en tykkää dokata jos joudun maksaa siitä
Kumisilmä
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Re: Kumisilmä
Ehdottomasti piikkihuoneitahan tässä tarvitaan, että saadaan tommosille mätäkäsille viimeiset piikitKumisilmä kirjoitti: La Marras 29, 2025 4:33 am oon joutunut kieltäytyy niin monesta jutusta et ihan vituttaa. eniten ottaa päähän ku en lähtenyt maikkarin lähetykseen keskustelee käyttöhuoneista.toimittaja pyysi lisäks olis tullu tutkija/lääkäri ja totta vitussa joku torsti koskinen.
mulla ei hirveen pitkä vieteri poliisin kanssa noin muutenkaan mut huumeasioissa vedät heti total raivarit ku poliisi kommentoi niitä.porttiteorian ky kyttä ois maininnu suorassa lähetyksessä ja taustalla virnuilee puopalo pekka poudan kanssa olis tapahtunut hirveitä.
![]()
![]()
ois menny viraaliksi varmuudella ku hampaaton nisti kuristaa pekka poudan
![]()
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Mielestäni sinun kannattaisi ottaa fyrkat veks ja perustaa Kumisilmä-kanava Youtubeen. Haastattelet siinä just jotain Pelle Miljoonaa ja Anna Kontulaa. Jutuista totta noin 60% ja loput keksittyä kuten Immullakin. Siihen päälle settiä 6.12-miekkariin ja ottelu Ice cagessa Junes Lokkaa vastaan.Kumisilmä kirjoitti: La Marras 29, 2025 4:33 amoon joutunut kieltäytyy niin monesta jutusta et ihan vituttaa. eniten ottaa päähän ku en lähtenyt maikkarin lähetykseen keskustelee käyttöhuoneista.toimittaja pyysi lisäks olis tullu tutkija/lääkäri ja totta vitussa joku torsti koskinen.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 6:14 pmSinun pitäisi siirtyä nykyaikaan ja aloittaa somettaminen ihan kunnolla. Näkisin, että Kumisilmä-Production Oy:n markkina-arvo olisi helposti kymmeniä, jos ei jopa satoja tuhansia euroja.Kumisilmä kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 5:50 pm
nehän inhoo mua bannasivat piffiltä jne....mä oon liian aito piffin tolle porukalle.oon punikki nääs.
honkasalo estäny mut li anderson poisti kavereista sinä päivänä ku pieksin nippuside natsin.
![]()
![]()
![]()
mut joo en mene ku en pysty puolustautumaan käsien takia.turha sinne on merkkipoijuks lähteä säätämään.
natsit on muuten ainoita jotka haluaa mut stadiin.
Ensimmäinen askel olisi, että menet öyhöttämään 6.12 sinne muun jengin keskuuteen ja vedät esim. niitä IFK-natseja nenästä tms. Voin konsultoida alkuvaiheen osakeyhtiölakibyrokratiassa ilmaiseksi.
mulla ei hirveen pitkä vieteri poliisin kanssa noin muutenkaan mut huumeasioissa vedät heti total raivarit ku poliisi kommentoi niitä.porttiteorian ky kyttä ois maininnu suorassa lähetyksessä ja taustalla virnuilee puopalo pekka poudan kanssa olis tapahtunut hirveitä.
![]()
![]()
![]()
Mitä te dorkat dorkailette?
en tunne mitään negaa junesta kohtaan joten sen kanssa en tappeleRoss Sullivan kirjoitti: La Marras 29, 2025 8:06 pmMielestäni sinun kannattaisi ottaa fyrkat veks ja perustaa Kumisilmä-kanava Youtubeen. Haastattelet siinä just jotain Pelle Miljoonaa ja Anna Kontulaa. Jutuista totta noin 60% ja loput keksittyä kuten Immullakin. Siihen päälle settiä 6.12-miekkariin ja ottelu Ice cagessa Junes Lokkaa vastaan.Kumisilmä kirjoitti: La Marras 29, 2025 4:33 amoon joutunut kieltäytyy niin monesta jutusta et ihan vituttaa. eniten ottaa päähän ku en lähtenyt maikkarin lähetykseen keskustelee käyttöhuoneista.toimittaja pyysi lisäks olis tullu tutkija/lääkäri ja totta vitussa joku torsti koskinen.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 6:14 pm
Sinun pitäisi siirtyä nykyaikaan ja aloittaa somettaminen ihan kunnolla. Näkisin, että Kumisilmä-Production Oy:n markkina-arvo olisi helposti kymmeniä, jos ei jopa satoja tuhansia euroja.
Ensimmäinen askel olisi, että menet öyhöttämään 6.12 sinne muun jengin keskuuteen ja vedät esim. niitä IFK-natseja nenästä tms. Voin konsultoida alkuvaiheen osakeyhtiölakibyrokratiassa ilmaiseksi.
![]()
![]()
![]()
mulla oli tube kanava nimel käyttäelämää mut lähes kaikki videot poistettiin saman tien koska huumeet.
mulla oli hyvä puol tuntinen video missä selostin et ne jeesuksen vieressä roikkuneet kaks rosvoa on ollu suomesta tulleita matuja.
en kyl selvinpäin saanu itsekään selvää mun höpinöistä.
Antifa Free Palestina
- Ross Sullivan
Ei tarvitse tunteakaan! Oikeastaan parempi vaan, jos välit ovat hyvät, niin on helppo sopia, että kumpi tippuu ekassa tai neljännessä erässä jne.Kumisilmä kirjoitti: La Marras 29, 2025 9:08 pmen tunne mitään negaa junesta kohtaan joten sen kanssa en tappeleRoss Sullivan kirjoitti: La Marras 29, 2025 8:06 pmMielestäni sinun kannattaisi ottaa fyrkat veks ja perustaa Kumisilmä-kanava Youtubeen. Haastattelet siinä just jotain Pelle Miljoonaa ja Anna Kontulaa. Jutuista totta noin 60% ja loput keksittyä kuten Immullakin. Siihen päälle settiä 6.12-miekkariin ja ottelu Ice cagessa Junes Lokkaa vastaan.Kumisilmä kirjoitti: La Marras 29, 2025 4:33 am
oon joutunut kieltäytyy niin monesta jutusta et ihan vituttaa. eniten ottaa päähän ku en lähtenyt maikkarin lähetykseen keskustelee käyttöhuoneista.toimittaja pyysi lisäks olis tullu tutkija/lääkäri ja totta vitussa joku torsti koskinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
mulla oli tube kanava nimel käyttäelämää mut lähes kaikki videot poistettiin saman tien koska huumeet.
mulla oli hyvä puol tuntinen video missä selostin et ne jeesuksen vieressä roikkuneet kaks rosvoa on ollu suomesta tulleita matuja.
en kyl selvinpäin saanu itsekään selvää mun höpinöistä.
mul ei ollu kunnon luuria millä kuvata ja kun näitä katteli pää selvänä ni jutut ei naurattanu enää yhtään.
tässä oodi persesammakolle
ruoka-avusta tuli 10 vauvojen kuumemittaria mietin ankarasti niille käyttöä ku istuin tunteja pytyllä pinnimässä suolessa 12 päivää ollutta paskaa alko tulla paniikki ku ei edes vaimeeta pierua kuulunut hanurista niinpä aikani kuluksi työnsin kuumemittarin perseeseen ku otin sen pois ni alko kuuluu suhinaa paine rupes purkautuu ilmasin siis tukoksen.
se jööti tuli kokonaisena ulos ni huomasin että siinä kolmea eri paskaa ensin tuli järkyttävän kokoinen pikimusta kivikova osuus sit tuli maatunut osuuus kuivunutta mitä lie ja lopulta litra tolkulla polttavaa rehellistä resilar kuraa jota roiskui pitkin seiniä.
siitä nimi persesammakko koska toi iso sammakko estää mittarien katoamista ikuisesti mustaan aukkoon.
en syö yhtään mitään ku käytän ja juon max litran vettä päivässä ni toi alku oli lähes kaks viikkoa sitten syötyä ruokaa.
toi on kohta 2 vuotta vanha video
tässä oodi persesammakolle
se jööti tuli kokonaisena ulos ni huomasin että siinä kolmea eri paskaa ensin tuli järkyttävän kokoinen pikimusta kivikova osuus sit tuli maatunut osuuus kuivunutta mitä lie ja lopulta litra tolkulla polttavaa rehellistä resilar kuraa jota roiskui pitkin seiniä.
siitä nimi persesammakko koska toi iso sammakko estää mittarien katoamista ikuisesti mustaan aukkoon.
en syö yhtään mitään ku käytän ja juon max litran vettä päivässä ni toi alku oli lähes kaks viikkoa sitten syötyä ruokaa.
toi on kohta 2 vuotta vanha video
Antifa Free Palestina
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
nosto
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Mites Jari meni itsepäisyyspäivä?
Löysin kivan kuvan sinusta vuodelta 2016
Näin vuonna 2016.Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Joulu 07, 2016 4:02 pm Riehunnat jäi vähemmälle, valhemedia ei alkanutkaan valehtelemaan pahemmin tapahtumista ja melkein ainut joka otti osumaa oli pelle-Laine, tuo vasemmistoradikaalien Eddy Edwards.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
Entäpä itselläsi? Odotitko kotona sukkahousut jalassa vallankumosta? Kumisilmä se teistä kahdesta mies on.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
^
Ihan ok meni.
Kiitos kysymästä
Ihan ok meni.
Kiitos kysymästä
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
lonesjucca
- Javier Pena
Jari vetelis päähän Torniaista koska vaa. Meidän ykköshyökkääjä luokkasodassa.
-
lonesjucca
- Javier Pena
Muista pestä sukkahousut. Mukavaa, että oli kiva pelihetki talvisodan ääressä.
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Vaikka kumisilmä edustaakin aikalailla vastakkaisia näkemyksiä itseni kanssa monessakin asiassa ja kirjoittelee välillä kärkkästikkin, niin täytyy kyllä antaa Jarille propsit siitä, että hän sentään sanoo sanomisensa omalla naamallaan ja osaa tarvittaessa keskustella ihan asiallisestikkin, ilman että menee pelkäksi öyhötykseksi.
- Ross Sullivan
Täysin samaa mieltä!Eskimopuikko kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 4:29 pm Vaikka kumisilmä edustaakin aikalailla vastakkaisia näkemyksiä itseni kanssa monessakin asiassa ja kirjoittelee välillä kärkkästikkin, niin täytyy kyllä antaa Jarille propsit siitä, että hän sentään sanoo sanomisensa omalla naamallaan ja osaa tarvittaessa keskustella ihan asiallisestikkin, ilman että menee pelkäksi öyhötykseksi.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
nosto
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”