Aivotonta menoa - kirjaimellisesti!

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Rapsuttaja
Martin Beck

Re: Aivotonta menoa - kirjaimellisesti!

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

RL11/6 kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 3:09 pm Pää on jokseenkin turha osa ihmisessä.
Olet väärässä. Nokia Mission entinen johtaja ja kaappihomo Markku Koivisto seurueineen yritti herättää henkiin kuolleen ruumiinavauspotilaan Helsingin yliopiston oikeuslääketieteellisellä laitoksella. Kuollut ei suostunut heräämään, sillä häneltä oli ehditty jo poistaa sisäelimet ja aivot. Koska kyse oli yliopistolla tehdystä lääketieteellisestä kokeesta, voidaan suurella varmuudella todeta, että ilman aivoja ei ihmistä voi tuoda takaisin kuolleista.
Millions must go.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Rapsuttaja kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 4:19 pm
RL11/6 kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 3:09 pm Pää on jokseenkin turha osa ihmisessä.
Olet väärässä. Nokia Mission entinen johtaja ja kaappihomo Markku Koivisto seurueineen yritti herättää henkiin kuolleen ruumiinavauspotilaan Helsingin yliopiston oikeuslääketieteellisellä laitoksella. Kuollut ei suostunut heräämään, sillä häneltä oli ehditty jo poistaa sisäelimet ja aivot. Koska kyse oli yliopistolla tehdystä lääketieteellisestä kokeesta, voidaan suurella varmuudella todeta, että ilman aivoja ei ihmistä voi tuoda takaisin kuolleista.
Olen tästä aiheesta luennoinnutkin aikaisemmin muistaakseni pari vuotta sitten. Kyseessä ei ollut yliopistollinen koe, vaan uskonnollisen liikkeen yritys herättää "kuollut" henkiin. Siteeratakseni kollegaani Rauni Leena (RL) Luukanen-Kildeä: "kuolemaan ei ole".

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Rapsuttaja
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

RL11/6 kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 4:34 pm Olen tästä aiheesta luennoinnutkin aikaisemmin muistaakseni pari vuotta sitten.
Ai jaa, olikos tämä siellä Davosissa? Yleisössä varmaan oli tärkeitä henkilöitä, kuten prinsessa Diana, Obama, Einstein, Jung ja tietysti Freud.
Millions must go.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Rapsuttaja kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 4:57 pm
RL11/6 kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 4:34 pm Olen tästä aiheesta luennoinnutkin aikaisemmin muistaakseni pari vuotta sitten.
Ai jaa, olikos tämä siellä Davosissa? Yleisössä varmaan oli tärkeitä henkilöitä, kuten prinsessa Diana, Obama, Einstein, Jung ja tietysti Freud.
En tiedä seuraavatko nuo henkilöt murha.infoa, niin en osaa asiaan vastata. Unohdit kuitenkin Osama Bin Ladenin (rauha hänen sielulleen) listaltasi ja hänen tiedän varmuudella seuraavan kirjoitteluani.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
DEEPFAKE

Viesti Kirjoittaja DEEPFAKE »

Ajattelin tipauttaa aiheeseen sopivan dokumenttielokuvan ohi menessäni palstan psykiatrian asiantuntijan tarkastettavaksi olemmeko matkalla mielipuolisuuteen.

hhdg
Remington Steele

Re:

Viesti Kirjoittaja hhdg »

Tiina kirjoitti: La Heinä 28, 2007 2:59 pm
Kovax kirjoitti:Ei se koko vaan miten sitä käyttää :D
Miten mulla on sellanen tunne/muistikuva että tuolla tavalla sanotaan jostain muusta ruumiinkappaleesta? :roll:
Voi olla että muistan väärin...
Aivojen koko ei tosiaan korreloi esimerkiksi älykkyyteen.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Harmi kun en muista nimeä, mutta joku naispuolinen professori omasi aivoit joista puuttui puolet. Oliko vielä niin että nimenomaan toinen puolisko kahdesta. Että vähillä aivoillakin pääsee professoriksi asti. (Jos olisi ollut mies, niin olisi varmaan päätynyt presidentiksi.)
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin