Taksikuski raiskasi naisen liikkuvassa autossa – ”Tässä ei mene kauaa”

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Sipi
Perry Mason

Re: Taksikuski raiskasi naisen liikkuvassa autossa – ”Tässä ei mene kauaa”

Viesti Kirjoittaja Sipi »

ed_gein kirjoitti: Su Marras 30, 2025 6:53 pm Mutta kun naiset pelkäävät enemmän rasistin leimaa kuin raiskausta.
No ehkä, ehkä ei.

Mä ajattelen niin (ja minut on kasvatettu niin) että päättäjät äänestetään ja sitten toimitaan sen mukaan. Suomi on hyvä maa, jota kannattaa puolustaa. Tästä päästään siihen, että eri hallituksien maahantulopolitiikka, Bernerin taksiuudistus ja monet muut asiat ovat lähtökohtaisesti yhteisiä päätöksiä. Eli siis pitäisi ajatella, että "ei se nyt voi olla mitään paskaa, koska se on lailla suojattua/ vahvistettua, yhdessä päätettyä ja verotkin maksetaan".

No, tämä on tavallaan se tulevaisuudenusko, jonka toivoisin tietyin osin säilyvän myös nykynuorisolla. Itse en enää siihen pysty, ja tunnen asiasta syyllisyyttä aika ajoin.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Sipi kirjoitti: To Joulu 04, 2025 2:05 am
ed_gein kirjoitti: Su Marras 30, 2025 6:53 pm Mutta kun naiset pelkäävät enemmän rasistin leimaa kuin raiskausta.
No ehkä, ehkä ei.

Mä ajattelen niin (ja minut on kasvatettu niin) että päättäjät äänestetään ja sitten toimitaan sen mukaan. Suomi on hyvä maa, jota kannattaa puolustaa. Tästä päästään siihen, että eri hallituksien maahantulopolitiikka, Bernerin taksiuudistus ja monet muut asiat ovat lähtökohtaisesti yhteisiä päätöksiä. Eli siis pitäisi ajatella, että "ei se nyt voi olla mitään paskaa, koska se on lailla suojattua/ vahvistettua, yhdessä päätettyä ja verotkin maksetaan".

No, tämä on tavallaan se tulevaisuudenusko, jonka toivoisin tietyin osin säilyvän myös nykynuorisolla. Itse en enää siihen pysty, ja tunnen asiasta syyllisyyttä aika ajoin.
Näin se olikin jonnekin 90-luvun alkuun saakka, mutta identiteettipolitiikka on muuttanut sen. Ennen tätä aikaa kaikki, myös vasemmisto, ajatteli kustannuksia ja yhteistä etua, mutta ei enää pitkään aikaan.

Nyt vasemmisto tekee politiikkaa siksi, että meitä oikeistolaisia vituttaisi, ei siksi, että heidän mielestään asiat heidän päätöksillään paranisivat.
kahavihammas
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja kahavihammas »

Kyllä pitäis näiden rikokset rangaista rajummin, karkotus huomenna vois olla hyvä idea.
Ihmettelen kun ovat jääneet ilman kansalaisten opetusta, ihme vässyjä ollaan.
Vastaa Viestiin