Kela, Sossu, Työvoimatoimisto

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Kela on paska laitos eivät meinanneet maksaa miulle vammaistukea silloin kun olin täysinliikunta kyvytön en pystyny muutakun päätä liikuttamaan. ja äidille eivät meinanneet hyväksyä kahden viikon sairaslomaa silloin kun olin teho-osastolla eikä tienny kuolenko vai en. Väittivät että äiti on täysin työkykyinen.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Bombay kirjoitti:
Kela onkin yksi iso persereikä, aikoinaan kävin työttömänä ruinaa että maksavat mun opintolainan korot (niin ne silloin ainakin maksoi, en tiedä nykyään miten on..),
Jos neljän viimeisen kk:n keskimääräiset tulot on jotai vissiin 750-780e paikkeilla, niin maksaa.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

WhoIam kirjoitti:Kela on paska laitos eivät meinanneet maksaa miulle vammaistukea silloin kun olin täysinliikunta kyvytön en pystyny muutakun päätä liikuttamaan. ja äidille eivät meinanneet hyväksyä kahden viikon sairaslomaa silloin kun olin teho-osastolla eikä tienny kuolenko vai en. Väittivät että äiti on täysin työkykyinen.
Siis tämä juuri on käsittämätöntä!! Kysehän on laitoksesta, jonka pitäisi auttaa ja turvata kansalaisten toimeentulo silloin, kun he tukea tarvitsevat.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Tässäpä vähän mietittävää.Jos tämä juttu on tosi niin...En viitsi kommentoida sen enempää, sillä tässä tapauksessa en pysty kirjoittamaan asiallisesti :x

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/115172.shtml

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa ... apa/115372
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Just just. Pelasta lapsesi henki -> Hyvinvointivaltiomme Suomen Kela ja kaikki mahdolliset tahot kostaa sen joko karhuamalla rahoja tai jättämällä maksamatta. JES. *raivoissaan*
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^niin onhan se ilmeisesti synti ja häpeä, että tämänkaltaisen teon takia säästyy yhteiskunnan rahoja mahdollisesti 30000-50000 € vuodessa

Salonen halusi varmistaa, ettei tehty leikkaus aiheuta luovuttajalle vaaraa tai haittaa. Hän huomauttaa, että elimen luovuttaminen on yhteiskunnan kannalta arvokas teko.

- Jo pelkästään dialyysihoito, jota tyttärelle aiemmin jouduttiin antamaan, maksaa sairaalakäynteineen 30 000-50 000 euroa vuodessa, laskee Salonen.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Olen lukenut tosta tapauksesta aikaisemminkin. Elinsiirto leikkaus maksaa ihan helvetin paljon monta kymmentä tuhatta mutta pidemmän päälle Dialyysit käyvät kalliiksi ja elämän laatu on paljon parempi siirron saaneena kuin dialyysissa.Olen ollut elinsiirto osastolla (Miulle on tehty maksansiirto) ja huomaa kyllä kuinka paljon vaikeampaa dialyysissa olevilla on niihin verrattuna jotka ovat munuaisen saaneet. Ei tarvitse käydä sairaalassa useita kertoja viikossa ym.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Vastaa Viestiin