Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Salmari
Javier Pena

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Miten tämä asia on nupittaren ketjuun eksynyt. No samapa tuo kenen mikkihiiren ketjussa asiasta puhutaan.

Makehan on amiksen käynyt hiukan heikompaa ainesta oleva ruuvaaja ja naputtaja, dimexpelle. Asuu maalla ja rassaa autoja vapaa-ajallaan. Ulkomaan matkat suuntautuvat Teneriffalle, jossa otetaan all-inklusive ja istutaan uima-altaalla koko loma. Välillä käydään Tallinnassa hakemassa lasti. Ei tunne ketään kuka olisi käynyt yliopiston

Pojalle ostetaan mopo, jota yhdessä rassataan niin että kulkee 100 km/tunnissa. Pojat kato haluaa ja pojat on poikia. Myöhemmin ostetaan joku vanha lintta , jolla sitten ajellaan pitkin kyliä yöt. Niin isäkin teki aikoinaan

Vaimo perinteisiä arvoja kannattava, jolle mies on perheen pää ja kotona on miesten työt ja naisten työt, pillua annetaan aina kun perheen pää niin haluaa. Ja Makehan haluaa, hänelle se on ihmisoikeus ja pillu puute saa hänet suuttumaan. Tosin Make ei munaansa osaa juurikaan käyttää, oma nautinto on pääasia ja pikku munaa pitää lutkuttaa ja venytellä ennenkuin se toimii.

Makelle olisi pahin painajainen jos nainen ansaitsi enemmän tai olisi paremmin koulutettu.

Ei jumalauta, mies vai mikkihiiri :lol:
Nyt on alkanut tulemaan muutamia kertoja ettei p**lua ole tullut kuten pitää, onneksi itsellänikin on sarvi sen verran rauhoittunut ettei jokainen ei ole lopputilin paikka, sen kyllä teen että jos en saa silloin kun pitää jätän asian muistiin ja pihtaan kun sen aika tulee. On pari kertaa tullutkin ja onhan sitä tuhinaa tullut toisinkin päin. Pihtaaminen pihtaamisesta, selvä peli.
Koskaan en ole toosasta rahalla maksanut suoraan, vaimoa olen vienyt matkoille yms. koska onhan hän lasteni äiti.
Siitä olen ylpeä että jo aikoinaan tunnistin naisten pelin ja millä pyrkivät kiristämään, epäonnistuivat ja pahasti.
Käteenkin voi vetää ettei tarvitse alistua kerjäämään
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Make69

Viesti Kirjoittaja Make69 »

Luulin että täällä olisi ollut kunnon tykittelyä mutta nyt tuli kyllä pettymys... Nämä palautteet ovat ihan liian kesyjä, saisinko jotain tiukempaa settiä. Tämä on jotenkin sellaista tekstiä mitä olettaa lukevansa homoilta / lesboilta ja vieläpä sellaisilta jotka eivät tienaa omia rahojaan. Ja huom! omien rahojen tienaaminen tarkoittaa yksityistä sektoria ei julkisen sektorin tissiä.

Tästä muuten extrapisteet typeryydestä ja väärässä olemisesta :D

"Makehan on amiksen käynyt hiukan heikompaa ainesta oleva ruuvaaja ja naputtaja."
Make69

Jatkan vielä edellistä aihetta, ymmärrän tämän hyökkääjien reaktion niin että heille on uhka jos mies on vielä mies eikä arastele sitä kertoa, tykkää pillusta ja haluaa olla sukupuolensa edustaja ylpeästi. Nämä samat naiset jotka tallaavat länsimaista miestä ovat pöksyt litimärkänä kun tummemman pigmentin omaava mies vähän kuiskuttelee. Samaiset naiset ovat kiimaisen raivon vallassa kun ehdottaa että pakolaisten pitää olla jatkossa naisia kun miehiä tuli jo kymmeniä tuhansia, ei vaan käy. Syytä voi vain arvailla.
Ja onko sekään ihme että miehet naisistuvat kokoajan, naiset kusevat E-pillereiden estrogeenit viemärivesiin ja saatana kalatkaan eivät enää tiedä ovatko Pekkoja vai Pirkkoja, menettävät lisääntymiskykynsä tuollaisen kemiallisen hyökkäyksen edessä.
Onneksi löysin vaimoni aikoinaan kun ei vielä ollut tätä ihme vouhotusta missä naiset haluavat olla miehiä mutta eivät kuitenkaan ole. Miettikääs armeijaa, toinen sukupuoli menee sinne vankeuden uhalla ja toinen saa mennä jos sattuu huvittamaan, siinä teille tasa-arvoa.
Ja se perkeleen väsynyt kommentti että naiset synnyttää, no ensinkään se ei ole pakko ja eihän naiset enää edes synnytä, kun ovat niin "voimaantuneita", paitsi silloin kun ovat jotain vailla mitä eivät itse osaa. Silloin vedetään se avuttoman naisen kortti esiin.
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Knobster kirjoitti: Su Syys 07, 2025 8:54 am Ja näin :D Vitun lampaat haha.
Voi pientä lammasraukka knobsteria, olet todella tyhmä ja sairas trolli, kaikki nauravat sinulle ja tyhmyydellesi, olet yhtä tyhmä ja osaamaton pelle kuin kaverisi kumisilmä.
Make69

Karhere kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 10:16 pm
Knobster kirjoitti: Su Syys 07, 2025 8:54 am Ja näin :D Vitun lampaat haha.
Voi pientä lammasraukka knobsteria, olet todella tyhmä ja sairas trolli, kaikki nauravat sinulle ja tyhmyydellesi, olet yhtä tyhmä ja osaamaton pelle kuin kaverisi kumisilmä.
Kiitos samoin, en tunne sinua mutta vaistoan että olet luuseri.
ChingShih
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Salmari kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 8:24 am Miten tämä asia on nupittaren ketjuun eksynyt.
Anteeksi, minun vikani tuo, käsi nousee virheen merkiksi. Vastasin Knobsterille tähän ketjuun, koska en halunnut suoltaa lautamiestekstiä siihen varsinaiseen ketjuun. Parempi ketju olisi varmaankin ollut Ärsyttää Murhainfossa tms. En tajunnut, että vastaukseni poikisi lisäkeskustelua tässä ketjussa. Knobsteriin se lisäkeskustelu nyt ei liity.

Päiväkahvittelija ja AlsSie, olen lukenut viestinne. En nyt tässä ketjussa vastaa enempää, kun nyt menee jo ohi.

AlsSielle vielä, ihana sinä! Empaattisena huolehdit muista ja kirjoitat asiaa perustellen ja pohtien eri näkökulmia, lähimmäisenrakkautta, kriittisyyttä ja oivalluksia unohtamatta. Haluaisin vastata kirjoitukseesi enemmän, mutta missähän ketjussa sen voisi tehdä; tämä ei taida olla se ketju.
Salmari
Javier Pena

Make69 kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 9:35 pm Jatkan vielä edellistä aihetta, ymmärrän tämän hyökkääjien reaktion niin että heille on uhka jos mies on vielä mies eikä arastele sitä kertoa, tykkää pillusta ja haluaa olla sukupuolensa edustaja ylpeästi. Nämä samat naiset jotka tallaavat länsimaista miestä ovat pöksyt litimärkänä kun tummemman pigmentin omaava mies vähän kuiskuttelee. Samaiset naiset ovat kiimaisen raivon vallassa kun ehdottaa että pakolaisten pitää olla jatkossa naisia kun miehiä tuli jo kymmeniä tuhansia, ei vaan käy. Syytä voi vain arvailla.
Ja onko sekään ihme että miehet naisistuvat kokoajan, naiset kusevat E-pillereiden estrogeenit viemärivesiin ja saatana kalatkaan eivät enää tiedä ovatko Pekkoja vai Pirkkoja, menettävät lisääntymiskykynsä tuollaisen kemiallisen hyökkäyksen edessä.
Onneksi löysin vaimoni aikoinaan kun ei vielä ollut tätä ihme vouhotusta missä naiset haluavat olla miehiä mutta eivät kuitenkaan ole. Miettikääs armeijaa, toinen sukupuoli menee sinne vankeuden uhalla ja toinen saa mennä jos sattuu huvittamaan, siinä teille tasa-arvoa.
Ja se perkeleen väsynyt kommentti että naiset synnyttää, no ensinkään se ei ole pakko ja eihän naiset enää edes synnytä, kun ovat niin "voimaantuneita", paitsi silloin kun ovat jotain vailla mitä eivät itse osaa. Silloin vedetään se avuttoman naisen kortti esiin.
Väärin meni. Halveksin karvaranteita ja en edes kuse niihin päin. Kaikki sompanssit ja irakit pois minun maasta.

Halveksin myös woketusta ja intersektionaalista feminismiä, se on naisille, jotka eivät pärjää miesten maailmassa, eivät työelämässä eivätkä vapaa-ajalla.

En ole töissä julkisella sektorilla vaan olen aina ollut it-alalla miesten kanssa töissä ja olen ansainnut kunnioituksen ihan muulla kuin tisseillä

Mutta maket tunnen:"minun muna ja minun tarpeet". Muulla ei ole väliä. Keskenkasvuinen mikkihiiri. Tuollaiset munanvenyttelijät laitan välittömästi luiskaan. Miehen pitää olla mies eikä kyrvällä ajatteleva juntti
Viimeksi muokannut Salmari, Ma Syys 08, 2025 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Make69

Salmari kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 11:12 pm Mutta maket tunnen, minun muna ja minun tarpeet. Muulla ei ole väliä. Keskenkasvuinen mikkihiiri
Eli päädymme loppuviimein siihen että mies ei saa vaatia / pitää puoliaan koska ei nyt vaan saa. Osa naisista taas yrittävät alistaa ja naisistaa miehiä joidenkin kohdalla siinä onnistuen, minä pidän puoleni ja ajattelen tarpeitani ja munaani, jopa pienellä ylpeydellä totean asian tälläisena soijapoika aikana. Ja se muuten oikeasti vielä lisää hyvää oloa että feministiä vituttaa. Asia minun osalta selvä ja loppuunkäsitelty.

Mutta se jäi mietityttämään onko sinulla jotain mikki hiirtä vastaan ja jos on niin miksi? Minä olen pitänyt aina hahmosta ja jos olet sitä mieltä että olen Mikki kannan kunniaa ylpeänä ja selkä suorana.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Make69, tämä viesti oli pökerryttävää. Ensimmäisestä virkkeestä lähtien. Huh huh. Se ei edes pidä paikkaansa, no, varmaan osa voi niin tehdä jos oikein mietitään, mutta ei tuo mitään yleistä mielestäni ole. Aika käsitys naisista.

Säännöstely... samaan aikaan pyyhin näkymätöntä hikeä tai turhautumista otsalta, voihan olla että se ensimmäinen tyttöystävä ei ollut libidoltaan yhtä korkealibidoinen kuin sinä niin haluamisenne eivät vaan menneet määrällisesti yksiin JA/TAIKKA hänen ei enää alkuseurustelun jälkeen tehnyt niin usein mieli eli hänen "normaalitasonsa" libidossa meni sanotaanko vaikka tasoon 6 ja sinun normaalitasosi sen sijaan pysyi tasossa 9-10.
Jos tämä tyttöystävä oli muutoin ihmisenä ihastuttava, niin laitoit hänet liuskaan pelkän seksimäärän takia, se on jotenkin kylmää touhua tai sitten ilmaiset asiat jotenkin heittotyyliin ja oikeasti niiden taustalla on ollut muutakin mietintää ja tuntemuksia. Joskus on myös niin, että (yleistys) naisten ei tee mieli, jos MUUT asiat suhteessa ovat huonosti; tunteet liittyvät kuvioon. En tiedä miten miehillä.

Make, nyt ihan oikeasti, jos vaimosikin lukee ketjua, niin näetkö hänet muunakin kuin "tavarana" ja "lastesi äitinä"? Mitä tunnet häneen, jos saa kysyä? Näetkö liittonne vain käytännön diilinä?
Kerron omaa kokemustani tässä, tiedän että naiset rahastavat / käyvät kauppaa piirakalla. Tiesin tämän jo nuorena miehenä, ensimmäinen vakavammin otettava tyttöystäväni alkoi pikkuhiljaa säännöstelemään, ettei nyt, ei jaksa, ehkä huomenna. Linkosin neidin pihalle samatien, en miettinyt hetkeäkään.
On ollut matkan varrella muutamia tai oikeastaan useampia naisia jotka treffeillä yrittivät maksattaa ruokansa ja juomansa minulla, ei onnistunut. Pihalle samantien.
Nykyinen vaimo on ymmärtänyt asian laidan jo yli 30 vuotta, asia mistä sanoin jo heti alkuun että minä en ala pihistelyä katsomaan. Nyt on alkanut tulemaan muutamia kertoja ettei p**lua ole tullut kuten pitää, onneksi itsellänikin on sarvi sen verran rauhoittunut ettei jokainen ei ole lopputilin paikka, sen kyllä teen että jos en saa silloin kun pitää jätän asian muistiin ja pihtaan kun sen aika tulee. On pari kertaa tullutkin ja onhan sitä tuhinaa tullut toisinkin päin. Pihtaaminen pihtaamisesta, selvä peli.
Koskaan en ole toosasta rahalla maksanut suoraan, vaimoa olen vienyt matkoille yms. koska onhan hän lasteni äiti.
Siitä olen ylpeä että jo aikoinaan tunnistin naisten pelin ja millä pyrkivät kiristämään, epäonnistuivat ja pahasti.
Käteenkin voi vetää ettei tarvitse alistua kerjäämään.
Mahdollisesti näin.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Mittee työ täällä "huuatte"? :)

Noh, huuelkoo vuaa.
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Knobster kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 7:13 am Mittee työ täällä "huuatte"? :)

Noh, huuelkoo vuaa.
Tein misoille ja niistä keskustelulle oman ketjun ja tämä jää knobsterille
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Perilla kirjoitti: Ti Syys 09, 2025 10:54 am

Noh, huuelkoo vuaa.
Kiva :) Minä en heihin kuulu.
Salmari
Javier Pena

Noh, huuelkoo vuaa.
Hyvä. Vaikka olen knobsterin kanssa usein eri mieltä ja en arvosta hänen lapsellista muiden haukkumista niin ei se mikään naistenvihaaja tai seksiinpainostaja ole.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Noh, huuelkoo vuaa.
Hyvä idea laittaa uusi ketju, Perilla. :)

Pahoittelut Knobsterille, postasin tähän ketjuun kuulumattoman viestin. Ylipäätään ikävää että tämmöinen yksilöity ketju on täällä.
Mahdollisesti näin.
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Onko lobsterilla hirttänyt kiinni kun nykyilmapiiri onkin woke, dei ja muu kulttuurimarxilainen-öyhötys vastainen?

Olit aikaisemmin pieni vähemmistö, mutta nykyään täysin yksin mielipiteinesi. Vituttaisi minuakin.

Punakynää ja banneja päivittäin. Hyvin sä vedät. Ja yksin. Tuplakin luovutti kun jauhotettiin jatkuvasti.. Ja hän kävi sentään töissä eikä koko ajan trollannut täällä.

Sinä yksinäisenä työttömänä et luultavasti keksi muuta täytettä päiviisi ja öihisi. Säälittävää.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Vastaa Viestiin