Jyväskylä, Pupuhuhta: Outlaws MC:lle miljoonalasti kokaiinia pienlentokoneella

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Re: Jyväskylä, Pupuhuhta: Outlaws MC:lle miljoonalasti kokaiinia pienlentokoneella

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

matamimimmi kirjoitti: Ti Heinä 22, 2025 1:40 pm Laitoin just tilauksen saa nähdä mitä tuumivat ?????+++
Hyvä!
Näin loma-aikana vastaus voi kyllä kestää vähän kauemmin.
matamimimmi
Jack Bauer

Re: Jyväskylä, Pupuhuhta: Outlaws MC:lle miljoonalasti kokaiinia pienlentokoneella

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Pyysivät maksua koska olisivat lähettäneet kirjattuna kirjeenä muistitikun mutta rahatilanteeni nyt todella heikko mulla muita pakollisia maksuja en pystynyt siis tilaamaan jätän tilaamisen jollekulle muulle jolla heltiää rahaa valtion kassaan
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
8) 8)
Oikeus ennen kaikkea

matamimimmi kirjoitti: To Loka 09, 2025 6:23 pm Pyysivät maksua koska olisivat lähettäneet kirjattuna kirjeenä muistitikun mutta rahatilanteeni nyt todella heikko mulla muita pakollisia maksuja en pystynyt siis tilaamaan jätän tilaamisen jollekulle muulle jolla heltiää rahaa valtion kassaan
Joo, kysyin samaa juttua 2-3 vko sitten samoin vastauksin. Olen sairaalassa, joten ehdotin lähetystä normaalikirjeenä. Se ei tälle nirppanokalle virkailijalle sopinut, joten ilmoitin hänelle jättäväni tilauksen tekemättä. 23 € + pk. olisin ollut valmis maksamaan...
Oikeus ennen kaikkea

Vastaa Viestiin