Otus vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

otus kirjoitti:Sinäkin vielä :mrgreen:
No ei tässä oikeen muutakaan johtopäätöstä voi vetää... :?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Mike Manner kirjoitti:
Ei kai nyt, koska säkin oot nii viksu.. :mrgreen:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

otus kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Ei kai nyt, koska säkin oot nii viksu.. :mrgreen:
otus kirjoitti:
rotkorakkeli kirjoitti:
otus kirjoitti: Jos kerran olet moista havainnut, niin kerroppa sun mielestä top kolme lässyttäjät?
tais osuu ja upota täs kohtaa
Ai mä oon kaikki kolme vai? Vui vitsi sä oot viksu..

Mulla ois heittää paremmat->

Doctor Lecter, Uhri ja Kukkahattutäti.

Osus ja uppos!!
Sä oot kyllä niin...
Viksu.
Jauhat likimain joka topicissa tota sun ikiomaa "enpä nyt topicin aiheesta tiedä, mutta DL.,Uhri ja Kukkahattutäti on kyllä niin viksuja" paskaasi jopa siinä mittakaavassa, että välillä tulee mieleen, että pääsetköhän koskaan tuosta katkeruudestasi yli... Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin eipä tuo kiinnosta vittujakaan, vaikka et pääsisikään.

Ps.Huomasit kumminkin sen minun "lukihaira" jutun vittuiluksi lopulta ja ehdit editoimaan viestiäsi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Ps.Huomasit kumminkin sen minun "lukihaira" jutun vittuiluksi lopulta ja ehdit editoimaan viestiäsi...

Ai mitä viestiä, oisko hoidon paikka, täh? :mrgreen:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

otus kirjoitti:
Voitas ottaa tästä Otuksesta samanlainen huutoäänestys. Jos porukka haluaa pitää elukan, niin siitä ainakin tiedetään, että info on tullut tiensä päähän ja voidaan lopettaa koko paska samalla kertaa.
otus
Axel Foley

konsta kirjoitti:
otus kirjoitti:
Voitas ottaa tästä Otuksesta samanlainen huutoäänestys. Jos porukka haluaa pitää elukan, niin siitä ainakin tiedetään, että info on tullut tiensä päähän ja voidaan lopettaa koko paska samalla kertaa.
Huoh.., toivottavasti konstalle tulee vielä parempi huominen..
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mitä vittua toihan on hauska otus kaukana trollista, sehän heittää vaan läppää. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

combat18 kirjoitti:Mitä vittua toihan on hauska otus kaukana trollista, sehän heittää vaan läppää. :lol:
Joo yhtä hauska kuin vääntää paskat kolmen päivän pidättämisen jälkeen. Sellanen tunne tulee lukiessa otuksen meditointia.
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Mitä vittua toihan on hauska otus kaukana trollista, sehän heittää vaan läppää. :lol:
Joo yhtä hauska kuin vääntää paskat kolmen päivän pidättämisen jälkeen. Sellanen tunne tulee lukiessa otuksen meditointia.
No joo, jos on noin hauskaa vääntää paskat niin ota seuraavalla väännöksellä housut pois jalasta, ehkä se ei sitten enää olekkaan niin hauskaa? , ei ainakaan enää siinä vaiheessa niinkään hauskaa muiden lukijoiden mielestä.. :mrgreen:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Niin, otus, senkin surkuhupaisa pelle, jos on jotain sanottavaa, tee se täällä, ettei tarvitse ikävystyttävillä itkuillasi muita topicceja sotkea. Miksi yleensäkin sekaannut mihinkään keskusteluun? Sinulla ei ole ollut, ei ole, eikö tule olemaan palstalle mitään annettavaa.

.
.

kaukana poissa

.
otus
Axel Foley

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.Niin, otus, senkin surkuhupaisa pelle, jos on jotain sanottavaa, tee se täällä, ettei tarvitse ikävystyttävillä itkuillasi muita topicceja sotkea. Miksi yleensäkin sekaannut mihinkään keskusteluun? Sinulla ei ole ollut, ei ole, eikö tule olemaan palstalle mitään annettavaa..
Kas meittiin oma Yv-Uhoajahan se täällä taas yrittää esittää viksua, ui ui kun pelottaa, säälittävä Spede! .. :mrgreen:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

.

Kun ei tullut vastausta. Niin edelleen kysyn: miksi sekaannut jokaikiseen mahdolliseen keskusteluun jonninjoutavalla vittuilulla? Nyt en voi muistaa yhtään viestiäsi jossa olisi ollut mitään asia sisältöä. Pelkkää trollaamista ja yritystä ärsyttää ja hakea huomiota.

Tuleeko vastausta? Tuskin tulee.
.

kaukana poissa

.
otus
Axel Foley

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.Kun ei tullut vastausta. Niin edelleen kysyn: miksi sekaannut jokaikiseen mahdolliseen keskusteluun jonninjoutavalla vittuilulla? Nyt en voi muistaa yhtään viestiäsi jossa olisi ollut mitään asia sisältöä. Pelkkää trollaamista ja yritystä ärsyttää ja hakea huomiota.Tuleeko vastausta? Tuskin tulee.
Synkkis on palstan top-1 Lässyttäjä, voi lässyn lässyn.. :mrgreen:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

.

No sieltähän tulikin tosi asiallinen vastaus, kuten otukselta sopi odottaakin. Varmasti otuksen trollaukset, mitäänsanomattomat onelinerit ja "mies kaivoi nenäänsä kaupan jonossa"-copypastetkin ovat minun syytäni. Ettei peräti salaliitto.

Nii-i. Miksi otus tahallasi sekoitat hyviä topiceja ja pilaat ne jauhamalla paskaa? Kysymys on ja ehkä jääkin, vastausta vaille hän.

.
.

kaukana poissa

.
otus
Axel Foley

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.No sieltähän tulikin tosi asiallinen vastaus, kuten otukselta sopi odottaakin. Varmasti otuksen trollaukset, mitäänsanomattomat onelinerit ja "mies kaivoi nenäänsä kaupan jonossa"-copypastetkin ovat minun syytäni. Ettei peräti salaliitto.
Nii-i. Miksi otus tahallasi sekoitat hyviä topiceja ja pilaat ne jauhamalla paskaa? Kysymys on ja ehkä jääkin, vastausta vaille hän..
Ei ymmärrä mitä moiset lässyttäjät yrittää mokeltaa?

Jos nyt ottaisit vain ne "tasaavat" lääkkeesi ja kävisit vaikka nukkumaan, kun käyt kerran nuin kierroksilla aina vaan..

Hyvää yötä! :mrgreen:
Vastaa Viestiin