Mies kosketteli sukuelimiään Helsingin metrossa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Bird
Adrian Monk

Re: Mies kosketteli sukuelimiään Helsingin metrossa

Viesti Kirjoittaja Bird »

Jack the Ripper kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 10:10 pm Tuo telakoituminen ei ole millään tavalla tervehenkistä heteromeininkiä vaan Turusta alkanut hämärä saunailtojen riitti.
Silti sitä tehdään pääkaupunkiseudullakin. Kuulemma paljon näissä kaikissa saunailloissa. Siis siten, että se on ihan vakiotapa. (Kuulopuhetta.) Lisäksi ystäväni oli kuullut omalta miesystävältään (joo, kuulopuhetta tämäkin, tiedän), että myös salibandy -piireissä harrastetaan sitä. Ehkä se ei olekaan niin, että vain naisten seksuaalisuus on fluidi, vaan ehkäpä se pätee myös useamman miehenkin seksuaalisuuteen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

*Poistettu mielipuolista OT-mölinää*tm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Birch Tree Headland
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Collie kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 9:20 pm
Birch Tree Headland kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 8:27 pm
Metrossa olleen nuoren naisen mukaan mies tuli istumaan hänen eteensä ja alkoi kosketella sukuelimiään.
Koko artikkeli https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011399651.html
Montako sukuelintä tällä metromiehellä on oikein ollut? Itse olen ollut siinä uskossa, että ihmismiehillä on vain yksi sukuelin.
Ehkä IS toimitus osaa vastata sinulle.

Monikko oli myös Hover Over otsikossa.
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."

"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."

- Mel
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Birch Tree Headland kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:02 pm
Montako sukuelintä tällä metromiehellä on oikein ollut? Itse olen ollut siinä uskossa, että ihmismiehillä on vain yksi sukuelin.

No, ehkä minäkin osaan, jos täytyy lähteä tälle tielle: Penis ja kivekset laskettaneen, ehkä eturauhanenkin.
AlsSie
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Laitan loppuosan aloittajan postaamasta IS:n artikkelista, koska siinä on hyvää informaatiota, jonka pistin alleviivauksiin.
....

HELSINGIN seudun liikenne (HSL) ei ole saanut tietoa tapauksesta, HSL:n viestinnän päivystäjä Johannes Laitila sanoo.

– Ainakaan metron turvavalvomon tietoon asia ei ole tullut. Turvavalvomo ei toki välttämättä saa tietoa, jollei sitä kukaan ilmoita.

Vastaavia tilanteita saattaa ikävä kyllä tapahtua julkisessa liikenteessä, Laitila sanoo. Hän kommentoi asiaa yleisellä tasolla.

Tällaisissa tilanteissa muilla matkustajilla on mahdollisuus ja jossain määrin velvollisuus puuttua epäasialliseen ja häiritsevään käytökseen. Metrovaunussa ja -asemilla on seinällä puhelinnumero, johon voi häiriötilanteessa ottaa yhteyttä, Laitila ohjeistaa.

Puhelu ohjautuu metron turvavalvomoon, josta paikalle saadaan järjestyksenvalvonta.

Jos häiriökäytös täyttää rikoksen tunnusmerkit, tilanteesta voi soittaa myös hätänumeroon.

– Soittaja voi olla kuka tahansa matkustaja, eli ei tarvitse olla itse häiritsevän käytöksen kohde. Sellainen tilanne on todella ikävä ja hankala kaikille, ja on harmillista, että tilanteita tapahtuu joukkoliikenteessä, Laitila toteaa.

Helsingin ja Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksilta kerrotaan, ettei poliisi ole saanut tilanteeseen liittyvää tehtävää.
Itselleni on myös käynyt vastaavantyyppinen tilanne junassa. Tosin sillä erotuksin, että keski-ikäinen mies kaivoi takkinsa povitaskusta esiin dildon/tms jota alkoi heilutellen esitellä minun ja solttupojan suuntaan junavaunussa. Istuin lähellä inttipoikaa junavaunussa ja näin hänen menevän aika lailla kipsiin tilanteesta. Minua taas tilanne ei pelottanut, koska mies ei ollut hyökkäävä ja näin että halusi pelleillä, "säväyttää". Mies oikein kyttäsi reaktioitamme, havainnoi heti sanoen jotain "poika ei taida tietääkään! :shock: mutta tää (minuun päin osoitus) , tällä varmaan on kokemusta.." :roll: Inttipoika oli hyvin vaikean näköisenä, hän koki varmaan tulleensa nolatuksi (ja ehkä mitään vastaavaa ei ollut tapahtunut hänelle, mulla taasen oli kokemus munanvilauttajasta julk. paikalla) , kävi sääliksi.
Niin että koin silloin vain jonkinlaista hillittömyyttä (koska tilanteeseen ei liittynyt uhkaa), joten pystyin hyvin sanomaan miehelle että nyt laittaa välineen takaisin takkinsa sisälle ja ei saa julkisesti esitellä.. - mies laittoi saman tien seksivälineen sinne, mistä sen oli ottanutkin ja oli tämän jälkeen ehkä vähän nolona tempauksestaan.

:!: Artikkelissa tärkeää just toi, että häiriökäytökseen voi - riippuen tilanteesta miten! - puuttua. Keinot tulee miettiä suhteissa tilanteisiin, ja minkälaisten ihmisten kanssa ollaan tekemisissä - esimerkiksi huumetyyppi/sekakäyttäjä voi olla aivan arvaamaton uhkatekijä, joten soittaminen metron/tms puhelinnumeroon kannattaa tehdä tyypin näkö/kuulokentän ulkopuolella. Jos on suht.koht. normaalipäisestä tekijästä kyse, niin sellaisen kanssa voi ihan puhua ja sanoa, että lopeta tuo, se on laitonta. Munan näyttäjät ovat kyllä seksivälineiden näyttäjiä pidemmällä... Sellaiseen olen myös törmännyt, silloin viranomaiset tuli paikalle henkilökunnan soittamina. En ole silti mitenkään kaikkien tilanteiden karaisema tai mikään kovanaama, ollenkaan. :P
Mahdollisesti näin.
lonesjucca
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Bird kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 10:40 pm
Jack the Ripper kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 10:10 pm Tuo telakoituminen ei ole millään tavalla tervehenkistä heteromeininkiä vaan Turusta alkanut hämärä saunailtojen riitti.
Silti sitä tehdään pääkaupunkiseudullakin. Kuulemma paljon näissä kaikissa saunailloissa. Siis siten, että se on ihan vakiotapa. (Kuulopuhetta.) Lisäksi ystäväni oli kuullut omalta miesystävältään (joo, kuulopuhetta tämäkin, tiedän), että myös salibandy -piireissä harrastetaan sitä. Ehkä se ei olekaan niin, että vain naisten seksuaalisuus on fluidi, vaan ehkäpä se pätee myös useamman miehenkin seksuaalisuuteen.
no niin nythän se selvisi, että miksi ehdottelet paskanhajussa likaisessa vessassa intiimiä hetkiä miehillä. haluaisit, että homopervoja tulisi enemmän.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Birch Tree Headland kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:02 pm

Esim. Wikipediassakin kyllä ihan yksikössä puhutaan sukuelimestä. Ei niitä ole kuin yksi miehellä: penis.

"Sukupuolielin[1] myös sukuelin[2] tai genitaali[2] on keskeisesti suvulliseen lisääntymiseen erikoistunut tai siihen muuten oleellisesti liittyvä elin.[2][3] Sukupuolielimet muodostavat lisääntymiselimistön.

Lisääntymiselimistö on yksineuvoisilla eliöillä yleensä kullekin sukupuolelle ominainen, jota ei ole toisella sukupuolella, mistä nimitys "sukupuolielin"."

Mutta olkoon minun puolesta vaikka sitten sukupuolielimet, jos se tekee Hoveroverit ja IS toimituksen toimittelijat onnellisiksi. 30-vuotta sitten ne jankkasi siitä, tervetullaanko MTV3:n Hockey Nightissa "areenalle" vai "areenaan".
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Rapsuttaja
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

AlsSie kirjoitti: La Elo 02, 2025 2:28 am Artikkelissa tärkeää just toi, että häiriökäytökseen voi - riippuen tilanteesta miten! - puuttua.
Tässä tapauksessa muiden matkustajien olisi yhdessä pitänyt laulaa no-no-square -laulu tanssien tietysti. Seuraavana päivänä tuhansien ihmisten mielenosoitus Helsinkiin teemalla "me emme pelkää runkkareita".

Blackbird_25
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Blackbird_25 »

Välillä tulee ihmeteltyä ihmisten reaktioita näistä metro/bussirunkkareista. Koko esitys saadaan kuvattua omaan kännykkään ja saadaan lähetettyä juttu iltapäivälehteen ihmettelyineen miksi kukaan tehnyt mitään. Miksei sitä kuvaamista voi keskeyttää esim. minuutiksi kun todisteet teosta on saatu talteen, soittaa itse 112 jollei metron "turvanumero" ole tiedossa ja kertoa tilanne et joku ukkeli heiluttaa lerssiään ihmisten edessä. Eiköhän seuraavalla pysäkillä ole jo poliisi tai turvapalvelu odottamassa. Ei siihen lerssiheiluttajaan tarvitse käsiksi käydä kun ei tiedä minkälainen vastus on kyseessä ja mikäli jotain sattuu ni itse istut syytettynä tai huonolla tuurilla ruumishuoneella.
Vastaa Viestiin