Onhan ihan täysin mahdotonta, että viesti ei kulkisi kaikille osallistujille. Minfossahan ei voi esim. yksityisviestiä Kostille lähettää.JasseHames kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 12:57 am "Kosti", mikset kyseenalaistanut missään vaiheessa "Quorthon"-sivupersoonasi kahdesti tekemiä ohimarsseja samalla tavalla kuin "Korpisoturi"-sivupersoonasi? Onko sinun ja "Korpisoturi"-sivupersoonasi välillä täydellinen amnesia?
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:06 pmHöpötä mitä höpötät. Kukaan täysijärkinen usko, että ensin perut ja sitten "unohdat" tapahtuman. Sinnehän piti tulla jotain sun tuttujakin. Unohtiko nekin tapahtuman vai oliko niillä vuorostaan sairastuminen perhepiirissä?Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 11:31 am
Jokainen aikuinen ihminenhän tajuaa, että ihmisten tapaaminen kapakoissa on ihan normaali juttu, eikä siihen käytännössä koskaan liity mitään "housuunkusemis-aspektia". En tiedä olitko paikalla oikeasti, enkä ole kiinnostunut vääntämään turhaan asiasta, jossa totuuden tietää vain sinä itse. Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mulla ole aavistustakaan oletko JesseHamesin maalailema teininörtti-tuplanikki, vaiko ihan normaali aikuinen ihminen. Foorumin perustella on näyttöä molempiin. Ehkä se selvinnee joskus, jos tavataan.
Olen viikonlopun reissussa, tuli muuta. Olisin ilmoittanut siitä kyllä tänne, mutta unohdin koko jutun. Varmaan saadaan edelleen järjestymään jossain välissä, sähän olet paikkakuntalainenkin, niin ei ole iso vaiva.
Mulla on muutenkin ollut tämä viimeinen 1.5kk vähän tavallista hektisempää perheenjäsenen sairauden takia. Sen edellisen päivän jouduin skippaamaan ihan puhtaasti sen takia. Ei tässä mitään selityksiä tarvitse keksiä, muahan tämä varmaan eniten kiinnosti. En ole viime viikkoina paljoa tänne kirjoitellut muutenkaan, kun kaikki itseä kiinnostavat topikit polkee totaalisesti paikallaan. Se edesauttoi unohtamista. Pitäis keksiä itse joku uusi ufoteoria taas. Heh.
Näyttöä on, että olet joku mamman teininörttipikkupoika, jolla on suuret puheet, ja pidät kaikkia muita dorkina, mikä osoittaa alhaista älykkyyttä.
Olet menettänyt vähäinenkin uskottavuutesi, ja olet tästä eteenpäin kusihousu-kurttu.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:10 pm"Tiedän, että pari muuta on ainakin oikeasti tulossa. Eli jotain siitä kuitenkin tulee."Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:11 pm
Ehkä, mutta voi tuon testata kuitenkin. Tiedän, että pari muuta on ainakin oikeasti tulossa. Eli jotain siitä kuitenkin tulee.
Ja nämä henkilöt unohtivat myös tapahtuman?
Vastaatko nyt edelliseen kysymykseeni?