Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Täytyy olla äärimmäisen vakavissa suuruusharhoissa, jos kuvittelee, että kertomalla lähettäneensä yksityisviestillä sivupersoonalleen/sukkanukelleen puhelinnumeron kukaan, joka ei ole täysin imbesilli, vakuuttuisi siitä vähääkään.
"Quorthon"-sivupersoona laittaa puhelinnumeronsa tänne julkisesti, jos haluaa yrittää vakuuttaa ketään. Toki me kaikki taidamme tietää, ettet tee sitä, koska silloin paljastuisi, että olet vain työkyvyttömyyseläkkeellä oleva "Kosti"-pääsivupersoona, joka projisoi monipuolisia ongelmiaan noilla lapsellisilla ja houreisilla "mee töihin" -kommenteilla.
"Kosti" saattoi vain suuruusharhoissaan palkata 1-2 kaljan hinnalla jonkun runsaasti kaljaa ja röökiä päivittäin kiskovan kaverinsa kuvaan Rytkösten haudalle. Toki vahvimmin haiskahtaa siltä, että ryssäläisiä piirteitä huomattavasti omaava "Kosti" on harjoittanut kuvanmuokkausta tekoälyavusteisesti tai ilman.
"Quorthon"-sivupersoona laittaa puhelinnumeronsa tänne julkisesti, jos haluaa yrittää vakuuttaa ketään. Toki me kaikki taidamme tietää, ettet tee sitä, koska silloin paljastuisi, että olet vain työkyvyttömyyseläkkeellä oleva "Kosti"-pääsivupersoona, joka projisoi monipuolisia ongelmiaan noilla lapsellisilla ja houreisilla "mee töihin" -kommenteilla.
"Kosti" saattoi vain suuruusharhoissaan palkata 1-2 kaljan hinnalla jonkun runsaasti kaljaa ja röökiä päivittäin kiskovan kaverinsa kuvaan Rytkösten haudalle. Toki vahvimmin haiskahtaa siltä, että ryssäläisiä piirteitä huomattavasti omaava "Kosti" on harjoittanut kuvanmuokkausta tekoälyavusteisesti tai ilman.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Suosittelen tosiaan Hassu-Jaanalle työnhakua.
Jos mitään muuta ei ole, niin voin maksaa datan perkaamisesta (Googlen lahjakortein). Olisi sellainen muutaman päivän keissi (2-3 päivää), johon oma mielenkiinto ja aika ei riitä. Ihan perus Excel-vääntöä: 1500 euroissa olisi palkkio. Tehdäänkö diili?
Jos mitään muuta ei ole, niin voin maksaa datan perkaamisesta (Googlen lahjakortein). Olisi sellainen muutaman päivän keissi (2-3 päivää), johon oma mielenkiinto ja aika ei riitä. Ihan perus Excel-vääntöä: 1500 euroissa olisi palkkio. Tehdäänkö diili?
Mitä te dorkat dorkailette?
Nimenomaan, laitoin omaan munaani erektiorenkaan, ja sitten bailasin kun se seisoi.JasseHames kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 5:36 pmOlet siis uskoaksesi voittanut "Korpisoturi"-sukkanukkesi luottamuksen lähettämällä yksityisviestillä puhelinnumerosi DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukille (= "Ross Sullivan"-sukkanukkesi) muttet ole silti varma, ovatko nämä nimimerkit sama henkilö, vaikka sitä ennen olet kirjoittanut näin:Quorthon kirjoitti: Su Elo 17, 2025 11:24 pm voitin luottamuksensa kun annoin puh. numeroni eli paljastin kuka olen.
Toisaalta on hauska seurata sekoiluasi eri sivupersoonillasi/sukkanukeillasi, vaikka vakavasti mielisairaana toimintana sille ei saisi nauraa.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Mee töihin saatana!!!!
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Heti kun "Quorthon"-sukkanukke sai kuukauden bannit, niin eräs Zodiac-teemainen sukkanukke "Gaikowski" aktivoitui (kirjoittanut tänä vuonna neljä viestiä, joista toukokuussa viimeisimmän, jos alla olevaa ei lasketa). "Gaikowskin" tuotokset ovat täysin samanlaisia kuin "Quorthonin" bannien syyt:
"Quorthonin" tilastoja profiilin kautta tarkasteltuna:
Mitäs näitä muita Zodiac-teemaisia nimimerkkejä löytyikään tältä foorumilta. Ai niin, "Quorthonia" raivotautisesti komppaava DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki ("Ross Sullivan" -sivupersoona, jonka näköjään samaten on persoonallisuushäiriöidensä äärimmäisissä oireissa mahdotonta käydä rakentavaa keskustelua) ja "Gary Francis Poste".
"Quorthonin" tilastoja profiilin kautta tarkasteltuna:
"Gaikowskin" tilastoja profiilin kautta tarkasteltuna:https://www.murha.info/rikosfoorumi/memberlist.php?mode=viewprofile&u=548 kirjoitti:
Tilastot
Viimeisin käynti:
Ke Elo 20, 2025 2:25 pm
Viestejä yhteensä:
2360 | Etsi käyttäjän viesteistä
(0.13% kaikista viesteistä / 0.36 viestiä päivässä)
Aktiivisin alueella:
Henkirikokset kotimaa - selvittämättömät tapaukset
(1343 Viestiä / 56.91% viesteistä)
Aktiivisin viestiketjussa:
Kirkkonummen kolmoissurma 1990
(1280 Viestiä / 54.24% viesteistä)
Tämä DID-potilas ei totisesti ole erityisen älykäs yksilö.https://www.murha.info/rikosfoorumi/memberlist.php?mode=viewprofile&u=41489 kirjoitti:
Tilastot
Viimeisin käynti:
-
Viestejä yhteensä:
81 | Etsi käyttäjän viesteistä
(0.00% kaikista viesteistä / 0.02 viestiä päivässä)
Aktiivisin alueella:
Henkirikokset kotimaa - selvittämättömät tapaukset
(25 Viestiä / 30.86% viesteistä)
Aktiivisin viestiketjussa:
Kirkkonummen kolmoissurma 1990
(9 Viestiä / 11.11% viesteistä)
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
On on! gaikowski ja Quorthon ovat osa multinikkiarmadaa, joka suorittaa ovelaa vieraan valtion vaikuttamisoperaatiota. Koteloitumisvaihe on kestänyt vuodesta 2008 ja kohta alkaa poliittinen vaikuttaminen!
On se kummallista, että JasseHamesta ei työt kiinnosta, vaikka niitä olisi tarjolla! Luulen, että Hassu-Jaanan pahin paha olo helpottuisi töitä tekemällä.
On se kummallista, että JasseHamesta ei työt kiinnosta, vaikka niitä olisi tarjolla! Luulen, että Hassu-Jaanan pahin paha olo helpottuisi töitä tekemällä.
-
JasseHames
- Perry Mason
Nimimerkki folklore taitaa olla DID-potilaan uusin sukkanukke/sivupersoona. Samanlainen raivotautinen usko Gustafssonin syyllisyyteen kuin "Ross Sullivan" -sivupersoonalla. Aivopierutkin samaa tasoa:
LexVeritas kirjoitti: Pe Elo 22, 2025 3:58 pm Uusin aivopieru kontekstissa:
Tosiasia on kuitenkin edelleen, ettei mikään todista Gustafssonin kohdistaneen väkivaltaa keneenkään helluntaina 1960.folklore kirjoitti: Pe Elo 22, 2025 11:49 am Ovathan jotkut myös sitä mieltä, että Nils Gustafsson on syytön Bodomiin, vaikka tätä vastaan on huomattavasti kovemmat todisteet kuin Runarin syyllisyyttä kohtaan.
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Joulu 06, 2023 3:26 pm Kenties kiharatukkainen epäfyysisyys ei liity JMS-folkloreen muuten kuin Hellun tarinoinnin takia.
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 6:26 pm Hyvä folklore on aina jees, vaikka ei ihan totta olisikaan.
Korpisoturi kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 6:57 pm Ei ole todistettavasti tapahtunut kuin yksi murha JSM-folkloreen liittyen.
*pltmtxtvp*tm
- Ross Sullivan
On se multinikkini!
-
JasseHames
- Perry Mason
Mutta missä on Ripulisoturi, mutta missä on Ripulisoturi?!
- Ross Sullivan
Ross SuIIivan kirjoitti: Su Elo 24, 2025 6:59 pm Myönnän kaikki JasseHamesin esittämät väitteet. Olisi pitänyt peittää jälkeni paremmin.
Raija-Liisa ei ole trollaantunut, mutta uusi multinikki oli perustettava.
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", eiköhän tuo ole sinun uusin sukkanukkesi.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 24, 2025 8:48 pmRoss SuIIivan kirjoitti: Su Elo 24, 2025 6:59 pm Myönnän kaikki JasseHamesin esittämät väitteet. Olisi pitänyt peittää jälkeni paremmin.![]()
Raija-Liisa ei ole trollaantunut, mutta uusi multinikki oli perustettava.
Kysytäänpä asia toisella tavalla muotoiltuna: minkä korkeakoulututkinnon haluaisit olleesi suorittanut?JasseHames kirjoitti: La Elo 23, 2025 12:00 am "Kosti", joko olet saanut sellaisen työpaikan, että DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki ("Ross Sullivan" -sivupersoonasi) voi kunnioittaa sinua?
Mikä korkeakoulututkinto "Ross Sullivan" -sivupersoonallasi olikaan suoritettuna?Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 3:56 pm Tosin on minulla ylempi korkeakoulututkinto suoritettuna ja vuonna 2023 tulot yli 100 000 tuhatta euroa.
- Ross Sullivan
Hassu-Jaana toistaa vähän itseään. Vaikka HJ:lla onkin paha olla, niin Hassu-Jaanan pitää kehittää hahmoaan jatkuvasti. Muuten ne muut sekopäät nousevat sirkuksen ykköshahmoiksi.
Mitä mieltä Hassu-Jaana on Raija-Liisan uusimmasta multinikistä, joka on ilmeinen kunnianosoitus minulle?
Mitä mieltä Hassu-Jaana on Raija-Liisan uusimmasta multinikistä, joka on ilmeinen kunnianosoitus minulle?
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", kerro missä työpaikassa haluaisit olla, jos sinulla ei olisi niin vaikeita pakko-oireita, että joudut ottamaan maihareistasi kengännauhat pois, älykkyytesi ei olisi melkein idiootin tasoa ja jos sinulla oikeasti olisi yliopistotason koulutus (mikä tutkinto)?
Olen aina ihmetellyt, miksi tuota Rosssukkaa dissataan tuhansien viestien voimalla.
En ole vaan koskaan joutunut näköjään keskustelemaan samaan ketjuun kuin Rossukka... vittu miten raskas ihminen, jankkaa, jankkaa ja vielä kerran jankkaa. Minä, minä, minun mielipide jne loputtomiin ( kuten raiskaavan kurdin ketjussa) Selkeä damfinin temu-versio.
En ole vaan koskaan joutunut näköjään keskustelemaan samaan ketjuun kuin Rossukka... vittu miten raskas ihminen, jankkaa, jankkaa ja vielä kerran jankkaa. Minä, minä, minun mielipide jne loputtomiin ( kuten raiskaavan kurdin ketjussa) Selkeä damfinin temu-versio.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Ross Sullivan
Kiva, että koet tuntevasi minut syvällisesti, mutta minä en vuorostaan koe tuntevani sinua. Roskaväen elämäm kolulaiset ja jankkaavat kirjoituksesi ovat kyllä tulleet tutuiksi.Tiinas kirjoitti: To Elo 28, 2025 7:52 am Olen aina ihmetellyt, miksi tuota Rosssukkaa dissataan tuhansien viestien voimalla.
-
JasseHames
- Perry Mason
Voisikohan loputon jankuttaminen ja pakkomielteinen viimeisen sanan sanominen johtua ihan vain siitä, että kyseessä on äärimmäisen pakko-oireisen ja työkyvyttömyyseläkkeellä olevan "Kostin" sivupersoona.Tiinas kirjoitti: To Elo 28, 2025 7:52 am Olen aina ihmetellyt, miksi tuota Rosssukkaa dissataan tuhansien viestien voimalla.