"Pakistan on väkiluvultaan maailman viidenneksi suurin maa ja yksi ydinasemaista. Pakistanissa on maailman toiseksi suurin muslimiväestö. Pakistan syntyi, koska muslimit halusivat islamilaisen valtion Intian niemimaalle ja eroon itsenäistyvästä Intiasta. Pakistan on sen jälkeen ollut useissa konflikteissa hinduenemmistöisen Intian kanssa."
Fuckin´ Pakis... Sanottiin Brittien saarilla aikoinaan.
Vaihto-opiskelija raiskasi 14-vuotiaan kesken jääkiekko-ottelun - 9 vuotta vankeutta
Re: Vaihto-opiskelija raiskasi 14-vuotiaan kesken jääkiekko-ottelun - 9 vuotta vankeutta
Voihan tämä tuntemasi raiskari hyvinkin itse identifioitua pakistanilaiseksi vaikka bangladeshilainen olisikin, ei se olisi ensimmäinen kerta, kun vähän "värikynää" käytetään omasta ja/tai suvun historiasta.suomisuklaa__ kirjoitti: To Joulu 11, 2025 11:33 pmNo eipä oo mun asia jos et kykene uskomaan :Dd kuhan yritin korjata virheellisä väittämiä. Ja tää ”irakki” on kotoisin Pakistanista
Itä-Pakistan itsenäistyi vasta v1971 kun siitä tuli Bangladeshin tasavalta.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
suomisuklaa__
- Alokas
Re: Vaihto-opiskelija raiskasi 14-vuotiaan kesken jääkiekko-ottelun - 9 vuotta vankeutta
Aivanaivoriihi kirjoitti: Pe Joulu 12, 2025 6:50 amVoihan tämä tuntemasi raiskari hyvinkin itse identifioitua pakistanilaiseksi vaikka bangladeshilainen olisikin, ei se olisi ensimmäinen kerta, kun vähän "värikynää" käytetään omasta ja/tai suvun historiasta.suomisuklaa__ kirjoitti: To Joulu 11, 2025 11:33 pmNo eipä oo mun asia jos et kykene uskomaan :Dd kuhan yritin korjata virheellisä väittämiä. Ja tää ”irakki” on kotoisin Pakistanista
Itä-Pakistan itsenäistyi vasta v1971 kun siitä tuli Bangladeshin tasavalta.