Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jauhelihaan hurja uudistus Uudessa jauhelihassa osa lihasta korvataan herneproteiinilla.
SNELLMAN - Uutuustuote.png (286.11 KiB) Katsottu 2781 kertaa
Saa ilman muuta käyttää herneitä, jos haluaa...
Itse syön heinää ihan parhaiten jalostetussa muodossa. Annan siis lehmän syödä heinää, ja syön sitten lehmän.
Tyttö sairaalan vuoteella isälleen:
”Isä, läpäisinkö minä ajokokeen?”
”Ei tiedä vielä, täytyy odottaa, kunnes ajo-opettaja herää koomasta”, vastaa isä.
*******************************************************’
Father helping of sick daughter.jpg (45.92 KiB) Katsottu 2607 kertaa
”Ovat taas korottaneet bensan hintaa!”
”Ei se koske minua.”
”Miten niin ei koske sinua?”
”Koska ostan aina 30 eurolla.”
********************************************'
Eräältä Kolhoosilta katosi muuan Sergei-niminen mies. Väki lähti Sergeitä etsimään ja pitkän etsinnän päätteeksi löysivät Sergein puuhun piiloutuneena. Udeltaessa syytä moiseen kysyi Sergei:
- Muistatteko viime viikolla, kun lampaat kerittiin ja tavoitteesta puuttui kaksi kiloa villaa, niin minut kerittiin.
Kyllähän kolhoosin väki tämän muisti.
- Ja aamulla puuttui munia kaksi kiloa tavoitteesta, jatkoi Sergei.....
**********************************************************************************************
Opastin tois pual jokke....jpg (69.68 KiB) Katsottu 2494 kertaa
Turkulainen, suomalainen ja ruotsalainen joutuivat istumaan elinkautisen. He saivat toivoa mukaan jotain. Suomalainen toivoi kaunista vaimoa. Sinne laitettiin ja selli kiinni.
Ruotsalainen toivoi maailman laajinta tieteellistä kirjastoa ja turkulainen tupakkaa. Sinne laitettiin ja selli kiinni.
Kun 13 vuotta oli kulunut, ovet aukaistiin. Suomalainen tuli ulos mukanaan hänen upea vaimonsa ja 12 lasta. Ruotsalainen ilmoitti, että on valmis väittelemään viiden aineen tohtoriksi.
Kun turkulaisen selli aukaistiin, sisältä kuului: ”Onk tikui?”
Turkulainen hätäajoneuvo.jpg (86.35 KiB) Katsottu 2494 kertaa
Turussa lääkäri oli kysyny Mäkiselt, kun katso sen jalkoihin, et ”Kärsiks sää jalkasiänest?”
”No emmää siit juur nautikkan”, sanos Mäkine.
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
– Tää on Sunny.
– Jaa onk tää mun ny, ihmetteli turkulainen.
Hevostakin naurattaa, kun päätyy tois pual jokkee....jpg (53.86 KiB) Katsottu 2494 kertaa
Mafia Gangster & Lola Lei.jpg (202.3 KiB) Katsottu 1619 kertaa
Mafiapomo antaa ohjeita ´Luihu-Luigille´...
Pitäis hoitaa Michael Corleone päiviltä... Joten, mene ja raiskaa Michaelin nähden sen muija ja tapa sen jälkeen Michael...
ja caramba, bella razzo, mamma mia, cazzo... ja muistakkin tehdä se tällä kertaa oikein päin!
Noin vuosi sitten Idahossa suljettiin koulu kun alueella liikkui puumaleijona. Tai niin siis raportoitiin.
Todellisuudessa kyseessä oli "aavistuksen" ylipainoinen kotikissa. Karvinen?