NEKALAN koputtelija

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
jauman
Alokas

NEKALAN koputtelija

Viesti Kirjoittaja jauman »

Onko nekalassa ollu joskus joku ”nekalan koputtelia”? jos on niin kertokaa lisää
Päksi
Remington Steele

Re: NEKALAN koputtelija

Viesti Kirjoittaja Päksi »

jauman kirjoitti: Ke Elo 27, 2025 11:40 pm Onko nekalassa ollu joskus joku ”nekalan koputtelia”? jos on niin kertokaa lisää
Minä saatoin koputellakin kaiken muun lisäksi kun sen ainoan kerran päädyin sinne Ruisrockin jälkimainingeissa kymmenisen vuotta sitten. Aseman grilliltä liikenteenjakassa ostin paluumatkalla perinneherkku mustaa makkaraa puolukkahillolla, jonka minulle myi pakistanilaisen näköinen mies. Seuraavaksi heräsin Seinäjoella mutta se on eri tarina.
Minun arvioni mukaan putken räjäytyksellä ei ollut juuri mitään vaikutusta energiakriisiin
- Damfin
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

jauman kirjoitti: Ke Elo 27, 2025 11:40 pm Onko nekalassa ollu joskus joku ”nekalan koputtelia”? jos on niin kertokaa lisää
Tämä haisee nyt manneujutuilta. KoputteliJa on kuitenkin varmasti se, jota haetaan. Sopisi tällaiseen Urjalan lakeerikenkä- nimistöön, Nekalan koputtelija ja mitä näitä nyt on.

Mutta siis jotain aikajanaa olisi kiva saada, toimiko tämä koputtelija aktiivisesti esimerkiksi 1980-luvulla vai viime keväänä?

Etsit selvästi jotain henkilöä ja omiin tarkoituksiisi?
jauman
Alokas

Viesti Kirjoittaja jauman »

Tuli vaan tässä mieleen että ei mitään manne juttuja kyllä oo. Tuttu vaan kerto et on ollu joku juttu joskus niin rupes kiinnostaan kun täälläpäin asun.
Vastaa Viestiin