MissHolmes kirjoitti:Minä ottaisin raaemman linja: jokainen rikokseen syyllistyvä ulkomaalainen palautetaan lopullisesti ja pysyvästi kotimaahansa, oli siellä tilanne mikä tahansa.
Juurikin näin.
.
Minä ottaisin vielä raaemman linjan. Jokainen Suomessa rikoksiin syyllistyvä (syntyperäinen mongoloidi tai ulkomaalainen/ulkomaalaistaustainen) pitäisi laittaa styroksin päälle ajelehtimaan Suomenlahdelle. Ja takaisin ei ole tulemista ikinäkoskaan. Kellukoot styroksinsa kanssa muualle rötöshurjastelemaan.synkempi hautajaisvieras kirjoitti:MissHolmes kirjoitti:Minä ottaisin raaemman linja: jokainen rikokseen syyllistyvä ulkomaalainen palautetaan lopullisesti ja pysyvästi kotimaahansa, oli siellä tilanne mikä tahansa.
Juurikin näin.
On huomattava, että vain murto-osa raiskaustapauksista tulee polisiin tietoon. Jos maahanmuuttajien osuus tutkituissakin tapauksissa on yli 40% niin tuo lukuhan kasvaa sitä enemmän, mitä useampi tapaus tutkittaisiin. Tästä päästään helposti päätelmään sitä, että yksin Afrikkalaisperäisten maahanmuuttajien osuus raiskauksista on yli puolet kaikista tapauksista.Chopper kirjoitti:Marsalkka kirjoitti:Lukisin tästä mielelläni hieman faktaa. Oliko kyse poliisin tietoon tulleista raiskauksista? Vai oliko arvioitu myös sellaisia raiskauksia, jotka eivät tulleet poliisin tietoon?MissHolmes kirjoitti: kun juuri ollaan luettu, että mm. lähes puolet pääkaupunkiseudun raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä.Käytetyt lähteetNykyisin poliisille ilmoitetaan hieman yli 500 raiskausta vuodessa. Vuodesta 1993 raiskaajaksi epäillyt on tilastoitu etnisen taustan perusteella. Syntyperäisten suomalaisten osuus raiskausepäillyistä on ollut noin 80 prosenttia, loput ovat ulkomaalaistaustaisia (ulkomaan kansalaisia tai Suomen kansalaisia, joiden syntymämaa on jokin muu kuin Suomi).[5]
Ulkomailla syntyneiden osuus poliisin tietoon tulleista raiskauksista Helsingissä on yli 40 prosenttia. Tässä luvussa on mukana myös muualla kuin Suomessa asuvat raiskauksesta epäillyt. Ulkomailla syntyneiden osuus Helsingin väestöstä on 8,3 prosenttia.[6]
Vuonna 2007 ulkomaalaistaustaiset, joita on koko väestöstä alle neljä prosenttia, olivat epäiltynä joka viidennestä Suomessa tapahtuneesta raiskauksesta. Espoossa ulkomaalaisten tekemien raiskausten osuus oli lähes 70 prosenttia.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Maa ... 5233936906
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus
Mikään noissa tilastoissa ollut tieto ei tue sitä, että nimenomaan ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia raportoitaisiin harvemmin. Siitä, että tapauksia on enemmän kuin mitä poliisille ilmoitetaan, ei millään logiikalla seuraa se, että kaikissa raiskauksissa ulkomaalaisten osuus olisi suurempi kuin ilmoitetuissa. Itse asiassa epäilen, että ulkomaalaisen tekemät ilmoitetaan helpommin, mutta tästä meillä ei varmaankaan ole tilastotietoa.Wagner kirjoitti:On huomattava, että vain murto-osa raiskaustapauksista tulee polisiin tietoon. Jos maahanmuuttajien osuus tutkituissakin tapauksissa on yli 40% niin tuo lukuhan kasvaa sitä enemmän, mitä useampi tapaus tutkittaisiin. Tästä päästään helposti päätelmään sitä, että yksin Afrikkalaisperäisten maahanmuuttajien osuus raiskauksista on yli puolet kaikista tapauksista.
maija turjukka kirjoitti:Sinänsä mielenkiintoinen keskustelu noista ulkomaalaistaustaisten tekemistä raiskauksista menossa, mutta pitäisiköhän siirtää omaksi ketjukseen tään Mikä ärsyttää murhainfossa -aiheen alta?
Ylläpitoooooooooooo................ oohoi!
Avaus tehty,nyt jokainen voi avautua näissä asioissamaija turjukka kirjoitti:Sinänsä mielenkiintoinen keskustelu noista ulkomaalaistaustaisten tekemistä raiskauksista menossa, mutta pitäisiköhän siirtää omaksi ketjukseen tään Mikä ärsyttää murhainfossa -aiheen alta?
Ylläpitoooooooooooo................ oohoi!
Jatkukoon tosiaan siellä vapaassa keskustelussa, mutta sen verran heitän vielä, että on se vähän eri rasismin jatkuvuuden kannalta Suomessa, jos raksamiehet keskenään jauhaa neekeriläppää töissä, kun että opettaja koulussa paasaa "varokaa neekeriä, ne raiskaavat aina mahdollisuuden tullen, he ovat pummeja loisia, jotka tuhoavat kauniin tuhansien järvien maamme".synkempi hautajaisvieras kirjoitti: ^Tuosta nyt ei ota mitään tolkkua. Ei silti ärsytä Minfo. Enemmänkin huvittaa nämä internetin "keskustelut" eri portaaleissa. Tietysti hyvää terapiaa purkaa arkielämän paineita.![]()
Toivottavasti loneliness ei tunne ketään tällaista luokanopettajaa. Itse en ole koskaan tuntenut sellaista, enkä oikeasti usko että niitä juuri on. Ammatti on omiaan karsimaan rasistit muille aloille.Olisi vähän ikävää, jos pikkulapset oppivat asenteensa kodin lisäksi vielä esim. rasistiselta luokanopettajalta.
Olen asunut asuntoloissa ulkomaalaistaustaisten henkilöiden kanssa. He olivat ihan sieltä Afrikasta. Mustia kuin syysyö. Hauskoja ja sosiaalisia heppuja, joiden kanssa oli mukava rupatella ja viettää aikaa.Maybrick kirjoitti:
Koska uskon kokemukseen, kiinnostaa myös lonelinessin omakohtainen kokemus maahanmuuttajista ja heidän sopeutumisestaan tänne. Omat kokemukseni kertovat minulle tarpeeksi.