Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Taasko lobsteri on bannissa.
Vanhapoika eläkeläinen ei osaa käyttäytyä, eikä suvaitse eri mieltä olevia
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Olinko? En edes huomannut. Kovastippa sinulla kiinnostaaSalmari kirjoitti: La Elo 23, 2025 1:50 pm Taasko lobsteri on bannissa.
Ihan normaalista kirjoittelustasi tuomio tuli:Knobster kirjoitti: La Elo 23, 2025 4:45 pm Olinko? En edes huomannut. Kovastippa sinulla kiinnostaa![]()
Knobster – syy: poliittinen ot-öyhötys, porttikielto päättyy: 2025-08-22 13:54:59
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
^
Voi kamalaa. Mites Persut? Kyllähän tämän täytyy olla jonkun muun vika kuin minun.
Voi kamalaa. Mites Persut? Kyllähän tämän täytyy olla jonkun muun vika kuin minun.
^
Se olisikin ollut ensimmäinen kerta, kun vassari myöntää jonkun olevan omaa syytään.
Se olisikin ollut ensimmäinen kerta, kun vassari myöntää jonkun olevan omaa syytään.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
ootko vajakki kakkinu uimahalliin. pääsit lehteen.Rescuer kirjoitti: La Elo 23, 2025 8:08 pm ^
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Unohti, ettei olekaan lonesjuccana palstalla ja aloitti lauseet pienelläJanitaSlim kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 11:12 pmootko vajakki kakkinu uimahalliin. pääsit lehteen.Rescuer kirjoitti: La Elo 23, 2025 8:08 pm ^
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ootko vähän vajakkiTiinas kirjoitti: Ti Elo 26, 2025 8:10 amUnohti, ettei olekaan lonesjuccana palstalla ja aloitti lauseet pienelläJanitaSlim kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 11:12 pmootko vajakki kakkinu uimahalliin. pääsit lehteen.Rescuer kirjoitti: La Elo 23, 2025 8:08 pm ^
Se olisikin ollut ensimmäinen kerta, kun vassari myöntää jonkun olevan omaa syytään.![]()
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Mites knobster ja muut äärivassarit, vika on niiden mielestä aina persuissa, koskaan eivät huomaa omaa syyllisyyttään. Knobster on tyypillinen vassari, joka ei ikinä pysty asialliseen keskusteluun vaan heti alkaa ad-hominem syyttely ja valehteleminen, sekä vihapuhe persuista.Knobster kirjoitti: La Elo 23, 2025 7:30 pm ^
^ Sori, tuo pelikirja on teillä natseilla vanhentunut auttamattomasti. Onneton yritys.
Taas knobster on sekaisin, näkee vihervassarien tyyliin natseja kaikkialla. Kirsi Pihaa ja knobsteria yhdistää se, että natseja on kaikkialla, marssii jopa heidän ikkunoidensa alla. Knobster pelaa suoraan idollinsa Putinin pelikirjan mukaan, kaikki erimieltä olevat ovat natseja.Knobster kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 9:59 pm ^ Sori, tuo pelikirja on teillä natseilla vanhentunut auttamattomasti. Onneton yritys.
Älä sure knobster kaikki ovat sinut jo tyhmäksi havainneet ja nauravat sinulle putinisti natsikommarille. Pieni lohdutus sinulle, et ole ihan niin tyhmä, kuin aatetoverisi ja kaverisi kumisilmä, mutta ei kaukaa liipaise.
^
Mahtaako huoneessasi olla vihervassari tällä hetkellä? Kannattaa myös tsekata kaapit Kirsi Pihan varalle. Minä ilmestyn sitten kolmantena. En kerro minä päivänä.
PS. sinä olet ehta idioottinasu
Mahtaako huoneessasi olla vihervassari tällä hetkellä? Kannattaa myös tsekata kaapit Kirsi Pihan varalle. Minä ilmestyn sitten kolmantena. En kerro minä päivänä.
PS. sinä olet ehta idioottinasu
Totisesti, niin on.Knobster kirjoitti: La Elo 30, 2025 1:04 pm ^
PS. sinä olet ehta idioottinasu![]()
Heikkolahjainen persuli, koska muunlaisia ei ole.
Kukahan sieltä seuraavaksi erotetaan, peltokangas vai hakkaraisen manttelinperijä keskinkertainen.
Entä hoitoonohjataan, peltokangas, purra vai tuomion saanut lentokoneriehuja mitättömyys.
Tuliko karhere aikoinaan sitä niikkoa äänestettyä, joka sittemmin myynyt täysin luvatta omiin nimiinsä kaupungin lyhtypylväitä vaalimainispaikoiksi
Ei rikosta, johon tämä mainehaitta idolisi ei olisi syyllistynyt
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Ja jälleen kerran ketju joka ei liity mamuihin millään tavalla, niin ensin sinne tulee joku knobsterin hengenheimolainen sönköttämään jotain "entä jos olisi ollut mamu" ja sitten kun siihen vastataan, tulee knobster valittamaan kuinka on taas säälittävä tarve parkua mamuista, vittu kukaan puhunut mamuista mitään ennen kuin itse aloititte

-
Päiväkahvittelija
- Harjunpää
Ottaapa se koville. Kokeile kannabista!damfin kirjoitti: La Syys 06, 2025 2:42 pm Ja jälleen kerran ketju joka ei liity mamuihin millään tavalla, niin ensin sinne tulee joku knobsterin hengenheimolainen sönköttämään jotain "entä jos olisi ollut mamu" ja sitten kun siihen vastataan, tulee knobster valittamaan kuinka on taas säälittävä tarve parkua mamuista, vittu kukaan puhunut mamuista mitään ennen kuin itse aloititte![]()
![]()
right-wing extremist violence has been responsible for the overwhelming majority of fatalities, amounting to approximately 75% to 80% of U.S. domestic terrorism deaths since 2001