Ootko rasisti realisti vai rasismin vastustaja

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Ootko rasisti realisti vai rasismin vastustaja

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Itse rasismin vastustaja ja vielä niin että puutun nollatoleranssilla rasistiseen puheeseen ja varsinkin käytökseen ja tekoihin. 8)
Antifa Free Palestina
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Re: Ootko rasisti realisti vai rasismin vastustaja

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Neekeri.

P.S mee töihin.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:06 am Itse rasismin vastustaja ja vielä niin että puutun nollatoleranssilla rasistiseen puheeseen ja varsinkin käytökseen ja tekoihin. 8)
Sinulta jäi selkeästi puuttumaan pilkku tuon otsikon rasisti sanan perästä (tuuraan tässä nyt Rossia pilkusta huomauttelussa)
Itse koen olevani realisti, en pidä rasismista silloin jos se on todellista rasismia, mutta mielestäni nykyisin liian helposti leimataan rasismiksi kaikenlainen tosiasioiden ja ongelmien myöntäminen jos ne liittyvät millään lailla maahanmuuttoon.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Marokon Kauhu kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:13 am Neekeri.

P.S mee töihin.
vedä tusina spede lapaseen enkä nyt tarkoita edes orpoa.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

damfin kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:23 am
Kumisilmä kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:06 am Itse rasismin vastustaja ja vielä niin että puutun nollatoleranssilla rasistiseen puheeseen ja varsinkin käytökseen ja tekoihin. 8)
Sinulta jäi selkeästi puuttumaan pilkku tuon otsikon rasisti sanan perästä (tuuraan tässä nyt Rossia pilkusta huomauttelussa)
Itse koen olevani realisti, en pidä rasismista silloin jos se on todellista rasismia, mutta mielestäni nykyisin liian helposti leimataan rasismiksi kaikenlainen tosiasioiden ja ongelmien myöntäminen jos ne liittyvät millään lailla maahanmuuttoon.
miinus 45 sanelukokeesta opettajan mukaan sen pihliksen ala-asteen heikoin tulos ikinä sori siitä.
Antifa Free Palestina
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:51 am
miinus 45 sanelukokeesta opettajan mukaan sen pihliksen ala-asteen heikoin tulos ikinä sori siitä.
Jos se pilkku tosiaan jäi tuon takia pois niin pahoittelut hyväksytty, ellei siis ollut tarkoitus päästä sanomaan että realistiksi itseään kutsuvat olisivat mielestäsi "rasisti realisteja"
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

damfin kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 9:19 am
Kumisilmä kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 8:51 am

Jos se pilkku tosiaan jäi tuon takia pois niin pahoittelut hyväksytty, ellei siis ollut tarkoitus päästä sanomaan että realistiksi itseään kutsuvat olisivat mielestäsi "rasisti realisteja"
kyllä ne kirjoitusvirheet on aitoa minua.
Antifa Free Palestina
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Ihmisen värillä ei niin väliä mutta kaikki Suomeen muualta tulleet muslimit vittuun tai vaihtoehtoisesti saavat elää uskontonsa mukaan kotona neljän seinän sisällä mutta muualla olla kunnon suomalainen ja totella suomalaisia lakeja.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Olen ehdottomasti rasismin vastustaja. Pidän jonkin verran mystisistä natseista, kuten Klaus Barbiesta, Josef Mengelestä, Alois Brunnerista, Adolf Hitleristä ja Jukka Puotilasta, jota esitti Peter North eräässä tositapahtumiin pohjautuvassa klassikkoelokuvassa (kyse ei ole Das Bootista, vaikka moni erehtyy varmasti niin luulemaan). Natsielokuvista löytyy monia hyviä, mutta hämmästyin miten joku Jalmari Helander oli saanut minun lapin reissusta vuodelta 2007 tehtyä niin hyvän ja totuudenmukaisen käsikirjoituksen Sisu -elokuvaan, jossa minua näytteli Jorma Tommila.

Kannatan totalitarismia, koska mielestäni demokratian syvin olemus on sitä, että kansanedustajapelleilijäksi pääsee kaljupäisiä läskejä Vornasia ja Halmeita nostelemaan korotettua toimeentulotukea saman verran mitä terveyskeskuslääkäri tienaa kuukaudessa ja ajelemaan vielä ilmaiseksi takseilla. Kansanedustajuus on mielestäni rinnastettavissa 7 päivää lehden ilmaisen viinan juhlissa nuokkuvaan ja pirin avulla juuri ja juuri pystyssä pysyvään ihmisraunioon. Samanlaisia mitättömiä mölyturpia on kansanedustajina kuin jonkun Keskon pikkujouluristeilyillä sikailemassa rasvamaksansa kanssa suupilet täynnä katkarapusalaattia ja sinappia.

Vielä loppuun näin sorsakauden merkeissä haluan mainita, että 46 grammainen Winchesterin Steel Blind Side 12/89 on ehdottomasti kaikista paras lentävien rääkyjien ja muiden kenokaulojen tiputtaja. 25 kpl rasiasta on enää 4 jäljellä. Suomen luonnosta puuttuu myös useampi varpushaukka, huuhkaja, mustakurkku-uikku ja harmaahaikara. Nimittäin kaikki maahantulijatkin mielletään aina yhdeksi ja samaksi homogeeniseksi pakolaisporukaksi. Minullekin tähän aikaan vuodesta kaikki linnut ovat sorsia.

Oikeastaan linnulla ei ole väliä ruokapöydässä, koska kaikki ne maistuu samalta gramman Pevek™ -kaulavetojen jälkeen. Samaa varmasti sanoo ihmisestä Rasilian satemetsässä lymyävä ihmissyöjäkameli Vatelma-Valtemarin.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Barbie
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Realisti. Suhtaudun nykyään ennakkoluuloisen varovasti ihmisiin. En luota poliisiin, en luota terveydenhoitoihmisiin, en supoon, en kehenkään.
Blow me.
Savion menninkäinen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Savion menninkäinen »

Realisti, mutta Kumisilmän ja suvakkien standardien mukaan rasisti. Rasisti sana on menettänyt merkityksen nykysuomessa.
Turhaa, ei kukaan jaksa semmosta. (Wincapitan vyölaukkumies)
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

Rasismi on ehdottomasti vain ja ainoastaan neekereiden oma vika. Mikäli neekerit ja muut paskanahat saataisiin potkittua vittuun täältä haisemasta ja tekemästä rikoksia, niin rasismiakaan ei tarvittaisi.

Olen myös sitä mieltä että neekereiden raahaaminen ihmisten keskuuteen on ollut ehdottomasti ihmiskunnan suurin virhe.

edit. Tarkennetaan sen verran että itäaasialaisia vastaan mulla ei ole mitään, yleisesti ottaen kunnon väkeä.
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Pakko kysyä että onko tuon hysteerisen matujen puolustelusi taustalla jotain seksuaalista?
Koetko himoa matumiehiä kohtaan kenties?
Ja älä käsitä väärin, tarkoitus ei ole loukata mitenkään.
Jarkallas
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Kaippa minä sitten rasisti olen.
-jarkko, white nigger

immigrants are like sperm
millions get in only one works
Vastaa Viestiin