Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 30, 2025 3:52 pm
Pykster kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 9:24 am
Juhan tunteneet mainitsivat podcastissa myös että jo kotikylällä asuessa oli tarvinnut alkaa vilkuilla olan yli.
Tuttujen lausumat, yhdistettynä netistä tongittuun - Juhan itse lataamatta omakuvat ja musiikit - ei mulle ainakaan piirtele kuvaa mistään ressukasta, vaikka ressukka on voinut olla se mitä on haluttu joillekin näyttää.
Soittolistoissakin on useammassa kappalevalinnassa mukana sormien polttaminen ja salaisuudet.
Yllättävän paljon on nyt keskitytty pariskuntaan, siihen nähden että Juhakaan ei ollut kuitenkaan mikään pyhäkoulupoika.
Kenelle muulle Juha oli velkaantunut?
Syötiinkö kaurahiutaleita koska kanssa-asujat ei enää antaneet kasvattaa piikkiä ,jollekin muulle osapuolelle?
Ja jos jotain on käytelty, ei ne taivaasta tipahda, on siellä aina kontakteja takana.
Oliko sadonkorjuuhommissa ehkä yritetty erehdyttää jotain tahoa tai muuten tullut erimielisyyksiä?
Tai sitten. Oliko tarkoituskin ollut kadota kunnolla ja jättää lauma tarpeeksi pitkäksi aikaa haukkumaan väärää puuta jotta alkupääoman kanssa saa tarpeeksi etumatkaa.
Voi olla että olen väärässä mut jokin vaan ei tässä jutussa nyt jätä mua rauhaan. Joku ei nyt täsmää.
Raikas näkökulma! Vähän turhan kiiltokuvamaista kuvaa Juhasta maalataan. Ihmisellä on itselläänkin jonkinlainen vastuu siitä millaiseen porukkaan suuntaa.
Näkisin siten, että tämä pariskunta on todennäköisesti linkki tekijään, mutta pariskunta ei välttämättä ole itse Juhaa kadottanut.
Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 30, 2025 3:52 pm
Pykster kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 9:24 am
Juhan tunteneet mainitsivat podcastissa myös että jo kotikylällä asuessa oli tarvinnut alkaa vilkuilla olan yli.
Tuttujen lausumat, yhdistettynä netistä tongittuun - Juhan itse lataamatta omakuvat ja musiikit - ei mulle ainakaan piirtele kuvaa mistään ressukasta, vaikka ressukka on voinut olla se mitä on haluttu joillekin näyttää.
Soittolistoissakin on useammassa kappalevalinnassa mukana sormien polttaminen ja salaisuudet.
Yllättävän paljon on nyt keskitytty pariskuntaan, siihen nähden että Juhakaan ei ollut kuitenkaan mikään pyhäkoulupoika.
Kenelle muulle Juha oli velkaantunut?
Syötiinkö kaurahiutaleita koska kanssa-asujat ei enää antaneet kasvattaa piikkiä ,jollekin muulle osapuolelle?
Ja jos jotain on käytelty, ei ne taivaasta tipahda, on siellä aina kontakteja takana.
Oliko sadonkorjuuhommissa ehkä yritetty erehdyttää jotain tahoa tai muuten tullut erimielisyyksiä?
Tai sitten. Oliko tarkoituskin ollut kadota kunnolla ja jättää lauma tarpeeksi pitkäksi aikaa haukkumaan väärää puuta jotta alkupääoman kanssa saa tarpeeksi etumatkaa.
Voi olla että olen väärässä mut jokin vaan ei tässä jutussa nyt jätä mua rauhaan. Joku ei nyt täsmää.
Raikas näkökulma! Vähän turhan kiiltokuvamaista kuvaa Juhasta maalataan. Ihmisellä on itselläänkin jonkinlainen vastuu siitä millaiseen porukkaan suuntaa.
Näkisin siten, että tämä pariskunta on todennäköisesti linkki tekijään, mutta pariskunta ei välttämättä ole itse Juhaa kadottanut.
Juha kuitenkin pelkäsi tätä pariskuntaa niin paljon, että pudotti heidän seurassaan ollessaan Paavolan kyläkauppaan lapun, jossa luki "Apua". Jos Juha ei olisi pelännyt Jani X:ää ( ja tämän seuralaisia) niin paljon, kuin pelkäsi, hän olisi varmasti mennyt kaupan henkilökunnan luo juttelemaan hädästään.
Onkohan poliisi selvittänyt, että oliko se ase oikea vai "feikkiase", jolla Jani X uhkasi Jeltsiniä, kun tämä meni Paavolaan peräämään rahojaan takaisin tavaroista, joita Jeltsinille ei, monista lupauksista huolimatta, oltu toimitettu? Jos tämä ase, jolla Jeltsiniä (Hjeltiä) uhattiin oli oikea, niin oliko se Jani X:llä taskussaan tai muualla vaatetuksen alla mukana, kun hän kävi Juha Valkolan, Jennan ja 3. miehen kanssa Paavolan kyläkaupassa 24.8.2020 noin klo 16.20?
Vai oliko Jani X:llä kenties vaatteisiinsa piilotettuna puukko tai kirves, Juha Valkolan kanssa, viimeisen kerran kaupassa käydessään(?) Jani X:n oli kuulemma uhkaillut vuokraisäntää, jonka puuhuonekalut poltettiin, kirveellä (lyömisellä), kun vuokraisäntä oli soitellut kolmikon perään.
Muistatteko mitä tämä pettynyt vuokraisäntä Marko Niemelle kertoi? Hänhän kertoi, että "sehän (Jani X) uhkasi minua kirveellä ...ja alko muutenkin puhua ihan hulluja".
Minusta on aivan selvää, että Juha Valkolan on täytynyt pelätä pariskuntaa tai ainakin Jani X:aa todella paljon, koska ei ole muutoin uskaltanut pyytää apua Paavolan kyläkaupan henkilökunnalta, kuin hiljaisesti "apualapun" kauppaan pudottamalla.
Ja mikä juttu tämäkin on, että Paavolan kyläkauppias muistaa Juhan käyneen kaupassaan muutaman kuukauden aikana "lähes joka päivä", mutta vain kerran tai kaksi ihan yksin. Kauppias ei myöskään muista Juha Valkolan maksaneen ostoksiaan kaupassa kuin kerran tai kaksi.
Eikö 31-vuotiaan Juha Valkolan hallinnassa tosiaankaan ollut koskaan yhtään käteistä rahaa tai omaa pankkikorttia. Kuka Juhan rahat ja/tai pankkikortin oli vienyt, niin ettei hän voinut vähäisiäkään ostoksia juuri koskaan itse maksaa(?)
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut TimoP-mies.