En ainakaan minä ole saanut mitään korvauksia, mutta toisaalta omien tavaroideni takavarikko kesti vain viikon, mikä ei ollut tappava aika. Joillakin olen kuullut sen kestäneen jopa kaksikin kuukautta pahimmillaan, mutta yleensä nämä ihmiset ovat olleet sitten waren takia KRP:n kanssa tekemisissä.Solmu kirjoitti:Jos tuollainen kotietsintä ja tavaroiden (tietokoneen yms) takavarikointi tutkimusten ajaksi tapahtuu. Ja sen jälkeen todetaan ettei ole syyllistynyt mihinkään laittomuuksiin.
Saako sen jälkeen jotain korvauksia laitteiden takavarikodusta ajasta?
Kämpän siivoamisesta jne. Vai tutkiiko ne niin nätisti kaikki kaapit yms, että kaikki pysyy niinsanotusti siististi järjestyksessä?
Moni tarvitsee tietokonetta ihan oikeisiin työ/koulujuttuihin.. kyllä siitä melkoista haittaa syntyy jos masiinat takavarikoidaan pariksikin viikoksi.
Kämppäni oli totaalisessa kaaoksessa kotietsinnän aikaan, kiitos itseni, joten sotkua KRP:n puolelta ei päässyt syntymään. Ne paikat jota tutkittiin, pidettiin myös järjestyksessä ja niissä olleet tavarat palautettiin kyllä nätisti paikoilleen. Suurin sotku melkein mitä oli jäänyt jälkeen oli väärinpäin hyllyssä ollut Raamattu.
Minä en konetta sinällänsä tarvitse muuhun kuin itseni viihdyttämiseen, eli netissä surffaamiseen ja muunmuassa teidän kanssa keskustelemiseen, joten ongelmaa koneen katoamisesta minulle ei tullut - korkeintaan oman katoamiseni muodossa täältä vain.