Vantaalla vakava liikenneonnettomuus, auto ajautui ravintolan terassille 29.11.2025

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Folihattu-73
Hercule Poirotin viikset

Re: Vantaalla vakava liikenneonnettomuus, auto ajautui ravintolan terassille 29.11.2025

Viesti Kirjoittaja Folihattu-73 »

ed_gein kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 11:34 am
JanitaSlim kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 10:39 am
Saimaanorppa kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 10:39 am Tuskin tuo "Suomen kansalainen"mitään katumusta tuntee ei noilla ole mitään empatia kykyä...
Tarkoitit varmaankin sanoa kantasuomalainen.
Mamututka värisee:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011665966.html

Poliisi on kuulustellut Vantaan lauantaisen kuolinonnettomuuden aiheuttanutta turmakuskia. Hän on 22-vuotias mies, jolla on Suomen kansalaisuus.

Siis ei suinkaan suomalainen vaan arabi tjsp jolle on menty tuo kansalaisuus antamaan.
Hyvin taisi täällä tietotoimisto tietää että ÄHLÄMI kenelle suomen kansalaisuus ja löytyihän siellä Ählämi vessasta niitä kaasupullojakin nyt sitte!!!

Kansalaisuus pois ja samaan koneeseen Jaffin kanssa :evil:
Private dick
Javier Pena

Re: Vantaalla vakava liikenneonnettomuus, auto ajautui ravintolan terassille 29.11.2025

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Araldite73 kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 5:01 pm Itse olen omaan autooni koodannut takavalojen päälläolon aina kun autossa virrat päällä.
Ei siinä mitään koodaamista tarvtse, senkun kääntää nupista valojen automatiikka pois ja asentoon jossa itse pitää laittaa valot päälle.

Kuva
Marsumi
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Marsumi »

Private dick kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 1:12 pm
Araldite73 kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 5:01 pm Itse olen omaan autooni koodannut takavalojen päälläolon aina kun autossa virrat päällä.
Ei siinä mitään koodaamista tarvtse, senkun kääntää nupista valojen automatiikka pois ja asentoon jossa itse pitää laittaa valot päälle.

Kuva
Jo osassa autoista kyllä palaa automatiikka asennossa takana parkit normaalisti ja edessä "päivävalot" kun ei hämärää.

Tuohon Bimmeri tapaukseen. Pystytäänköhän mitenkään jälkikäteen todentamaan että oliko kuski kaasutellut muutakin kuin vain autoa, eli itseään sillä mahdollisella ilokaasulla?
vastarannansääski
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 2:03 pm
Joosua kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 1:43 pm Olipa taas yllätys että onnettomuus johtui tieltä suistuneen ajoneuvon liian suuresta tilannenopeudesta. Tietenkään auton merkillä ja liian suurella nopeudella ei ole mitään yhteistä.
No ei siihen liian suureen tilannenopeuteen auton merkki ole vaikuttava tekijä. Suomessa on oikein paljon mersua, bmw:tä ja audia, joilla ei ajeta kuolonkolareita, tai kolareita muutenkaan.

Nuori mieshenkilö ja tehokas auto = MIESVAARA!!!
Nuori mies ratissa ja auto täynnä ilokaasusäiliöitä = MAMUVAARA!!!
Ählämi vai neekeri? Veikkaan ÄHLÄMIÄ.
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Marsumi kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 1:30 pm Pystytäänköhän mitenkään jälkikäteen todentamaan että oliko kuski kaasutellut muutakin kuin vain autoa, eli itseään sillä mahdollisella ilokaasulla?
Vain jos on silminnäkijä joka todistaa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Nokus
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Yksi suomalainen vähemmän... Väestön vaihto teoria jatkuu...
Valkoinen Suomi
HKV
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja HKV »

Eikös Bemari ollut aika rytyssä? Jos ajanut 40km/h toisen auton perään ja vielä terassille vauhtia vähemmän toki eka auto vauhtia hidastaa niin miten niin ruttuun meni? Kyllä luulis poliisien osaavan tutkia missä vauhdissa peltiä menee kasaan?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Onko tuo häiskä täällä diplomaattistatuksella, vai miksi poliisi hyssyttelee tuota varmaa ylinopeutta?
Mens malus in corpore sano
Mansen Maisteri
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mansen Maisteri »

No kukas tää maan ja kaupunki teiden sankari oli, kai ny joku tän urpon nimen tietää???
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 11:51 am Päihde-epäilyjä on kuluvan viikon aikana lisännyt se, että silminnäkijät huomasivat onnettomuuspaikalla kaasupulloja – kyse on mahdollisesti ilokaasusta.
Kukkosen mukaan poliisilla ei toistaiseksi ole tietoa pullojen sisällöstä. Räjähdysvaaraa ei kuitenkaan ollut.
– Jotain pulloja siellä oli, mutta sisältöä ei ole vielä analysoitu.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/428b ... 61b9520102
Harmi vaan että ilokaasua ei ole niin helppo todentaa paikan päällä, käsittänyt että häviää nopeasti verenkierrosta, joten uskon edelleen että löytyneistä pulloista saattaa löytyä syy..
Kaikkia tutkareita ei edes saa tällaisessa ajassa tutkittua, kun niitä jatkuvasti kehitellään
EeWee
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja EeWee »

HKV kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 6:41 pm Eikös Bemari ollut aika rytyssä? Jos ajanut 40km/h toisen auton perään ja vielä terassille vauhtia vähemmän toki eka auto vauhtia hidastaa niin miten niin ruttuun meni? Kyllä luulis poliisien osaavan tutkia missä vauhdissa peltiä menee kasaan?
Ei tarvii kun pistää diagnostiikka laite kiinni ja katsoa missä vauhdissa on osunut.

En saa puhelimella nyt ladattua kuvaa verrokiksi kun oman auton perseeseen ajoi E91 bmw 38kmh ja olin paikoillani niin multa hajosi takapuskuri ja pientä jälkeä perän pelleissä. E91:stä meni etuvalo, apparin lokari, puskuri, konepelti ja lukkopelti mutta ei edes bägit lauennut, vedet ja öljyt oli sisällä niin heppu jatkoi matkaa kotio.

Itse kolari autoja korjannut duuniksi niin voisin melkein väittää että vauhtia on ollut ekassa osumassa vähintään noin.70kmh (veikkaan ennemmin 80kmh+) ja lähtenyt varmaan kirjoittaa, sitten osunut Opeliin ja ei yllätä jos on mennyt sukat sekaisin ja ollut edelleen kaasua hieman, mutta kun apparin fillari näyttää ties minne niin ajautunut kundien päälle. Eli Vatasen jalat ja omat kädet
Satunnainen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Satunnainen »

Tässäkin syytön nuori ja hänen perheensä maksoi kohtuuttoman hinnan, tuon välinpitämättömän 22v kaahailun seurauksena.
Vuotakaa tämän juipin nimi, sen se teollaan ansaitsee.
SivustaSeuraaja_
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja SivustaSeuraaja_ »

Tiktokissa nimimerkki @hiusalanopettaja__ on julkaissut videon, jossa pyytää rauhaa medialta. Jäin itse sellaiseen käsitykseen, että olisi tämän kuljettajan äiti.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

SivustaSeuraaja_ kirjoitti: To Joulu 04, 2025 12:27 am Tiktokissa nimimerkki @hiusalanopettaja__ on julkaissut videon, jossa pyytää rauhaa medialta. Jäin itse sellaiseen käsitykseen, että olisi tämän kuljettajan äiti.
Jos näin niin kallu-äitiparturi ostanut kallu-pojalleen bmw:n ja lopputulos etusivulla!

Ja mitä auton nopeuteen tulee niin eikö noin uudet anna sen kaapelia pitkin myös esivallalle. Nopeutta lienee ollut ainakin 80km/h ennenkuin hässäkkä on edes alkanut.
Jeebutnoubat
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Jeebutnoubat »

SivustaSeuraaja_ kirjoitti: To Joulu 04, 2025 12:27 am Tiktokissa nimimerkki @hiusalanopettaja__ on julkaissut videon, jossa pyytää rauhaa medialta. Jäin itse sellaiseen käsitykseen, että olisi tämän kuljettajan äiti.
Minulle tulee enemmänkin sellainen käsitys että olisi sen loukkaantuneen kaverin äiti, eikä kuljettajan.
Vastaa Viestiin