Outokummussa Pohjois-Karjalassa kuolonkolari 3.10.25, turman aiheuttaneessa autossa kansanedustaja Hanna Räsäsen tytär

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Salmari
Javier Pena

Re: Outokummussa Pohjois-Karjalassa kuolonkolari 3.10.25, turman aiheuttaneessa autossa kansanedustaja Hanna Räsäsen tyt

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Pinacolada kirjoitti: La Loka 11, 2025 6:06 pm Jaaha. Tänne on joku jo kännikuskia ehtinyt puolustelemaan.
Ihan oikein että nimi kuvan kera on nyt julkista riistaa. Näyttää olevan ylilaudallakin.
Tämän tappajan puolustelija ei sitten yhtään osaa samaistua tapetun miehen perheen asemaan.
Jonkun isä, vaari, puoliso ja ystävä kuoli siksi että pärinä-veeti päätti lähteä kännissä ajamaan.
Hävetkää tämän olioin puolustelijat. Toivottavasti tälle pennulle tulee edes kunnolla kakkua.
Onko linkkiä ylilaudalle? On niin kusisen sekava paikka, jos ei keksi oikeaa hakusanaa sieltä ei löydä mitään.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Jarkallas
Martin Beck

Re: Outokummussa Pohjois-Karjalassa kuolonkolari 3.10.25, turman aiheuttaneessa autossa kansanedustaja Hanna Räsäsen tyt

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

jooniijuup kirjoitti: La Loka 11, 2025 5:51 pm Sori en oo kerenny vastamaan kun olin köymässä sukulaisen luona mutta tämä henkilö on kyllä outokummussa ajellut kännissä mutta sentään sen verran järkeä päässä ettei joensuuhun lähde ajamaan vai olisko todisteita että on joensuussa ajellut
Boldaus mun. Mitä vittua? Onko siis sun mielestä Suomessa eri paikkakunnilla kännissä ajelulle jotkin eri järkevyys asteet? Itse olen siinä käsityksessä että kännissä ajeleminen on aivan saatanan idioottimaista ja myös laitonta touhua ihan jokasella paikkakunnalla. Täysin käsittämätöntä kommentointia taas kännikuskitappajan puolustelijalta. En voi ymmärtää.
-jarkko, white nigger

immigrants are like sperm
millions get in only one works
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Jarkallas kirjoitti: Su Loka 12, 2025 9:19 am
jooniijuup kirjoitti: La Loka 11, 2025 5:51 pm Sori en oo kerenny vastamaan kun olin köymässä sukulaisen luona mutta tämä henkilö on kyllä outokummussa ajellut kännissä mutta sentään sen verran järkeä päässä ettei joensuuhun lähde ajamaan vai olisko todisteita että on joensuussa ajellut
Boldaus mun. Mitä vittua? Onko siis sun mielestä Suomessa eri paikkakunnilla kännissä ajelulle jotkin eri järkevyys asteet? Itse olen siinä käsityksessä että kännissä ajeleminen on aivan saatanan idioottimaista ja myös laitonta touhua ihan jokasella paikkakunnalla. Täysin käsittämätöntä kommentointia taas kännikuskitappajan puolustelijalta. En voi ymmärtää.
Järkimieshän tässä on kyseessä. Ajelee kännissä Outokummussa mutta ei Joensuussa. Outokummussa voi kännissä tappaa ihmisiä mutta ei Joensuussa. :mrgreen:
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

*Poistettu turha OT-öyhöviesti*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
jooniijuup
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja jooniijuup »

Private dick kirjoitti: Su Loka 12, 2025 1:11 pm
jooniijuup kirjoitti: La Loka 11, 2025 5:51 pm

Sori en oo kerenny vastamaan kun olin köymässä sukulaisen luona
Sulla oli tilapäinen bänni joten älä keksi omia selityksiä.
Ai oliko omasta mielestä kyllä pystyin vastaamaan teiän valittelu viesteihin mutta et oo tainnu tajuta
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

jooniijuup kirjoitti: Su Loka 12, 2025 3:17 pm

Ai oliko omasta mielestä kyllä pystyin vastaamaan teiän valittelu viesteihin mutta et oo tainnu tajuta
Porttikielto: jooniijuup

Viesti Kirjoittaja NILS-BOT » 09 Loka 2025, 08:00
Viimeksi porttikiellon saaneet:

jooniijuup – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2025-10-09 21:29:22
Squeeky
Nikke Knatterton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Squeeky »

Tasan yhtä laitonta: Olla pysähtymättä kärkikolmion kohdalla, ja olla väistämättä etuajo-oikeutettua kevyttä liikennettä kuin ajella ylinopeutta, kännissä, pillereissä tai vaikka katsastamattomalla autolla. Se, että tukit kevyen liikenteen väylän vetämällä parkkiin etuajo-oikeutetun kevlille on lähinnä kusipäistä, ei aivan laitonta.
Gravel is bicycle. Gravity is music. 24 years of composing. 6 years without drugs. Profession as Caretaker.
Haista Kaavittu
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

jooniijuup kirjoitti: La Loka 11, 2025 5:51 pm
Sori en oo kerenny vastamaan kun olin köymässä sukulaisen luona mutta tämä henkilö on kyllä outokummussa ajellut kännissä mutta sentään sen verran järkeä päässä ettei joensuuhun lähde ajamaan vai olisko todisteita että on joensuussa ajellut
Mitä helvettiä? Niin olisihan siellä jojensuussa tietenkin ollut isompi riski jäädä ratista kiinni. Sitähän sä meinasit? Kasva aikuiseksi.
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

jooniijuup kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 1:49 pm kuule sinä private dick tämmöisen vahinko kolarin uhrien tietojen levittäminen ei ole milläänlailla okei ja tämä kuljettaja ei ole tappaja tai tehnyt murhaa vain idioottimaisella tavalla kännipäissään ajamalla riistänyt jonkun viattoman ihmisen hengen. En ole tullut tänne mitään hyssyttelemään vain kertomaan faktat faktoina.

Vahinkokolarin? Ainoa vahinko tapahtui kun Leevi luuseri siitettiin, loppu onkin sitten kusipäisyyttå.
On kyllä uskomatonta että ajelu on saanut jatkua päivästä toiseen, ja kaverit tulee vielä tännekin puolustelemaan kännikuskia.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
siiantaika
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

Kugel kirjoitti: La Loka 04, 2025 1:34 pm Taitaa olla melko harva meistäkin, joka ei ole rattijuopon kyydissä ollut. Tietoisesti tai vahingossa. Ei ole kyse kasvatuksesta matkustajan kohdalla, mutta kuskilla kyllä.
Väitä siis epäsuorasti, että useimmat meistä kuuluvat siihen roskasakkiin, jonka kaveriporukoissa ajellaan kännissä alvariinsa. No tämän palstan kontekstissa ehkä juu, mutta useimmat suomalaiset eivät uskoakseni ja toivottavasti ole sellaista kuraa. Kännissä kaahailu on vielä ihan toisen kertaluokan tyhmyyttä. Siinä ei ole kyse enää ns. pakottavasta tarpeesta siirtyä baarista kotiin, vaan siinä otetaan tietoinen riski ihmisten tappamisesta ja rattiin on lähdetty täysin tarpeettomasti.

Itse olen elämässäni tuntenut yhden ihmisen, joka olisi ehkä halunnut jopa kokeilla kännissä (krapulassa) ajamista, mutta hänkin onneksi pelkäsi poliisia liikaa. Ei ole oltu kavereita kohta 20 vuoteen, kun hänellä oli päässä vikaa niin monessa muussakin asiassa.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Kugel kirjoitti: La Loka 04, 2025 1:34 pm Taitaa olla melko harva meistäkin, joka ei ole rattijuopon kyydissä ollut. Tietoisesti tai vahingossa. Ei ole kyse kasvatuksesta matkustajan kohdalla, mutta kuskilla kyllä.
Siis anteeksi mitä!

Missä elämäm kolu maalaisporukassa sitä elät kun tuollaista väität? Heikompaa ainesta?

Minä en tunne ketään kuka olisi ollut rattijuopon kyydissä tai itse olisi kännissä ajanut. Kun ollaan kännissä niin silloin mennään taksilla tai hommataan kuski, jos jonnekin pitää mennä
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Haista Kaavittu
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Tiinas kirjoitti: Ma Loka 13, 2025 10:04 am
Siis anteeksi mitä!

Missä elämäm kolu maalaisporukassa sitä elät kun tuollaista väität? Heikompaa ainesta?

Minä en tunne ketään kuka olisi ollut rattijuopon kyydissä tai itse olisi kännissä ajanut. Kun ollaan kännissä niin silloin mennään taksilla tai hommataan kuski, jos jonnekin pitää mennä
Voihan se taksikuskikin olla kännissä? Mistäs sinä sen tiedät? Jos itse olisit humalassa niin et sitä ainakaan haistaisi ja kurkkupastillit on keksitty. Se hommattu kuski saattaa ollakin humalassa. Niinhän kävi Savonlinnassa kun volvo meni tolppaan poikki. Tässä nyt ketään puolustelematta vain totesin.
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
Pinacolada
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Pinacolada »

Salmari kirjoitti: La Loka 11, 2025 10:13 pm
Pinacolada kirjoitti: La Loka 11, 2025 6:06 pm Jaaha. Tänne on joku jo kännikuskia ehtinyt puolustelemaan.
Ihan oikein että nimi kuvan kera on nyt julkista riistaa. Näyttää olevan ylilaudallakin.
Tämän tappajan puolustelija ei sitten yhtään osaa samaistua tapetun miehen perheen asemaan.
Jonkun isä, vaari, puoliso ja ystävä kuoli siksi että pärinä-veeti päätti lähteä kännissä ajamaan.
Hävetkää tämän olioin puolustelijat. Toivottavasti tälle pennulle tulee edes kunnolla kakkua.
Onko linkkiä ylilaudalle? On niin kusisen sekava paikka, jos ei keksi oikeaa hakusanaa sieltä ei löydä mitään.
Lanka on näköjään poistunut. Ylilsellä on nykyään aika kova sensuuri. Harmi.
HattuTäti
Alokas

Viesti Kirjoittaja HattuTäti »

Onko infossa tietoa, miten autossa olleille nuorille kävi? Kuski oli päässyt kotiin kai ja kansanedustajan tytär selvinnyt pienin vammoin - entä muut?
Vastaa Viestiin