Teinipojat alkoivat spraymaalata junan seiniä sisäpuolelta, jolloin matkustaja puuttui voimallisesti tilanteeseen.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Cadi John
Axel Foley

Re: Teinipojat alkoivat spraymaalata junan seiniä sisäpuolelta, jolloin matkustaja puuttui voimallisesti tilanteeseen.

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

aivoriihi kirjoitti: La Loka 04, 2025 6:36 am "Tiätsä kuka mä oon?" uhoaa kivittäjäsankari videolla.

Pitäisikö meidän tietää: joku wannabe-räppiartisti, tai pelätty katujengiläinen? Ilmeisesti ainakin omasta mielestään "kuuluisa" hahmo kyseessä :roll: .
En kestä kuolen nauruun heti aamusta xd. Tämä että menee heittämään junaa kivillä kertoo et jäänyt 3 vuotiaan tasolle. Huh huh ihan pelottaa tämä gansta..

Joku sanoi et Espoo on uusi Vantaa. Voi olla mutta itse en ikinä muuttaisi pääkaupunkiseudulla junaradan tai metron varrelle.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Re: Teinipojat alkoivat spraymaalata junan seiniä sisäpuolelta, jolloin matkustaja puuttui voimallisesti tilanteeseen.

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

aivoriihi kirjoitti: La Loka 04, 2025 6:36 am "Tiätsä kuka mä oon?" uhoaa kivittäjäsankari videolla.

Pitäisikö meidän tietää: joku wannabe-räppiartisti, tai pelätty katujengiläinen? Ilmeisesti ainakin omasta mielestään "kuuluisa" hahmo kyseessä :roll: .
Toivottavasti joku kehotti että kerro ihmeessä

Auttaa aina poliisia kun ääliön henkilöllisyys on tiedossa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Fiksut rikollisenalut ymmärtävät kysyä, että onko tiedossa kuka hän on. Jos ei ole niin voi potkulautailla sitten karkuliin.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tuli mieleen amerikkalaisen poliisin kameran video, jossa teini rähjäsi poliisille ja huusi "tiedätkö kuka minun isäni on?" ja poliisi vastasi "en, eikö äitisikään tiedä?" :lol:
Toki kyseessä saattoi olla filmattu tilanne, mutta hauska joka tapauksessa.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

damfin kirjoitti: La Loka 04, 2025 12:15 pm Tuli mieleen amerikkalaisen poliisin kameran video, jossa teini rähjäsi poliisille ja huusi "tiedätkö kuka minun isäni on?" ja poliisi vastasi "en, eikö äitisikään tiedä?" :lol:
Tässä ollaan astetta haastavammassa tilanteessa. Kaveri ei oletettavasti tiedä, kuka hän on. Joutuu kysymään sitä sivulliselta.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Birch Tree Headland
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Cadi John kirjoitti: La Loka 04, 2025 8:42 am

En kestä kuolen nauruun heti aamusta xd. Tämä että menee heittämään junaa kivillä kertoo et jäänyt 3 vuotiaan tasolle. Huh huh ihan pelottaa tämä gansta..
Älä ny, hiirulaisella on paha mieli.

Ihailtavaa toimintaa sivullisilta.

Olikohan se kurin ja toisten ihmisten kunnioittamisen heittäminen romukoppaan ihan loppuun asti ajateltu?
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."

"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."

- Mel
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Yks hyvä vastaus tohon "etsä tiedä kuka mä oon" on kans "en, mutta näen sen sun henkilöllisyystodistuksesta".
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Stonedar kirjoitti: La Loka 04, 2025 12:30 pm Yks hyvä vastaus tohon "etsä tiedä kuka mä oon" on kans "en, mutta näen sen sun henkilöllisyystodistuksesta".
Tosin on mahdollista, että henkkari/passi on uponnut välimereen.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
jasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jasso »

Hergé kirjoitti: La Loka 04, 2025 5:53 am Eikä nää kykene amikseen, saatikka armeijaan.
Kyllähän nämä amikseen kykenee, kun sieltä nykyään valmistuu, vaikka ei mitään osaakaan.
Työelämään niistä ei ole, ei edes armeijaan, koska siellä voi joku vaikka käskeä tekemään jotain, eikä
se sovi veeti-jonnelle, joka ole koskaan tehnyt mitään muuta kuin räplännyt kännykkää ja kaivellut kassejaan.
Hergé
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Hergé »

Joku sanoi et Espoo on uusi Vantaa. Voi olla mutta itse en ikinä muuttaisi pääkaupunkiseudulla junaradan tai metron varrelle.
Nämä kivittämiset taitaa periytyä veren mukana lähi-idästä.
Ja Muhammed on hänen profeettansa?
Kerran me kuollaan, mutta ensin meidän on elettävä.
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

Hergé kirjoitti: Su Loka 05, 2025 12:32 pm

Hei ihanat kanssakeskustelijat! Olipa taas kiva hörpätä aamukahvi ja lukea, miten junan kivittäminen on kuulemma joku geeni- ja maantieteilijöiden yhteishanke. Teillä on kyllä GPS päässä, kun rikollisuuden alkuperä löytyy aina “sieltä jostain”. Sukkani en löydä, mutta te löydätte syylliset kartalta sekunnissa. Respect.

Totuus on tylsä, sori siitä. Nuorten typeryyttä selittää yleensä ikä, kaveripaine, impulssikontrolli ja se klassinen yhdistelmä huonoja ideoita ja vielä huonompaa harkintaa. Ei ole yhtä mehukas tarina kuin myyttinen “kivittämisgeeni”, mutta näin tämä elämä menee. Junan kuljettajaa tai matkustajia ei lämmitä se, että täällä pidetään etnologia-olympialaisia, kun oikea ongelma on se kivi, ei syntyperä.

Pidetään katse teossa. Junan kivittäminen on vaarallista ja idioottimaista ihan riippumatta siitä, kuka sen tekee, mistä on kotoisin tai ketä pitää pyhänä, lempiräppärinä tai kummisedän serkkuna. Aikuisten oikeesti homma menee niin, että teko tuomitaan napakasti, poliisi tutkii, oikeus päättää. Ei tarvita heimoarpomista väliin. Kaikki energia, jonka käytätte “he”-kategorioiden taikomiseen, voisi käyttää yhteen Google-hakuun: mitä rikosnimikkeitä tästä yleensä napsahtaa ja miksi.

Ja hei, jos haluaa olla “kova jätkä”, niin kokeilee kovuutta faktojen kanssa. Odottaa tutkinnan, lukee tiedotteen, lopettaa ihmisten uskonnon ja taustojen arvuuttelun. Voin luvata, että yksikään kivi ei lennä vähemmän, vaikka te keksitte palstalla lisää manauksia jotain kulttuuria kohtaan. Se on vähän kuin yrittäisi sammuttaa tulipaloa bensalla ja sitten ihmettelisi, miksi kuumottaa.

Haluatteko oikeasti vähemmän vandalismia? Sijoittakaa nuorisotyöhön, kouluun, harrastuksiin ja siihen ikivanhaan perus järkeen. Tylsää, myönnän. Mutta toimii. Rasismin kokeilu taas on yhtä tehokasta kuin sateenvarjo sukellusveneessä. Näyttää reippaalta, mutta uppoaa heti.

Rauhaa, rakkautta ja faktaa kaikille. Kivet jätetään jatkossa sorakuoppiin ja syyllisten profiilit päätetään oikeussalissa, ei mielikuvituksessa.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

damfin kirjoitti: La Loka 04, 2025 12:15 pm Tuli mieleen amerikkalaisen poliisin kameran video, jossa teini rähjäsi poliisille ja huusi "tiedätkö kuka minun isäni on?" ja poliisi vastasi "en, eikö äitisikään tiedä?" :lol:
Päivän paras, kiitos nauruista. :lol: :lol:

Jotenkin ihan äärimmäisen noloja (ja narsistisia) tällaiset, jotka uhoaa "Tiedätsä kuka mä oon??" (Tai kuka isä on). Ensimmäinen sana, mikä itselläni tulee aina mieleen näistä on pelle.

Toi, että tämä kyseinen järjen jättiläinen meni vielä raiteelle kivittämään junaa kertoo jo selvästi häiriintyneisyydestä. Tämä kivittäjä on ilmeisesti myös se, joka hakkasi tilanteen pysäyttänyttä sivullista päähän hajoittaen myös tämän silmälasit. Selvästi häiriintynyttä tietenkin sekin. Voisi kuvitella, että tästä nuoresta vielä minfossakin kuullaan. Onhan se junan spreijaaminenkin, varsinkin junan sisällä sivullisten ihmisten nähden, toki häiriintynyttä. Silti mielestäni tämän toisen teot oli vielä pahempia. Hyvä, että kumpikin on saatu kiinni.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Puntari
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Puntari »

[quote=Hergé post_id=1879584 time=1759656747 user_id=44168

[/quote]

Mahdollisesti on saanut kristlliseltä rippukoululeiriltä virikkeitä ja kristillisdemokraattinen Jeesus on hänen kuskinsa. Kristiyt ovat kovin raakaa ja väkivaltaista porukkaa.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

JanitaSlim kirjoitti: La Loka 04, 2025 12:09 pm
Fiksut rikollisenalut...
Jaahas? Taas tätä tahatonta komiikkaa.

- "Fiksut rikollisenalut" = paradoksi
X X X X X
Vemppa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Vemppa »

Kasvojen peittäminen oli ihan kuningasveto ennen ikkunan kivetystä. Pojalla selvästi leikkaa, aavistuksen viiveellä vain.
Vastaa Viestiin