Ei saa olla stereotyyppinen. Ihan hyvää seuraa ovat Millalle. Varmasti parempaa kuin bussikuskit.sivusta_seuraaja kirjoitti: Ti Elo 12, 2025 10:12 pmSamaa toivon Millalle! Kankitien sakki ei ehkä ole sitä maailman parasta seuraa-kuitenkaan.Bird kirjoitti: Ti Elo 12, 2025 4:56 pmOk, anyway, pidä huoli itsestäsi ja yritä tunnistaa, milloin joku on oikeasti turvallinen ja milloin vaan koet niin taustastasi johtuen.Millavaan kirjoitti: Ti Elo 12, 2025 4:02 pm Tiedän että jotkut päihdeperheessä kasvaneet ei taas voi sietää päihteidenkäyttöä yhtään mutta mulle se on tehnyt sen että se on sitä tuttua ja turvallista, mihin on lapsena tottunut.
Kenestä on kyse tässä tapon yrityksessä?
Epäilty tapon yritys Jyväskylän Seppälänkankaalla 8.-9.8.2025
-
lonesjucca
- Javier Pena
Re: Epäilty tapon yritys Jyväskylän Seppälänkankaalla 8.-9.8.2025
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Millalla on kyllä kokemusta näistä laitapuolen kulkijoista kovastikin, mutta kannattaa olla varovainen myös naispuolisten kanssa.
Uskon, että Milla osaa kyllä varoa, mutta toivon hänelle varjelusta.
Minä hullu kun niin tykkään ja arvostan häntä.
Uskon, että Milla osaa kyllä varoa, mutta toivon hänelle varjelusta.
Minä hullu kun niin tykkään ja arvostan häntä.
Saas nähdä, en tunne kuin sen yhden naisen, tai en sitäkään tunne kun kerran juteltiin mutta hän sopii profiiliin tässä jutussa kyllä koska noita naisia on niin paljon vähemmän. Tiesin hänen nimensä jo ennalta sillä oon seurannut tiktokissa kankitien hemmoja ja hän esiintyy siinä. Ja kyllä mää noiden juoppojen kanssa ainakin pärjään, nistit nyt on vähän röyhkeitä mutta eipä he mun kanssa halua ollakaan.
- Oikeus ennen kaikkea
Voi sinua Milla!Millavaan kirjoitti: Ke Elo 13, 2025 2:42 pm Saas nähdä, en tunne kuin sen yhden naisen, tai en sitäkään tunne kun kerran juteltiin mutta hän sopii profiiliin tässä jutussa kyllä koska noita naisia on niin paljon vähemmän. Tiesin hänen nimensä jo ennalta sillä oon seurannut tiktokissa kankitien hemmoja ja hän esiintyy siinä. Ja kyllä mää noiden juoppojen kanssa ainakin pärjään, nistit nyt on vähän röyhkeitä mutta eipä he mun kanssa halua ollakaan.
Mnä hullu kun niin kuvittelen tykkääväni susta.
Ateeksi ylläpito! Mä vaan on tämmönen!
- Oikeus ennen kaikkea
Ja sitten asiaan:
Janica Pia Karoliina Luukko, s. 10.07.1982
Tapon yritys, 9.8.2025, Jyväskylä
Vangittu todennäköisin syin
Tutkinnanjohtaja Heidi Miettinen
Jos tämä on se henkilö, jonka luulen olevan, on kyllä erittäin pitkä ja surullinen historia päihteiden parissa. Sukunimi vaihtunut useampaankin kertaan ilmeisesti.
edit: Allaoleva Facebook-linkki vahvistikin epäilykseni henkilöstä.
edit: Allaoleva Facebook-linkki vahvistikin epäilykseni henkilöstä.
Viimeksi muokannut Ingrid, Ke Elo 13, 2025 3:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Maanalainenmammutti
- Vähänniinkuharrastaja
Siis ei oo totta, tää on just se. Ainoo johon oon tutustunut ja se on se. Facessa nimellä Janica fox. Ilmankos sitä ei oo näkynyt viime päivinä. Sillä on tapana pummata rahaa ohikulkijoilta, silloin kun juttelin sen kanssa niin se vetosi siihen että hän on raskaana eikä oo ruokaa. Joku mummo siihen sortui.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ke Elo 13, 2025 3:26 pm Ja sitten asiaan:
Oli pari viikkoa sitten aika soosissa kävelykadulla. No nyt on aikaa kuntoutus.
Hitto toivottavasti se ei enää muista mua jahka vapautuu. En taida haluta kaveerata hänen kanssaan. Sanoi ettei hänellä oo oikein naisia kavereina niin olis kiva mennä kahville vaikka.
Uhri kai joku Juha. Hassua että se oli tää Janica kun oon alusta asti tiennyt sen nimen kun otin tosiaan tiktokissa heti seurantaan kankitien hemmot. Oli pakko mun veljellekin soittaa että se oli tää kun se on monta kertaa puhelimen kautta kuullut kun tää pummii rahaa Salen edessä.
Juu, Jyväskylän kermaa ollut jo noin 20 vuotta. Valitettavaahan se on mutta tuskin ihmiset kuntoutuu oikein mihinkään jos jo nuoresta pitäen päihteet olleet se päivätyö.
Kattelin sen facee vielä niin näyttää iatuneen siellä huhtakeskusella jo useamman vuoden.
Muistan itsekkin nähneeni hänet reipas 15v sitten keskusta-alueella ja kunto ei silloinkaan viitannut siihen että aamulla olis juotu kahvia ja syöty puuroaZakkFakk kirjoitti: Ke Elo 13, 2025 8:44 pm Juu, Jyväskylän kermaa ollut jo noin 20 vuotta. Valitettavaahan se on mutta tuskin ihmiset kuntoutuu oikein mihinkään jos jo nuoresta pitäen päihteet olleet se päivätyö.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä