Se on varmistikin juuri noin. Jos sellaisia olisi tarpeeksi, niin ei tarvitsisi tyrkyttää naamaansa muutamasta satasesta tv-formaatteihin.
Seksuaalista väkivaltaa Julkkisselviytyjät 2016 (Mira Luoti)
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Re: Seksuaalista väkivaltaa Julkkisselviytyjät 2016 (Mira Luoti)
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Mutta tämä sivusto ei taida vastata kovin isoa otantaa Suomen kansasta. Luulen että kuuntelijoita on kyllä Suomen mittapuulla ollut vähintään hyvin, ainakin estradien koosta päätellen. Kai ne levytkin ihan hyvin möi.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:19 pmSe on varmistikin juuri noin. Jos sellaisia olisi tarpeeksi, niin ei tarvitsisi tyrkyttää naamaansa muutamasta satasesta tv-formaatteihin.
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
No sitten se on ollut vielä typerämpää mennä muutamasta satasesta apinan kanssa metsään. Jos siihen ei siis ole ollut mitään erityistä syytä.Stonedar kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:51 pmMutta tämä sivusto ei taida vastata kovin isoa otantaa Suomen kansasta. Luulen että kuuntelijoita on kyllä Suomen mittapuulla ollut vähintään hyvin, ainakin estradien koosta päätellen. Kai ne levytkin ihan hyvin möi.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:19 pmSe on varmistikin juuri noin. Jos sellaisia olisi tarpeeksi, niin ei tarvitsisi tyrkyttää naamaansa muutamasta satasesta tv-formaatteihin.Stonedar kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 11:33 am
Mä vähän luulen että täällä ei juuri kukaan ole perehtynyt bändin musiikkiin juuri yhtä tai kahta radiosoittobiisiä enempää.
Noihin ohjelmiinhan pyydetään mukaan ihmisiä, joiden oletetaan kiinnostavan katsojia, että saisi katsojalukuja. Kuvaus- tai muista palkkioista ei ole minulla mitään hajua.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:55 pmNo sitten se on ollut vielä typerämpää mennä muutamasta satasesta apinan kanssa metsään. Jos siihen ei siis ole ollut mitään erityistä syytä.Stonedar kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:51 pmMutta tämä sivusto ei taida vastata kovin isoa otantaa Suomen kansasta. Luulen että kuuntelijoita on kyllä Suomen mittapuulla ollut vähintään hyvin, ainakin estradien koosta päätellen. Kai ne levytkin ihan hyvin möi.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:19 pm
Se on varmistikin juuri noin. Jos sellaisia olisi tarpeeksi, niin ei tarvitsisi tyrkyttää naamaansa muutamasta satasesta tv-formaatteihin.
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Ja sinne valikoituu sitten ne, jotka syystä tai toisesta ovat sen valmiita rahaa tai muuta intressiä vastaan mukaan lähtemään. Tässä tapauksessa siitä maksettiin 500 euroa.Stonedar kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 1:34 pmNoihin ohjelmiinhan pyydetään mukaan ihmisiä, joiden oletetaan kiinnostavan katsojia, että saisi katsojalukuja. Kuvaus- tai muista palkkioista ei ole minulla mitään hajua.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:55 pmNo sitten se on ollut vielä typerämpää mennä muutamasta satasesta apinan kanssa metsään. Jos siihen ei siis ole ollut mitään erityistä syytä.Stonedar kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:51 pm
Mutta tämä sivusto ei taida vastata kovin isoa otantaa Suomen kansasta. Luulen että kuuntelijoita on kyllä Suomen mittapuulla ollut vähintään hyvin, ainakin estradien koosta päätellen. Kai ne levytkin ihan hyvin möi.
Tuli katottua tää PMMP -dokkari, ja sitä voisi kuvata kolmella sanalla: Uhriutumista, uhriutumista ja uhriutumista.
-
Georgie Davis
Juurikin noin.Yarden kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 11:57 pm Tuli katottua tää PMMP -dokkari, ja sitä voisi kuvata kolmella sanalla: Uhriutumista, uhriutumista ja uhriutumista.
Tämä on härmäläisten ämmien yleinen tapa.
Käsittääkseni narsistit pystyvät olemaan "hurmaavia", välittämään pinnallista vetovoimaa tms, mutta lämpimyyttä eivät varmaan osaa välittää, kun ei ole empatiaa tai välittämistä (muusta kuin itsestä).Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 9:48 amIhan yleisellä tasolla, niin eivätkös narsistit monesti halua ja osaakin antaa itsestään juuri tuollaisen kuvan.Cadi John kirjoitti: La Syys 13, 2025 5:22 pm ^
^
”Mira Luodista piirtyy valehtelevan narsistin piirteet hyvin voimakkaasti.”
Ross mun täytyy sanoa et itselleni ei tämmöinen välity. Mitä olen hänet livenä kohdannut niin mielestäni oli todella lämminhenkinen ja mukava. Ja en ole tavannut häntä missään keikalla, ei kuulu kotimainen musiikki meikäläisen korvanapeissa vaan ihan muussa yhteydessä.
Olen tässä miettinyt julkisuuden vaikutusta narsismiin. Syy - julkisuus--> seuraus -> jonkinlainen narsismi.
Eli olisiko jonkinlainen ns. julkisuuden narsistisuus yleistä julkkiksilla? Voitaisiinko otaksua että kuka tahansa joka nousee julkisuuteen ja saa paljolti suosiota ja ihailua, josta tulee idoli, niin se sekoittaa vaatimattomankin pään ja "uusi normaali" irtauttaa ihmisen tavan elämisestä. Toisin sanoen liri alkaa nousta hattuun ja kaikki alkaa pyöriä enemmän oman itsen ympärillä? Julkisuuteen voi myös jäädä koukkuun. Olen pohtinut tätä mm. Britney Spearsin kohdalla ja ihan yleisellä julkkistasolla.
Mahdollisesti näin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Eipä yllätä lainkaan.Yarden kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 11:57 pm Tuli katottua tää PMMP -dokkari, ja sitä voisi kuvata kolmella sanalla: Uhriutumista, uhriutumista ja uhriutumista.
Kiitos että katsoit sen puolestani!!!
Olen sinulle tunnin elämästä velkaa.
Dokumentti pitäisi katsoa, että siitä pystyisi jotain sanomaan. Yritän pystyä siihen, jotenkin ei tee kovin mieli - tuntuu kuin jo ennakkoon tietäisi mitä siinä on, mutta olen kyllä heidän asiansa kannalla - seksuaalinen häirintä ei ole ok, julkkistenkaan kohdalla. Olen katsonut Luodin ig-sivun päivityksiä tarinoista, siellä on luonnollisesti hypetys päällä dokumentista ja dokkariin tykästyneet kutsuvat Luotia ja Vesalaa Supersankareiksi.
Olen pohtimisten jälkeen tullut siihen tulokseen, että pidän sankareina ennemmin raskaan työn tekijöitä, joilla valituksen aiheena on työstä kipeytyneet paikat. PMMP on varmaan hyvä esimerkki kuitenkin kaikille siitä, ettei kannata luovuttaa, jos tulee vähättelyä tai häirintää, vaan mennä vaan eteenpäin. Rohkeita itseensä ja musiikkiinsa uskojia, näin on varmaaan totta sanoa.
Kuuluuko PMMP:hen 2 laulajan lisäksi muita? Soittajia? Tms. Tuli mieleen, että jos kuuluu, niin onko heidän osuutensa sivuutettu. Tämä tuli kauttateitse mieleen, kun pohdin miten jotkut julkkikset eivät nosta esiin menestykseen liittyviä muita ihmisiä, mikä on väärin.
Hyvä että PMMP on olemassa, en nyt vain pääse hypetykseen asti mutta kannatan silti ok asiaa. Lisäsin tämän selkeytykseksi. Ehkä poistan koko postauksen, ettei tule väärinkäsityksiä.
Olen pohtimisten jälkeen tullut siihen tulokseen, että pidän sankareina ennemmin raskaan työn tekijöitä, joilla valituksen aiheena on työstä kipeytyneet paikat. PMMP on varmaan hyvä esimerkki kuitenkin kaikille siitä, ettei kannata luovuttaa, jos tulee vähättelyä tai häirintää, vaan mennä vaan eteenpäin. Rohkeita itseensä ja musiikkiinsa uskojia, näin on varmaaan totta sanoa.
Kuuluuko PMMP:hen 2 laulajan lisäksi muita? Soittajia? Tms. Tuli mieleen, että jos kuuluu, niin onko heidän osuutensa sivuutettu. Tämä tuli kauttateitse mieleen, kun pohdin miten jotkut julkkikset eivät nosta esiin menestykseen liittyviä muita ihmisiä, mikä on väärin.
Hyvä että PMMP on olemassa, en nyt vain pääse hypetykseen asti mutta kannatan silti ok asiaa. Lisäsin tämän selkeytykseksi. Ehkä poistan koko postauksen, ettei tule väärinkäsityksiä.
Mahdollisesti näin.
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
No olet käsittänyt väärin, jos luulet etteivät jotkut narsisteista osaisi välittää itsestään "lämpimyyttä".AlsSie kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 12:46 amKäsittääkseni narsistit pystyvät olemaan "hurmaavia", välittämään pinnallista vetovoimaa tms, mutta lämpimyyttä eivät varmaan osaa välittää, kun ei ole empatiaa tai välittämistä (muusta kuin itsestä).Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 9:48 amIhan yleisellä tasolla, niin eivätkös narsistit monesti halua ja osaakin antaa itsestään juuri tuollaisen kuvan.Cadi John kirjoitti: La Syys 13, 2025 5:22 pm ^
^
”Mira Luodista piirtyy valehtelevan narsistin piirteet hyvin voimakkaasti.”
Ross mun täytyy sanoa et itselleni ei tämmöinen välity. Mitä olen hänet livenä kohdannut niin mielestäni oli todella lämminhenkinen ja mukava. Ja en ole tavannut häntä missään keikalla, ei kuulu kotimainen musiikki meikäläisen korvanapeissa vaan ihan muussa yhteydessä.
Kyllä dokkarissa oli myös näitä muita jäseniä, mutta he olivat "setiä" ja heidän roolinsa oli lähinnä puolestauhriutua ja kompata Miran ja Paulan sanomisia.AlsSie kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 2:13 am Kuuluuko PMMP:hen 2 laulajan lisäksi muita? Soittajia? Tms. Tuli mieleen, että jos kuuluu, niin onko heidän osuutensa sivuutettu. Tämä tuli kauttateitse mieleen, kun pohdin miten jotkut julkkikset eivät nosta esiin menestykseen liittyviä muita ihmisiä, mikä on väärin.
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Kanavasurffailin silloin juuri "sopivasti" ja osui dokkari silmiin sellaisesta kohtaa, jossa daamit keskenänsä stadion-keikalla puhuivat yleisölle jotain naisvoima ja -energia lässytystä. Koitin hakea inspiraatiota, että ihan jo tämän ketjun keskustelun vuoksi katsoisin dokkarin loppuun, mutta ei vaan pystynyt. Mietin niitä miehiä, jotka olivat olosuhteiden vuoksi päätyneet keikalle, että mitähän siitä paatoksellisesta vuodatuksesta miettivät. Vaihdoin parin kolmen minuutin jälkeen kanavaa...Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 1:28 amEipä yllätä lainkaan.Yarden kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 11:57 pm Tuli katottua tää PMMP -dokkari, ja sitä voisi kuvata kolmella sanalla: Uhriutumista, uhriutumista ja uhriutumista.
Kiitos että katsoit sen puolestani!!!
Olen sinulle tunnin elämästä velkaa.![]()
Nythän tuo karvaranne on TAAS oikeudessa seksuaalirikoksesta.
Nuslimi nussii aina, vaikka väkisin
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Eiks tää oo just tää Mira Luoti keissiSalmari kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 5:21 pm Nythän tuo karvaranne on TAAS oikeudessa seksuaalirikoksesta.