"Hauskimmat" kännimokasi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Vieläkin häntäluu kipee, vaikka pyörällä ajelusta on jo viikkoja... Tytär valittaa, että pyörä pitää outoa ääntä. :roll:

Eksyksissä olin tossa lomallakin, ja soittelin siis siippaa hakemaan... Neuvoin siippaa (jolle soitin kun en löytänyt mökille...) täällä on paljon sinisiä mökkejä... :oops:
Siis koko alueellahan oli satoja sellaisia jne.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Oikein innostuin löytäessäni tän topicin - olenhan ollut jo 6viikkoa lähestulkoon selvinpäin. Lähentelee jo ennätystä. Nyt onkin siis oiva hetki muistella kaikenlaisia mukavia mokia...

1.pissasin rappukäytävään. Älkää kysykö miksi,siihen ei ole vastausta. Olin kuitenkin käynyt siivoamassa jälkeni vessapaperin kera.

2.Tanssinut ilman paitaa kokoontumisajoissa. Olin siis ainut naispuolinen joka teki niin,kyse ei ollut ryhmätempauksesta, Aamulla vaan ihmettelin teltassa,että missä helvetissä mun paita on. Vitti että nolotti.

3.Vikitellyt varmaan sataa baarimikkoa sinkkuaikoinani. Ja portsaria. Ja mitä ihmeellisimmillä jutuilla. Harmi kun en kehtaa kertoa tarkasti yhtäkään,pelkään paljastuvani.

4.oksentanut laivan käytävälle,kun en löytänyt vessaa. Samoin myös baarin roskakoriin,ja lavuaariin,koska vessat olivat varattuja.

5.kotona oksensin tiskialtaaseen kaikkien astioiden päälle,koska silloisen poikaystävän pikkuveli oli sammunut vessaan. Oli kiva seuraavana aamuna alkaa tyhjentää tiskiallasta,voi hyvä luoja.

6.Kännissä tapahtunut muhinointini tyyliin random-tyypin kanssa oli tallentunut tämän mulkvistin kamerapuhelimeen. Videon olivat nähneet kantapaikkani työntekijät. Kuultuani tämän olin lähdössä hakemaan polttoainetta ja tulitikut,ja suuntaamassa miehen talolle. Onneksi estettiin viime tingassa...Mutta kostettua tuli,jääköön tässä kertomatta miten.

7.mennyt kahteen eri kertaan autoon,kun olen luullut sitä taksiksi. :roll: Se ei kyllä oikeasti ole ollut hauskaa,luojan kiitos henki on tallella. Molemmilla kerroilla havahduin huomaamaan asian autossa muutaman kilometrin kuluttua..fiksuna likkana olin hiljaa,kaivoin kännyn huomaamatta laukusta ja valitsin muka numeron ja aloin yhtäkkiä kailottaa,että JOO,TULOSSA OLLAAN!!TOLLANEN KESKI-IKÄNEN,SILMÄLASIPÄINEN (jne) KUSKI TOSSA ON;JOO-JOO..." Kotiin selvisin ehjin nahoin. Molemmilla kerroilla ukkelit yritti ehdotella jotain.Muistan sen tunteen,kun tartuin ovenkahvaan,ja häviävän hetken pelkäsin,että ovi ei aukea... :?
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

öhhöhhhöh,en kehtaa kahtoa mitä oon viimosen 2h aikana kirrjotanu tänne :D
Vastaa Viestiin