Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

eipä nyt vielä kauheassa tuiskeessa olla, mut pikkuhiljaa alkaa perjantai-fiilis hiipiä niskaan :wink: muutama olut, musaa, internet.. poikaysti lähti pikkujouluihin ni ihanaa olla itekseen pitkästä aikaa. saa kuunnella vaan kaikkia omia hittejä potpurina ilman et joku narisee taustalla et "vaihda musiikkia" :D marketissa oli spitzkrug-bisse alennuksessa.. en voi suositella muuta ku hinnan puolesta.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Ek määkää ose känniässa, kuhab vaam näyttellien.
siskopuoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Syys 27, 2008 12:38 am

Viesti Kirjoittaja siskopuoli »

Pari lasii viiniä vaan :)
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

mmm :wink: mmmm,rukkaset naulaan ja pensselit santaan :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

No perskeles... just baarista saapuneena, ei voi kun ihmetellä missäs ne muut ovat? Seura taas olivat jätettävä baariin, sattuneista syistä...! :lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

vitullisis kännipajareis :lol: parin tunnin päästä firman pikkujouluihin. mitähän siitäkin tulee :?: perussetti kuitenkin. maha täyteen joulusafkaa,tappeluita ja känniääliöismi :lol: :lol:

Lisäys: Siis mä en tappele enkä ääliöi. Kattelen ku muut ördää :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Xante-kaakaota mmmm.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tjaah, lauantaita juhlittu aamusta saakka. huomenna on pakko rajottaa jos meinaa maanantaina töihin.. 80% vodkaa ja mehukattia..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chivas Regalia ja sitä paljon puhuttua bisseä...
Kolme päivää vapaata tidossa... Aaahhh...
Aamulla lenkille.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ecusson -siideriä tullut kiskottua koko ilta. Tarkoitus oli lähteä liikkeelle, mutta juutuin katsomaan ensin Columbine -dokkaria JIMiltä, sitten vahingossa Big Brotheria elämäni ekan jakson. Se oli ihmeellistä. Suosikkini taitaa olla Jarmo.

Nyt en viitsikään lähteä enää mihinkään, mutta pakko jatkaa dokaamista kun alkaa tuo Riivatut talot, jota en muuten uskalla katsoa. :shock:
Coyote
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 5:48 pm
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Coyote »

Aah, ei oo päiväkännien voittanutta. Mitä sitä ryyppäämään yötämyöten kun vaihtoehtoisesti voi vetää päiväkännit ja käydä hyvissä ajoin nukkumaan... Rommi on muuten aikas hjuvaa...
3937
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 11:28 pm
Paikkakunta: <none>

Viesti Kirjoittaja 3937 »

Coyote kirjoitti:Aah, ei oo päiväkännien voittanutta. Mitä sitä ryyppäämään yötämyöten kun vaihtoehtoisesti voi vetää päiväkännit ja käydä hyvissä ajoin nukkumaan... Rommi on muuten aikas hjuvaa...
Komppaan! Paitsi tuota rommia. :wink: Punkku on parempaa... 8)
Respect my authority!
-Eric Cartman
Nanne
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 02, 2008 8:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Vieläkö täällä ketään on hereillä vai joko kaikki sammuneena innolla odottaa huomista, aina niin ihanaa maanantaita?? 8)
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Nanne kirjoitti:Vieläkö täällä ketään on hereillä vai joko kaikki sammuneena innolla odottaa huomista, aina niin ihanaa maanantaita?? 8)
Paikalla.
Huomenna yövuoroon meno, eli pitää yrittää siirtää nyt unirytmiä oluen voimalla :D ...Ja hiukan viskinkin. Nam.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Nanne
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 02, 2008 8:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Mike Manner kirjoitti:Paikalla.
Huomenna yövuoroon meno, eli pitää yrittää siirtää nyt unirytmiä oluen voimalla :D ...Ja hiukan viskinkin. Nam.
Mulla on sattumoisin tänään Leijona-viinaa ja veriappelssiinilimua :D
Juu, ja viskiäkin olis... äitienpäivälahjaa jäljellä, mutta ei nyt maistu!
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
Lukittu