Kohta se lähettää taas "Quorthonina" sivupersoonille/sukkanukeilleen yksityisviestillä puhelinnumeronsa, jankuttaa lähettäneensä yksityisviestillä sukkanukeilleen puhelinnumeronsa ja kuvittelee suuruusharhaisesti, että muut luulevat tämän osoittavan nimimerkkien takana olevan eri henkilöitä.Pulha-Meltti kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 4:52 pmHienoa, että myönsit. Sinusta voi vielä tulla terve mies.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 3:22 pmKiinni jäin! Rescuer on luotu sitä varten, että lisään nikillä uskottavuutta. Uskottavuus seuraa nimittäin siitä, että olen väitellyt reskun kanssa useissa ketjuissa, että muka olisi joku toinen hyypiö siellä taustalla.
Hyvin selvitetty! Onnittelen!
Hame-Jessen jankkausketju
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Hame-Jessen jankkausketju
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tässä ne nyt ois: Quorthon, Kosti, Korpisoturi, Rescuer, Hank Voight, se joku littipeukkujäbä (olen jo unohtanut), mäkkärihahmo, Cohle ja Matlockb.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, kerrohan lisää "Ross Sullivan" -sivupersoonasi/sukkanukkesi "poliisiyhteyksistä".
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Poliisina oleminen on jotain niin maagista ja harvinaista, että ei kukaan voi tuntea henk.koht ketään poliisia. Se on ihan varmaa! Kaikki vaan hoitolaitoksissa huohottaen kyttää sisäänkirjautumisia ja aina lomilla kuvailee kauppojen lattiaa (ujon epävarmasti huohottaen).
Kerroinhan jo edellä sukkanukkeni. Lisäksi totesin ykskantaan, että did-psyko-hinttariudesta ei voi parantua!
Kerroinhan jo edellä sukkanukkeni. Lisäksi totesin ykskantaan, että did-psyko-hinttariudesta ei voi parantua!
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", myönnä, että ainoa "poliisiyhteytesi" on siinä, että kun olit lapsi, niin isisi pukeutu poliisiksi ja piti sinulla hauskaa...
- Ross Sullivan
Myönnätkö itse, että olit Teno-sedän ja Nisse-sedän nakkisämpylänä?JasseHames kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 7:27 pm "Kosti", myönnä, että ainoa "poliisiyhteytesi" on siinä, että kun olit lapsi, niin isisi pukeutu poliisiksi ja piti sinulla hauskaa...
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", mikset käytä enää "Korpisoturi"-sivupersoonaasi/sukkanukkeasi ja kuvittele suuruusharhoissasi, ettei muilla foorumin käyttäjillä ole ylempää korkeakoulututkintoa:
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 3:56 pm Tosin on minulla ylempi korkeakoulututkinto suoritettuna ja vuonna 2023 tulot yli 100 000 tuhatta euroa.
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 23, 2024 12:50 am Sekin sinun kannattaa huomioida, että Minfossa on myös kaltaisiani hyvin korkeasti koulutettuja kirjoittajia kaltaistesi elämänkoululaisten seassa.
Korpisoturi kirjoitti: To Heinä 18, 2024 8:15 pm En mä nyt silti ala ylemmällä korkeakoulututkinollani leijumaan, mutta lautamiehillä ei välttämättä ole akateemista koulutusta ollenkaan.
"Kosti", sinulla ei ole yliopistotasoista tutkintoa. Sinä olet mielisairas ja työkyvyttömyyseläkkeellä.Korpisoturi kirjoitti: La Tammi 13, 2018 12:11 am Juu, ei sillä yliopistotutkinnolla kuuhun lennetä, mutta oppii ehkä jotakin kyseenalaistamaan.
- Ross Sullivan
En minä ala Kostin puolesta vastailemaan, mutta olen eittämättä tehnyt Hassu-Jaanaan lähtemättömän vaikutuksen.
Sehän tässä erikoista on, että miksi HJ käyttää niin paljon aikaa ja vaivaa minuun liittyvään sekoiluunsa, jos hän kerran pitää minua Kostina, mielisairaana ja DID-häiriöisenä? Tavallaan olen immarreltu huomiosta ja olen itsekin sitä mieltä, että kirjoitteluni on väkevää, mutta ei sen pitäisi johtaa lukijan psykoosiin.
Sehän tässä erikoista on, että miksi HJ käyttää niin paljon aikaa ja vaivaa minuun liittyvään sekoiluunsa, jos hän kerran pitää minua Kostina, mielisairaana ja DID-häiriöisenä? Tavallaan olen immarreltu huomiosta ja olen itsekin sitä mieltä, että kirjoitteluni on väkevää, mutta ei sen pitäisi johtaa lukijan psykoosiin.
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", joko olet varmistunut siitä, kuka Ripulisoturi-sivupersoonasi/sukkanukkesi (= "Korpisoturi") on:

Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 20, 2023 10:04 pm Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut![]()
- Ross Sullivan
En maksa vuokraa, vaikka asunkin pääsi sisällä. En osaa sanoa pitääkö Verohallintoon ilmoittaa, että asun vastikkeetta pääsi sisällä?
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", kerrohan milloin olet ollut viimeksi tekemisissä "Siljan merikapteeni" -sivupersoonasi/sukkanukkesi kanssa:

-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", miksi sinä olet täysi paskanpuhuja:

"Kosti", oletko ryypännyt niin paljon, että jopa hiuksia on palanut?
Johtuuko se samasta syystä, minkä vuoksi et pysty sitomaan edes kengännauhojasi?Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 6:46 pm Sirkusryhmän jäsenet jatkavat Sullivania lukuun ottamatta itsenäisinä taiteilijoina Lautamiehissä.

"Kosti", oletko ryypännyt niin paljon, että jopa hiuksia on palanut?
- Ross Sullivan
Kostilla on afro. Kuva on tekoälyllä luotu, kuten jo keväällä todistit.
-
JasseHames
- Perry Mason
"Kosti", ota vähe viinaa, jotta jaksat leikkiä foorumin hopeaselkäurosgorillaa yön yli. Äläkä unohda jankuttaa pakkomielteisesti "keskimäärin", "todennäköisesti", "lähtökohtaisesti", "kysymyksenasettelu" jne. Tai ethän sinä tietenkään unohda, kun en muuta "substanssia" kirjoituksiisi pysty sisällyttämään.
- Ross Sullivan
Olen "vähe" ymmärtänyt, että Kosti ei juo viinaa. Tosin en ole tästä satavarma, eikä asia minulle kuulu.
Ymmärtääkseni Kosti ei kuitenkaan kirjoita yöaikaan toisin kuin Hassu-Jaana.
Ymmärtääkseni Kosti ei kuitenkaan kirjoita yöaikaan toisin kuin Hassu-Jaana.