Mulla on rikosrekisteri puhdas. Ja myöskin omatunto suurimmalta osin ja velkaa en ole kenellekään ja kaikki sen myös tietävät koska olen itse aina siinä tilassa että maksan kaverinkin velat pois jos rahoissa ollaan. Ja olen myöskin itse saanut aina rahat takaisin. Tykkään pelata reilusti vaikka elämä on täysin epäreilua. Nämäkin ihmiset jotka täällä kertovat faktatietoa Elinan elämästä voisivat ottaa vaikka puhelimen käteen ja soitella Ellulle kuulumiset niin juteltais sitte vaikka kaikki muutki jutut jos on jotaki epäselvää siitä että miten elämäni vietän.
Olen ihminen ja väsyin minäkin valtavan paineen alle. Otin liikaa asioita vastaan ja lopulta olin niin väsynyt 10-12h työpäivistä eräoppaana että kun olisin halunnut illat pyhittää tytöille ja itselleni niin meidän perhettä alkoi ihan urakalla piinaamaan henkilö josta oli äärimmäisen vaikea päästä irti ja tunnen osittain vieläkin olevani häviöllä siinä. Se piina kesti 1.5v ja se loppui huhtikuussa hirveisiin juttuihin ja poliisin soittoon että nyt saatte vihdoin nukkua rauhassa. Ei se ihan loppunut vaan sehän jatkoi sitä vielä linnasta mutta nyt on tehty kaikki voitavamme että hän olisi taaksejäänyt painajainen.
Tuli alkukesä ja olin justiin jäänyt kesälomalle ja tytöt lähti isälleen 2kk. Kaiken kaaoksen jälkeen 2kk omaa aikaa oli juuri sitä mitä tarvin. Se miten elin elämäni sen kesän 2kk ajan ei vahingoittanut tyttäriä ja mielestäni ei vahingoittunut kukaan tai mikään muukaan. Nyt olen kuitenkin viranomaisten silmissä varo henkilö ja sossut ei anna tyttöjä mulle koska olen sosiaalin mielestä osallistunut rikolliseen toimintaan. Mikä oli täysi lavastus, mutta niin kauan kuin olen epäilty niin kauan sossu saa pitää minua kriminaalina. En ole vielä edes syytetty vaan vasta epäilty. Kukaan ei kuollut eikä ole kokenut minkäänlaista väkivaltaa missään vaiheessa joten ootellaanpa rauhassa mitä alkaa kuulumaan.
Ja ennen kuin meidän koko suku yms kaveripiireistä lähtien leimataan narkeiksi niin ei se sitä ole. Olen rehellinen kun kerron että itselläni on tällä hetkellä suurempi tuska sisällä mitä Antin katoaminen aiheutti ja olen hajalla enkä kysele ihmisten lupia olla näin paksana kaikesta ja kun tuntuu ett tähän oloon kuolee tai haluaa kuolla koska on vaan niin paha olla että mikään ei auta, ottaa helposti jotain josta oli joskus hyötyä. Ja siihen oloon kun pääset hetkeksi pakoon omia ajatuksia jotka ovat aivan solmussa haluais vaan paeta aina uudestaan ja uudestaan. Ja kun tuntuu että kukaan ympärillä ei ymmärrä tai tunne tuskaa niin kuin sinä. Ei tuomita meidän rakkaita vaan kerrotaan niille sitte ku ne joskus pääsevät sieltä pois että täällä ollaan ja ei hylätä ystävää joka oli sun ystävä jo sillon ku ekaluokka alkoi.
Mulla on ollut niin raskaat ajat että ainoastaan tieto siitä että olen kahden maailman rakkaimman tyttären äiti ja meille tulee vielä se hetki jolloin kukaan ei yritä meitä erottaa niin tämän kun lausun päässäni ja vedän syvään happea niin jaksan taas yhden päivän eteen päin. Mulla on heitä aivan raastavan kova ikävä ja se ikävä sivuutti kaiken muun.
Pyydän että jätetään meidän perheen henkilökohtaiset asiat ulkopuolelle Antin katoamisen tutkinnasta. Ja annetaan tytöille rauha. Sen he ansaitsee.
Antti olis ollut aivan varmasti maailman paras eno tytöille