Mielestäni tuo olettama on mahdoton , sillä jos näin olisi ollut niin miksi A.A. olisi yrittänyt mennä väliin. Sen sijaan uskon ,että hän olisi kaikin keinoin yrittänyt välttää joutumasta tekijän ja miehensä väliin ,koska oletettavaa on ,että olisi tiennyt tekijällä olevan työkalun jolla hänen miehensä hengen voi riistää.MrEhtivä kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 3:26 amEn ole missään vaiheessa sinua blokannut.Kuolemannaakka kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 6:38 pmAuer ei voi olla yksin syyllinen murhaan, koska hänellä ei ole aikaa/mahdollisuutta murhaa toteuttaa.MrEhtivä kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 5:54 pmKiitos
Itsekin oppii tätä kommunikaation saloja koko ajan lisää ja mukavassa porukassa aina hauskaa vaihtaa ajatuksia.
Aina ei olla samaa mieltä ja asiat voi riidellä, meidän ei tarvitse keskenään.
Jokainen tekee virheitä... kuten minäkin. Pitää vain yrittää niistä oppia.
Jatkan harjoittelua ja oikeuden päätöksen lukemista. (taas tänään tämä M-Infon sivusto hidastelee, porukkaa taitaa olla paljon liikkeellä)
Tämä on loppujen lopuksi hyvin helppo laskea, vaikka ei edes huomioisi uhrin vammoja eikä verijälkiä. Auer ei vain puhelun aikana ole missään vaiheessa takkahuoneessa, eikä pysty/ehdi siellä edes teoriassa olemaan.
Takaan tämän 100% varmasti
Tuomiossakin sentään yksi tuomari huomaa asiaa ihmetellä.
Oot ehkä blokannut mut, mutta olisi tosiaan tuollainen ilmainen kirja kirjoitettuna aiheesta, ja se kannattaa lukea sitten kun pääset sen tuomion loppuun.
Olen kanssasi samaa mieltä, Annelin olisi todella vaikea olla yksin syyllinen Jukan murhaan.
Itse näkisin ainoana vaihtoehtona että kaikki on tapahtunut ennen häke-puhelua.
Anneli ja joku toinen yhdessä tehneet ja toteuttaneet murhan, voisi vielä olla ihan mahdollista (tässäkään tapauksessa ei välttämättä ole suunnitelmallisuutta) Jos Anneli oli vain avustavassa roolissa murhassa, huppis voi jäädä kiinni vain jos Anneli hänet ilmiantaa.
Toisekseen jos tällainen teoria olisi mahdollinen hän ei tod.näk. olisi mennyt ollenkaan nukkumaan Jukan viereen sinä kyseisenä iltana.
Tässä herääkin kysymys ,että olisitko sinä itse mennyt tiedossasi olevassa tilanteessa vaimosi viereen nukkumaan . Epäillä tietysti voi tätäkin ,mutta aika kovahermoinen luupää pitää olla mikäli tässä tilanteessa tietäisi, että hetkeä myöhemmin tappaja on tulossa murhaamaan vieressään nukkuvan puolison.