Aivan selvästi vaadit nuorisorikollistutkinnassa olevien, luultavasti alaikäisten kuvien julkaisua.Jarkallas kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 1:51 amNo en ohjeista poliisia, jos luit mun ensimmäisen viestin (et lukenut) saattaisit tajuta että mun pointti oli nimenomaan se että mielestäni tuntomerkkejä ei tässä tapauksessa tainnut oikein olla mitään syytä jaella poliisien toimesta. Halusit vaan öyhöttää taas. Harmittaako se niin paljon että taas alaikäset tulevat diplomiinsinöörineekerit neekeröi? Toi sun neekerinrakastamisöyhö on niin kroonista ja vitun väsynyttä, johon ei auta bännit eikä kommentit ettei siltä vaan voi täällä välttyä. Ei pitäis ees kommentoida sun juttuja. Yritän välttää sulle vastaamista jatkossa. En halua riidellä enkä tuu koskaan sua ymmärtään.Tupla kirjoitti: Ti Loka 14, 2025 5:48 pmMelkoisella todennäköisyydellä ohjeistat nyt poliisia julkaisemaan alaikäisten epäiltyjen kasvokuvia somessaJarkallas kirjoitti: Ti Loka 14, 2025 12:53 pm . . .
Siitä oon samaa mieltä että se videon materiaali voiskin olla järkevää jakaa, jos ei videona niin edes kuvakaappauksina, jos poliisia oikeesti kiinnostaa näiden henkilöllisyyksien selvittäminen. Mutta joo suojaväri varmaankin estää sellasen. Taas yks yksittäistapaus nuorisojoukko pahoinpitelyrikos. Vittu kun on hienoa.![]()
Jaaha.
Kerta se olisi ensimmäinenkin, kaikkine julkaisijalle kertyvine seurauksineen.
Rikosnimike.
Tilanteen jälkeen siis ensihoidon tarkistus riitti, uutisoinnin mukaan. Vaikka oli päähänpotkittu!
Vai oliko sittenkään?
Juttu on tutkinnassa nuorisorikollisuustutkinnassa eli alaikäisyys olettamus saa tukea.
Poliisi taitaa tietää porraskäytävän tapahtumasta yhtä ja toista, esimerkiksi asuuko uhri talossa tai oliko sattumalta paikalla ja joku pahoinpitelijöistä siellä asuu. Myös sen suljetun someryhmån jäsenet voineet kertoa videon julkaisijasta ja näyttää muuta matskua jne.
Se voi olla kuulkaa niin, että tämä on rotukysymys lähinnä vain Suomen johtavassa foorumissa![]()
Mikään muunlainen pointtisi ei valitettavasti tuosta toisesta viestistäsi tule ilmi.
Hetkellinen älynvalon pilkahduksesi pimentyi rotukysymyksen käsittelyyn.
Minun pointtini oli kannattaa poliisin ohjeistusta olla julkaisematta tutkintaa hankaloittavia pahoinpitelyvideoita, jotka mahdollistavat kaikkien öyhöjen ilmoittautumisen silminnäkijöiksi, ne videot tulee toimittaa poliisille.
Oikeassahan se Taponen oli silloin. Ei ollut jengirikollisuutta, eikä nytkään ole, ainakaan mikään tieto ei sellaiseen asetelmaan viittaa. Pojat ansaitsevat sen mahdollisen tuomion väkivaltaisuudestaan, jonka oikeus heille määrää. Tuomioon ei kuulu mitään aikuisten öyhöttäjien masinoimaa somevainoa.
Mikähän kiihottaa tähän ulkomaalaisuuteen huomion kiinnittämiseen.