autoja päivin ja öin. Ja tietenkin Suomessa, jossa tollasia hinauskeikkoja tulee varmaan 30 per päivä pienelläkin alueella.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

3 merkkiä kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 11:55 am
LexVeritas kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:32 pm Joku pitkätukka vihreissä verkkareissa siellä on ilmeisesti nähty liikuskelemassa. Kukahan lienee ollut. Väyrynen? Serimaa? R....?
Mun veikkaus on Mika Rytkösen alibin vahvistanut Jesse Ristilä. Toivottavasti poliisi ottaa Jesse Ristilän, Kristian Hurstin ja Mika Rytkösen vielä ristiinkuulusteltaviksi, sillä vähintään yksi heistä puhuu soopaa.
"Lapsen hyväksikäytöstä vankilaan tuomittu entinen Mr. Scandinavia valitti hoviin – sai maksettaviin korvauksiin roiman alennuksen
Aalto-yliopiston luennoitsijanakin toiminut mies hyväksikäytti 12-vuotiasta tyttöä ja häiritsi viesteillään kolmea professoria."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006143027.html

Hursti ei ainakaan valehtele!
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 12:43 pm
3 merkkiä kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 11:55 am
"Lapsen hyväksikäytöstä vankilaan tuomittu entinen Mr. Scandinavia valitti hoviin – sai maksettaviin korvauksiin roiman alennuksen
Aalto-yliopiston luennoitsijanakin toiminut mies hyväksikäytti 12-vuotiasta tyttöä ja häiritsi viesteillään kolmea professoria."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006143027.html

Hursti ei ainakaan valehtele!
Hurstin ulostuloista huokui aito huoli sitä kohtaan, että vauva hukkui vesisänkyyn ennen kuin kasvoi häntä kiinnostavaan ikään.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser