Nainen oli hukkua silmien alla – Konstaapeli ehti viime hetkellä apuun
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Re: Nainen oli hukkua silmien alla – Konstaapeli ehti viime hetkellä apuun
Ehkä ne kaavut kannattaa ottaa pois ennen uimaan menoa, voivat alkaa painamaan ikävästi kun keräävät vettä. 
Mikä kaapu? Missään ei mainita vanhemmalla rouvalla olleen mitään kaapua.
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Vesijuoksua harrastavana en oikein millään edes keksi, että miten sen vyön kanssa voi päätyä vatsalleen - jos yllä on normaali uimapuku. Tai lyhythihainen ja -lahkeinen märkäpuku. Sensijaan kun kerran kokeilin kokovartalomärkäpukua jossa oli siis pitkät hihat ja lahkeet, niin johan muuttui touhu vaaralliseksi aallokossa. Meinasi juurikin kellahtaa pärställeen. Myin puvun pois, ei sovi vesijuoksuun.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
hannusalama
- Alibin satunnaislukija
Sairauskohtaus on mun veikkaus kaapujen sijaan... En ole vesijuoksuvyötä koskaan käyttänyt mutta kuvittelisi ,että jos ei pysty hallitsemaan kehoaan ,sen kanssa päätyy naamalleen veteen.
-
hannusalama
- Alibin satunnaislukija
Täälä nähdään kaapuja nyt kaikkialla.MissMaapl kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:57 pm Mikä kaapu? Missään ei mainita vanhemmalla rouvalla olleen mitään kaapua.
-
Miss_Millhone
- Lauri Hanhivaara
Pelastettu rouva on itse kommentoinut tuota julkaisua ja kertoo harrastaneensa vesijuoksua 10 vuotta ja omaavansa myös hyvän uimataidon. Hänelle oli vasta tehty tekonivelleikkaus polveen ja fysioterapeutti oli kehoittanut käymään vesijuoksemassa. Polvi ei kuitenkaan toiminutkaan, vaan oli ’kuin puupökkelö’ vedessä ja tästä johtuen vesijuoksuvyö kiepautti hänet vatsalleen eikä hän päässyt itse ylös.
^ Siinä se taas nähdään ettei fysioterapeutit aina olen tilanteen tasalla.
(Silloin kun oli turvisinvaasio, muistan jossain artikkelissa mainitun että uimataidottomat turvikset olivat ottaneet vesijuoksuvöitä käyttöön uimahallissa.)
(Silloin kun oli turvisinvaasio, muistan jossain artikkelissa mainitun että uimataidottomat turvikset olivat ottaneet vesijuoksuvöitä käyttöön uimahallissa.)
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?